Forum Machete,Modelism,Hobby: LDM 12 Malaxa scara 1:25 si 1:87 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

LDM 12 Malaxa scara 1:25 si 1:87 locomotive realizate de la zero

#21 Useril este offline   criss0571 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 06-September 11
  • Location:Buzau
  • Interests:Aviatie, Tancuri, modelism in general

Postat 09 January 2014 - 08:48 PM

M-a cam prins aceasta locomotiva si am zis sa mai fac cate ceva la cabina de conducere:

Imagine postata

Imagine postata

#22 Useril este offline   criss0571 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 06-September 11
  • Location:Buzau
  • Interests:Aviatie, Tancuri, modelism in general

Postat 10 January 2014 - 12:34 AM

Am terminat si frana de mana, un model interesant cu ghiulea. Este functionala si ma gandesc cumva sa leg aceasta ghiulea la timoneria de frana a locomotivei. NU stiu ce rost ar avea dar acum astea sunt ideile la care ma gandesc...

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de criss0571: 10 January 2014 - 12:34 AM


#23 Useril este offline   criss0571 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 06-September 11
  • Location:Buzau
  • Interests:Aviatie, Tancuri, modelism in general

Postat 11 January 2014 - 12:53 AM

Interiorul postului de conducere cu putina culoare, dusumea din furnir imbatranita cu niste creioane...

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Si asa arata o locomotiva decapotabila:

Imagine postata

#24 Useril este offline   criss0571 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 06-September 11
  • Location:Buzau
  • Interests:Aviatie, Tancuri, modelism in general

Postat 11 January 2014 - 06:58 PM

As avea nevoie de un sfat: vreau sa fac rotile, bilelele si contragreutatea din metal. M-am gandit sa le torn in forma folosindu-le pe cele din forex ca model. Intrebarea mea este care ar fi cea mai adecvata varianta care s-ar preta in cazul meu, adica sa fac toate astea acasa, la bloc ca sa zic asa. Nu am rabdare sa vina timpul frumos sa pun in functiune un mic furnal la tara. As aprecia sa nu ma trimiteti la GOOGLE ca am pierdut ceva timp si nu am gasit ceva adecvat. Poate cineva a incercat si e dispus sa distribuie din experienta. Multumesc.

#25 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 12 January 2014 - 12:12 AM

Pentru roti, contragreutate si biele ai nevoie de un strungar si un frezor, priceputi amandoi, deoarece daca torni din aliaj sau mai stiu ce, pana la urma, tot la strung si freza ajungi.
Esti la o scara permisiva.
Ar mai fi o problema.
Ar trebui sa refaci desenele cu bielele, rotile si contragreutatea pentru scara de lucru, cu lungimi, grosimi, latimi, diametre etc., etc. Daca se merge pe desenele originale, ma refer la cele la 1:87, chiar daca se face o ridicare directa la scara nu cred ca ies "bune de lucru".
Tu esti singurul in masura deoarece stii cum ai ridicat la scara si gradul de precizie.
Totul este sa gasesti meseriasii care sa te ajute.

Spoor!

#26 Useril este offline   criss0571 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 06-September 11
  • Location:Buzau
  • Interests:Aviatie, Tancuri, modelism in general

Postat 12 January 2014 - 10:44 PM

Sincer raspunsul d-lui DD aka ldh mi-a cam taiat un pic elanul... Am plecat de la niste planuri la scara Ho, am facut conversia la 1:25, adica am marit totul cu 348%... Nu am luat in calcul aproximarile care au dus la realizarea desenelor la HO. Practic am perpetuat cateva erori...Pentru roti si bilele am in calcul refacera desenelor plecand de la original... Ma enerveaza faptul ca acum nu am posibilitatea sa ma duc sa fac ceva poze la roti si bilele sa masor si sa pun pe hartie un desen la scara. Si ma mai enerveaza faptul ca nu avem o baza de date cu dimensiunile rotilor de locomotiva cu spite sau fara, care sa constituie o baza de plecare pentru modelisti. Sper sa nu fie off topic dar as vrea sa dezvoltam o metoda simpla de realizare a rotilor de locomotive. Cu sau fara spite. Nu sunt multe modele. Dar cred ca trebuie sa adunam undeva dimensiunile si sa dam frau liber imaginatiei fiecarui modelist. Plecand de la ce a sugerat ldh ma bate gandul sa dezvolt ceva legat de constructia rotilor de locomotiva. Rotile in principiu au un bandaj... In cazul LDM 12 Malaxa, bandaluj are 135 mm latime si 75 mm grosime, informatie preluata din cartea d-lui V ivanescu. Buzias .... Plecand de la aceste considerente de ce sa nu facem bandajul la un ministrung self made iar interiorul rotii prin turnare in forma? Inca o daca imi cer scuze daca am deranjat, dar pentru mine modelismul este o provocare, imi da noi orizonturi chiar daca ele nu se vad cu ochiul liber... Moderatorul poate sterge acest post daca nu se incadreaza... nu am stat sa citesc termenii si conditiile formului am dat OK din prima, la inregistrare...

