Forum Machete,Modelism,Hobby: Polikarpov I-5 - ICM 1:72 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Polikarpov I-5 - ICM 1:72 Avioane, elicoptere, si orice altceva zboara

#1 Useril este offline   cartula 

  • Administrator forum
  • Grup: Administrare
  • Postari: 4017
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Location:Bucuresti

Postat 10 January 2009 - 04:56 PM

Aici puteti posta comentarii referitoare la articolul:: Polikarpov I-5 - ICM 1:72

#2 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12626
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 10 January 2009 - 07:21 PM

Bun articol si frumoasa realizare. Se simtea nevoia! Felicitari!
Mie mi se pare ca arata chiar foarte realist "imbatrinirea"! Poate as mai fi insistat pe partile de aliminiu pe care l-as fi facut in diferite nuante, pentru a se evidentia mai bine. Poate as fi facut si tijele supapelor, chiar daca in final nu prea se vad. Nu stiu daca nu cumva coloanele de alimentare nu erau din teava de cupru.
Schema de vopsire unde ai gasit-o?

#3 Useril este offline   mack 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 15-April 05
  • Location:Iasi, Romania

Postat 11 January 2009 - 12:22 AM

Vezi postareaZ-mare, la 10 Jan 2009, 19:21, a spus:

...Poate as fi facut si tijele supapelor, chiar daca in final nu prea se vad. Nu stiu daca nu cumva coloanele de alimentare nu erau din teava de cupru.
...


Salutare,

O detaliere in plus a motorului ar fi fost potrivita. Insa mi-a fost destul de dificil sa identific exact solutia constructiva a distributiei la motorul M-22. Aparent, este vorba despre un motor cu 4 supape/cilindu; cele de admisie fiind in spate, iar cele de evacuare in fata, pe partea elicei. Tijele supapelor - in numar de doua pe fiecare cilindru - sunt pozitionate una in spatele celeilalte si nu alaturat; cel mai probabil, piesa in forma de stea de pe partea anterioara a motorului asta incearca sa reprezinte. Ce lipsesc din reprezentare sunt doi tiranti, aflati de o parte si de alta a tijelor, tiranti ce legau carterul motorului de lagarele culbutorilor. Nu stiu ce sa spun despre materialul/culoarea colectorul de admisie; cert este ca acesta era pozitionat in spatele motorului - asa cum corect este reprezentat in kit.



Vezi postareaZ-mare, la 10 Jan 2009, 19:21, a spus:

...
Schema de vopsire unde ai gasit-o?
...


Asa cum am spus si in text, schema de vopsire este speculativa, pornind de la doua fotografii de epoca (una reprodusa in cartea "Un Constructor de Avioane Povesteste" iar cealalta in publicatia Polygon ce prezinta aparatele Polikarpov I-5 si I-15/ 15bis). Nu am pretentia sa fi reprezentat riguros un aparat ce a existat, mai mult un aparat ce ar fi putut exista.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: M_22_1.jpg


#4 Useril este offline   aviatie 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 564
  • Inregistrat: 13-August 06

Postat 11 January 2009 - 08:09 PM

Frumos .Felicitari.

#5 Useril este offline   dflc03 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 214
  • Inregistrat: 22-June 08
  • Location:Bucuresti

Postat 12 January 2009 - 04:29 PM

Felicitari - atat pentru macheta cat si pentru articol.

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi