Marfa noua kituri si auxiliare
#484
Postat 17 November 2006 - 12:12 PM
dar kit-ul asta l-a tinut cineva in mana? l-am vazut undeva cu 350 000.
http://www.military-kits.com/sections.php?...rticle&artid=65
merita?
http://www.military-kits.com/sections.php?...rticle&artid=65
merita?
#486
Postat 17 November 2006 - 08:27 PM

Ia uite aici ce pret e pe Revell.ro
http://www.revell.ro...hp?prod=1010245
Adica mai dublu pretului de care zici!...

:roll: Celor care ma intreaba de preturile la Dragon 1/35, inclusiv la tunul de 88 si Tigru 1 "3 in 1" (pe care le-am comandat), ii anunt si pe aceasta cale ca vor ramane la 1.250.000 lei. Estimez ca, anul viitor, preturile acestea nu vor creste mai mult cu o suta de mii de lei. Cei fara rabdare, pot sa le ia la 2.000.000 sau 2.200.000 lei, n-am nimic impotriva. Totusi, rabdarea si consecventa sunt principalele calitati ale unui modelist care se respecta...
Asta de jos, urmeaza luna viitoare, la acelasi pret:
#487
Postat 18 November 2006 - 01:00 PM

http://www.modellver...ikel.php?id=141
#488
Postat 19 November 2006 - 01:27 AM
Arhi, nu avea rost sa pomenesc de pretul asta daca nu mi se parea si mie iesit din...scara!!!
Admit si sunt de acord cu tine ca e ridicol.
Inteleptul pe care l-am consultat e chiar Calin !!!
Cu toate astea esti invitatul meu sa admiri eticheta cu pretul de pe cutie!!!
O sa ii fac o poza, sper sa nu uit
.

Inteleptul pe care l-am consultat e chiar Calin !!!
Cu toate astea esti invitatul meu sa admiri eticheta cu pretul de pe cutie!!!
O sa ii fac o poza, sper sa nu uit

#493
Postat 19 November 2006 - 11:12 PM
Da.... intr-adevar smecheria asta era prima incercata, dar de obicei nu aveau dacat o sansa sa o faca ca dupa aia ii depasea racheta...si o luau in colimator cu tunurile de bord... sau lasau pifanii de la AAA sa o rada...oricum cel mai mare procent de doborari le-a avut Tempest-ul!!! 8-)
In alta ordine de idei, din memoriile lui Clo-Clo, "Le Grand Charles" nu prea l-a mai zburat nimeni altcineva!!! Call him superstitious
In alta ordine de idei, din memoriile lui Clo-Clo, "Le Grand Charles" nu prea l-a mai zburat nimeni altcineva!!! Call him superstitious

#495
Postat 20 November 2006 - 12:29 AM
aaah, Tempestul...I love it!!! in fine...avea peste 750km/h, dar asta in fortaj, in usor picaj si nu pentru mult timp...
Un sait excelent (cu multa istorie, inclusiv incaierarile cu V1...care , paradoxal, a avut victorii impotriva Tempestului ) gasiti aici:
http://www.hawkertempest.se/
Un sait excelent (cu multa istorie, inclusiv incaierarile cu V1...care , paradoxal, a avut victorii impotriva Tempestului ) gasiti aici:
http://www.hawkertempest.se/
#497
Postat 21 November 2006 - 01:19 AM
Adevarul e doar unul, depinde de unde-l privesti tu...
Ia vezi aici: "In his book The Big Show, French ace Pierre Clostermann, who flew Mk. Vs with Nos. 274 and 3 squadrons of the RAF in 1944-45, quotes much higher top speed figures: 780 km/h (485 mph / 421 kts) at maximum rated power (2,850 hp) and 820 km/h (510 mph / 443 kts) on emergency power (3,040 hp)."
http://en.wikipedia..../Hawker_Tempest
Pentru bucuresteni am curier, cel mai probabil pe sambata!

Ia vezi aici: "In his book The Big Show, French ace Pierre Clostermann, who flew Mk. Vs with Nos. 274 and 3 squadrons of the RAF in 1944-45, quotes much higher top speed figures: 780 km/h (485 mph / 421 kts) at maximum rated power (2,850 hp) and 820 km/h (510 mph / 443 kts) on emergency power (3,040 hp)."
http://en.wikipedia..../Hawker_Tempest
Pentru bucuresteni am curier, cel mai probabil pe sambata!

#498
Postat 21 November 2006 - 01:43 AM
Arhi, la Nov 21 2006, 02:19 AM, a spus:
Adevarul e doar unul, depinde de unde-l privesti tu...
Ia vezi aici: "In his book The Big Show, French ace Pierre Clostermann, who flew Mk. Vs with Nos. 274 and 3 squadrons of the RAF in 1944-45, quotes much higher top speed figures: 780 km/h (485 mph / 421 kts) at maximum rated power (2,850 hp) and 820 km/h (510 mph / 443 kts) on emergency power (3,040 hp)."
http://en.wikipedia..../Hawker_Tempest
Pentru bucuresteni am curier, cel mai probabil pe sambata!

Ia vezi aici: "In his book The Big Show, French ace Pierre Clostermann, who flew Mk. Vs with Nos. 274 and 3 squadrons of the RAF in 1944-45, quotes much higher top speed figures: 780 km/h (485 mph / 421 kts) at maximum rated power (2,850 hp) and 820 km/h (510 mph / 443 kts) on emergency power (3,040 hp)."
http://en.wikipedia..../Hawker_Tempest
Pentru bucuresteni am curier, cel mai probabil pe sambata!

Da, si e la fel de important pentru adevarul ala si pentru 'punctul propriu de vedere' unde tai citatul...

Citeaza
These figures, though plausible, seem somewhat optimistic given the fact that the holder of the official world speed record for a piston engined aircraft, a modified Grumman Bearcat named the Rare Bear, needed more than 4,000 hp to reach 850 km/h (528 mph / 459 kts) in 1989.
#499
Postat 21 November 2006 - 06:00 AM
Oricum, "Le Grand Charles", nu a avut nici o treaba cu vanatoarea de V1 !
Este un avion PERSONAL foarte tarziu, de la sfarsitul razboiului, din perioada cand baiatul Clo-Clo ajunsese comandant temporar al Wingului respectiv...
Acuratetea istorica a "boxartului" nu are nici o relevanta.
Chiar daca s-a fabulat destul de mult in jurul performantelor sale (din motive evidente), Tempestul este un avion frumos, iar in cutie se gaseste un kit dragutz, avand la baza vechiul Heller, "reintinerit" si trecut in negativ.
Este un avion PERSONAL foarte tarziu, de la sfarsitul razboiului, din perioada cand baiatul Clo-Clo ajunsese comandant temporar al Wingului respectiv...
Acuratetea istorica a "boxartului" nu are nici o relevanta.
Chiar daca s-a fabulat destul de mult in jurul performantelor sale (din motive evidente), Tempestul este un avion frumos, iar in cutie se gaseste un kit dragutz, avand la baza vechiul Heller, "reintinerit" si trecut in negativ.