#27 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 13 January 2014 - 12:12 AM

Regret ca ti-am taiat elanul dar nu asta a fost intentia mea.
Eu, in momentul in care am "ales" rotile pentru modelul la 1:87, am plecat de la dimensiunile originale si am cautat roti care sa semene cat mai bine cu originalele.
Nu am luat in calcul buza bandajului deoarece aceasta, la majoritatea producatorilor, este supradimensionata pentru o buna rulare, in special, pe curbe si macaze deoarece, acestea, chiar daca au ecartamentul in scara nu au raza redusa la scara din considerente de ocupare a spatiului.

Pana sa ajung la ce trebuie gasisem, la diametrul corespunzator, rotti alergatoare de la un BR 17, daca nu ma insel, dar acestea trebuiau completate cu contragreutati si, cel putin, o roata dintata pentru angrenare

Imagine postata

Pana la urma, tot cautand si masurand, am ajuns la varianta optima pentru LDM. Am gasit roti de la un Mallet, ROCO 43284, o batrana locomotiva venita din Ep.I

Imagine postata

Era exact ce trebuie.

Banuiesc ca ai citit de ce ne-am lovit, din cauza rotilor, pana au fost finalizate desenele

http://www.trennet.r....php?id=117&p=1


Acuma revenind putin la initiativa ta.
Depinde la ce scara vrei sa faci rotile.
Daca sunt la 1:87 este posibil sa ai probleme de rulare din cauza unghiurilor.
Cum am spus nu poti copia la scara originalul deoarece mecanica si dinamica modelului este diferita de locomotiva reala.
Daca le copiezi intocmai sigur o sa ai parte numai de deraieri.
Nu numai din cauza rotilor dar si din din cauza profilului sinei liniilor.
Daca in realitate ciuperca sinei este concava in cazul sinei la scara aceasta este plana.

Baza de date nu exista sau daca exista este tinuta "sub cheie".
De ce?
Nu stiu si nici nu-mi bat capul.


Trebuie sa te multumesti cu ce gasesti in cartile de specialitate, forumuri si pe net.

Eu am facut desenele plecand de la cartea lui Ivanesc (Buzias), cartea despre uzinele Malaxa si cartea lui Lacriteanu , o gramada de fotografii, "masuratori" pe acestea si multe ore pierdute.
Nu am reusit sa masor un model real deoarece este foarte greu sa faci asta. Secretomanie.

Imi mentin parerea ca daca ai doi meseriasi buni, un strungar si un frezor, poti face, fara probleme, rotile de care ai nevoie.
Evident ca totul depinde de scara dar cum lucrezi la 1:25 eu zic ca nu este foarte greu.

Uite niste jante monobloc facute la strung pentru un ARO la scara 1:43

Imagine postata

Sunt modelul pentru versiunea Protaro - Dakar.

Tot jante, cu cinci si sapte spite, model racing pentru Ford Escort Cosworth, din doua bucati facute pe strung si freza

Imagine postata

Imagine postata

si pe masina 1:24

Imagine postata


Nu neg faptul ca ai putea turna rotile dar este mult mai greu sa faci acasa asta deoarece debavurarea pieselor o sa iti scoata peri albi.
Apoi zici ca verei sa faci buza bandajului la strung.
Ok. Aici trebuie calculat cu cat faci diametru interior mai mic decat roata astfel incat incalzind bandajul sa intre pe roata iar la racire sa nu crape din cauza tensionarii.
Stii ca rotile CF, clasice, erau din fonta iar bandajul din otel.

Ce sa mai spun?

Cred ca si asa am spus destule si iar o sa zici ca te descurajez.
Nu o fac si nici nu am intentia asta.

Spoor!

p.s.Pentru roti la alte scari sunt o gramada de producatori care pot face la comanda dar preturile nu sunt incurajatoare, cel putin pentru mine, asa ca trebuie cautat pe la piese de schimb ale modelelor existente.
Cine face ca, de exemplu, AF nu face.

