Latime site: 800px 1024px Integrala

Machete,modelism,hobby

Prima pagina arrow Recenzii arrow Aviatie arrow Revell Hawker Tempest Mk. V 1:72 - [04176]
Revell Hawker Tempest Mk. V 1:72 - [04176] Imprimare
Scris de Cassin
Tuesday, 01 July 2008

O macheta de generatie a anilor ’80,simplista, dar incarcata de o gramada de nituri supradimensionate. Greselilepornesc incepand de la boxart. Nu cunosc nici un Tempest inmatriculat JF-Ezburat de Closterman care sa fi fost vopsit D-day. Nici serial number-ul de pe boxart si de pe decal NV784 nu il potregasi intre fotografiile cu avioanele lui Clo-Clo, dar s-ar putea sa ma insel?Decal pentru doua variante de inmatriculare. Piesele sunt impartite pe patru grilede plastic gri inchis, de buna calitate plus canopy-ul turnat cu defecte(suprafata este plina de mici denivelari si mai mult ca sigur prea lat).Gravura in pozitiv. Lipsa totala a detaliilor in cokpit si la locasele trenuluide aterizare. Ca dimensiuni, pilotul aduce cu “Big Ghitza” Muresan, si esteasezat pe un fel de polita. Orice alt detaliu interior este absent. Pe una dingrile (vezi foto) exista si 8 rachete nedirijate care il pot transforma intr-unalt fel de Typhon??? Elicea nu pare nici ea in regula. Are palele prea inguste.Rezervoarele suplimentare apar supradimensionate. Mai apar si alteincorectitudini ca de exemplu subdimensionareacarenajelor tunurilor (situate pe extradosul aripii), lipsa fantelor deevacuare ale tuburilor proiectilelor, greseli evidente ale gravurii pe corp,aripi si ampenaj. Refuz sa trag orice concluzie

Pozele la dimensiunile lor originale se potdeschide fie facand click pe variantele lor reduse din interiorularticolului, fie vizitand galeria asociata acestui articol care segaseste aici: Revell  Hawker Tempest Mk. V 1:72 - [04176]

Comentarii pentru "Revell Hawker Tempest Mk. V 1:72 - [04176]"

Puteti comenta acest articol in cadrul forumului de discutii al acestui site. Pentru acest articol a fost creat un topic separat de discutii, tot ce trebuie sa faceti pentru a il deschide este sa urmati legatura de mai jos.

Click pentru a comenta articolul "Revell Hawker Tempest Mk. V 1:72 - [04176]" pe forum (7 comentarii deja)

Pentru a putea posta mesaje in cadrul forumului este necesar sa fiti inregistrati. In cazul in care nu aveti un cont, va puteti inregistra aici: Inregistrare cont

Ultima actualizare ( Friday, 24 October 2008 )