#28 Useril este offline   stageexp 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1116
  • Inregistrat: 18-January 08
  • Location:Timisoara
  • Interests:Fotografie, modelism, frumosul cotidian

Postat 15 January 2014 - 08:25 AM

Obtinerea de piese prin turnare din metal nu este o solutie pentru acest tip de machete din cauza dificultatilor tehnologice. Pentru ca materialul sa umple matrita in mod corect ar trebui sa faci turnare cu presiune sau centrifugare, lucru pe care nu ai cum sa-l realizezi. De asemenea trebuie sa ai niste matrite perfecte care pleaca de la niste piese pozitive perfecte, care iarasi inseamna prelucrare de precizie. Turnarea o faci atunci cand doresti sa obtii serie mare de piese.

Pentru modelele la scara rotile spitate reprezinta cu adevarat cea mai mare provocare, solutia fiind aceea de a cauta modele gata existente, cu compromisurile de rigoare pentru scarile mici, sau a le construi de la zero la mana sau cu scule aschietoare pentru scarile mari.

#29 Useril este offline   criss0571 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 06-September 11
  • Location:Buzau
  • Interests:Aviatie, Tancuri, modelism in general

Postat 19 January 2014 - 04:15 PM

Multumesc LDH si stageexp pentru raspunsuri. Am inceput sa caut dimensiunile exacte ale rotilor. Sunt ceva promisiuni asa ca pana atunci nu am ce sa fac si voi pastra pentru teste ceea ce am acum. Intre timp m-am gandit sa experimentez un sistem de motorizare, asa ca am ales un motoras de la o unitate de dvd dezafactata. Pentru osii am folosit doua pixuri, iar roata dintata de pe osie o am de la un cartus de imprimanta. Toate s-au potrivit sau mai bine zis am cautat sa se potriveasca. Tot circuitul vreau sa-l fac sa se alimenteze la 12 V folosind o sursa de calculator. Momentan colectarea curentului iese din discutie avand in vedere rotile din forex. Testele le-am facut cu 3 baterii de 1,5 v. Pentru sine nu am nici o idee. Cred ca voi folosi o varianta simplificata a profilului sinei , avand in vedere ca lungimea traseului va fi peste 50 m.
Motorul:

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Cateva teste:

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

In continuare ma gandesc la sistemul de lumini... Orice sugestie si critica este binevenita. C.

#30 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 19 January 2014 - 07:41 PM

Vezi postareacriss0571, la 19 January 2014 - 04:15 PM, a spus:

MMomentan colectarea curentului iese din discutie avand in vedere rotile din forex. Testele le-am facut cu 3 baterii de 1,5 v. Pentru sine nu am nici o idee. Cred ca voi folosi o varianta simplificata a profilului sinei , avand in vedere ca lungimea traseului va fi peste 50 m.


Pai nu trebuie sa iasa din calcul.
LDM-ul are la capete aruncatoarele de pietre.
Daca le prelungesti pana la nivelul sinei, chiar daca nu arata foarte bine, pana faci roti din metal, pot fi pe pe post de colectoare.

Luminile?
Exact ca in desene.
Ai cotele.
Led cu lumina calda, traseu de cablu si conexiune la colectoare.

Spoor!

#31 Useril este offline   criss0571 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 06-September 11
  • Location:Buzau
  • Interests:Aviatie, Tancuri, modelism in general

Postat 19 January 2014 - 11:52 PM

Vezi postareaLDH, la 19 January 2014 - 07:41 PM, a spus:

Pai nu trebuie sa iasa din calcul.
LDM-ul are la capete aruncatoarele de pietre.
Daca le prelungesti pana la nivelul sinei, chiar daca nu arata foarte bine, pana faci roti din metal, pot fi pe pe post de colectoare.

La asa ceva ma gandisem si eu , dar m-am exprimat un pic mai ciudat cand am zis de pantograful intors, cred ca asta e cea mai buna varianta acum sa folosesc aruncatoarele de pietre. Sau ar mai fi o varianta sa colectez cumva de sub plug.


Luminile?
Exact ca in desene.
Ai cotele.
Led cu lumina calda, traseu de cablu si conexiune la colectoare.

La lumini nu-mi fac probleme cu cotele ci cu circuitul... Pe masura ce citesc mai mult am si mai multe idei. Spre exemplu am sa incerc urmatoarea schema:

Imagine postata

-leduri albe si rosi legate in antiparalel, cate un led alb pentru farul central -apoi un mic generator de fum si bineinteles un modul de sunet care sa simuleze fluierul locomotivei. Acum urmeaza sa calculez rezistentele pentru fiecare led.
pentru modulul de sunet am o jucarie care inregistreaza sunete si am sa o montez in interiorul locomotivei. Pentru comanda fluierului si a generatorului de fum , m-am gandit sa dezmembrez o masinuta cu radiocomanda, iar in loc de motorase sa pun 2 minirelee unul pentru GF si unul pentru modulul de sunet. Radiocomanda avand 4 canale mai raman 2 canale pe care le pot folosi, eventual un canal pentru aprinderea iluminatului in cabina, ca sa respectam instructia cand trecem prin dreptul statiei si inca unul disponibil.

Multumesc pentru idei! Cu respect C.

Spoor!





#32 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2014 - 09:40 PM

Salut,

Eu zic sa uiti de ledurile albe si rosii ca masina este de manevra si doar cu cateva exceptii a fost utilizata la tractiunea garniturilor de calatori, marfa sau mixte.

Sa vedem ce scrie in "Instructia de semnalizare" la Art.138.Semnalizarea locomotivei de manevra.

Sar peste locomotiva cu abur ca nu este cazul si trec direct la locomotiva diesel, cazul tau

Ziua - doua faruri in partea de jos, dintre care cel din dreapta cu geam albastru.

Noaptea - doua faruri in partea de jos, dintre care cel din dreapta cu lumina albastra, iar cel din stanga cu lumina alba.

Textul si punctuatia conforme Instructiei de Semnalizare.

Atentie! Dreapta si stanga nu sunt determinate in sensul de mers al locomotivei ci cum te uiti la locomotiva stand pe linie, adica dreapta si stanga privitorului.

In concluzie ai scapat de leduri bicolore sau de combinatii de leduri care functe de polaritate isi schimba culoare.
Foloseste leduri "alb cald" si deoarece scara iti permite ataseaza in fata farului din dreapta, cum te uiti la locomotiva, un disc albastru.
Asa se proceda si in realitate.

In detaliul de mai jos, in special la farul central, se vede despre ce povesteam mai sus

Imagine postata

Cand locomotiva a fost utilizata pentru tractarea vagoanelor de calatori sau trenuri mixte, calatori/marfa, cum a fost LDM-ul ce a mers la Buzias Bai tot nu trebuie sa folosesti lumini combinate alb/rosii.
Luminile si tabla de fine de tren erau la ultimul vagon.

Imagine postata

De altfel nu ai sa vezi lumini albe/rosii la o locomotiva decat daca circula in regim solo.

Poate faci un vagon de calatori pe doua osii

Imagine postata

sau mai multe, la care sa atasezi un vagon de posta

Imagine postata


Am planuri, este drept pentru scara 1/87, dar pun dimensiunile reale si transformi la ce scara vrei

Spoor!

p.s.Scuze ca nu am modificat dimensiunile pozelor dar nefiind gazduite de forum am considerat ca nu este nicio problema.

Aceasta postare a fost editata de LDH: 20 January 2014 - 09:40 PM


#33 Useril este offline   criss0571 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 06-September 11
  • Location:Buzau
  • Interests:Aviatie, Tancuri, modelism in general

Postat 05 February 2014 - 10:44 PM

Incitat si ajutat de domnul DD, care mi-a si trimis planurile pentru vagonul posta pe doua osii , am inceput constructia acestui vagon. Pentru inceput am zis sa-l construiesc la 1:87 sa vad cum iese ca mai apoi in functie de evolutia constructiei sa trec la realizarea lui la scara 1:25. Sa completeze garnitura : LDM 12 Malaxa, vagon posta pe doua osii si rama VT33. (trenul mic care a circulat pe ruta BUzias - Buzias Bai)

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

M-am jucat un pic la usa mare si am incercat un sistem simplu de culisare:

Imagine postata

Imagine postata

Mai am ceva nelamuriri la compartimentarea vagonului si la chederele geamurilor, nu-mi dau seama prea bine din fotografiile gasite pe net. Daca are cineva vreo idee e binevenita.

#34 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 05 February 2014 - 11:53 PM

Salut,

Uite descrierea constructiei vagonului Bmd, pas cu pas, unde se vad ancadramentele ferestrelor identice cu ale vagonului de posta.

http://caiferate.fr....=1#.UvKkZGJ_uwQ


Cat priveste compartimentarea lucrurile sunt destul de simple

Imagine postata


Spor!

L.E. V-a trebui sa reiei constructia cutiei vagonului deoarece exista o retragere a usilor batante la nivelu platformei de capat.
Se vede foarte clar in desenul cu compartimentarea.

Aceasta postare a fost editata de LDH: 05 February 2014 - 11:55 PM


#35 Useril este offline   criss0571 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 06-September 11
  • Location:Buzau
  • Interests:Aviatie, Tancuri, modelism in general

Postat 07 February 2014 - 12:27 AM

Incet, incet se contureaza mult mai bine acest vagon POSTA. AM observat compartimentarea gresita care se va corecta la modelul 1:25. La acest model preserie ca sa zicem asa. la scara 1:87, nu voi mai recompartimeta interiorul, sper sa nu se supere domnul DD. Am refacut un pic acoperisul in sensul ca am gandit acoperisul detasabil. Urmeaza chituirea acopeisului si adaugarea detaliilor. Am lucrat un pic si la sasiul vagonului...

Acoperis:

Imagine postata

Imagine postata

Vedere de sus neterminata:

Imagine postata

Imagine postata

Vagonul cu acoperisul:

Imagine postata

Sasiul vagonului, atat cat am reusit sa inteleg la o vizionare rapida a dezenelor:

Imagine postata

Vagonul si acoperisul - ca doua parti componente:

Imagine postata

Stiu ca usile mari culiseaza in sensul platformei de capat, dar la acest prototip nu le voi schimba.
Orice sugestie sau critica este binevenita, avand in vedere ca acest vagon la 1:87 e doar un prototip pentru vagonul mare care face parte din trenul mic la scara 1:25.

#36 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12631
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 08 February 2014 - 09:48 AM

:hi: :hi:

#37 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 08 February 2014 - 12:10 PM

Vezi ca panoul lateral al usii platformei de capat nu este inclinat ca la Bmd.
Este drept ca la a doua usa a vagonului.
In desenul cu compartimentarea se vede cel mai bine.

Uite doua incercari de realizare a vagonului de posta, la unul ceva mai multa detaliere, cel nevospit, usi glisante si iluminare, si celalalt, corect, fara lumina si are totul fix, mai putin rotile.
Le-am pus astfel incat sa vezi amandoua lateralele in acelasi timp

Imagine postata

Imagine postata


Compartimentarea la cel vopsit

Imagine postata


Dupa cum vezi solutia aleasa pentru realizarea acoperisului este identica cu a ta

Imagine postata


Doua vederi cu capetele vagonului

Imagine postata

Imagine postata


Din nefericire alegerea plasticului pentru realizarea cutiei a fost neinspirata astfel ca gravura a iesit prost. Plastic moale cu probleme.

La final, ca tot spuneai ca te pasioneaza ideea, un vagon Bmd cu sapte ferestre, exista si cu mai putine, la care cutia este realizata cu o imprimanta 3D ce lucreaza cu pulbere si cianoacrilat pentru fixare.
Ideea, grozava, la vremea aceea, sa fi trecut vreo cinci ani, a demonstrat ca pentru scara 1:87 nu este viabila din cauza imposibilitatii ralizarii detaliilor.

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata


Daca la postal s-a pornit de la un sasiu existent sau construit de la zero la Bmd sasiul a fost reconstruit din componente de sasiu de vagon de marfa si plastic.
Au fost adaugate, pe dedesupt detalii: tirantii de ranforsare sasiu, cutia bateriilor, cilindrul de frana, rezervorul de aer, dinamul, fuliile si cureaua de transmisie.
Am constatat, cu parere de rau, ca nu mai sunt fuliile si cureaua de transmisie.

Imagine postata


Scara 1:87 este o scara care, pentru material rulant, se pare, este destul de permisiva dar ca sa realizezi ceva trebuie sa te "inarmezi" cu documentatie, greu de obtinut de multe ori deoarece unii o tin prin sertare si, probabil, vor sa duca "secretele" in mormant iar altii nu o dau din rautate.
Stiu ca este multa munca ca sa aduni date intr-un domeniu sau altul.
Cei mai in varsta au avut "privilegiul" sa mai gaseasca cate ceva dar astazi, cand arhivele nu mai exista, ma refer de cele ale uzinelor constructoare si ale detinatorilor de parcuri cu material rulant, lucrurile sunt mult mai complicate.
Am citit, nu-mi venea sa cred ca voi citi asa ceva, chiar indemnuri de a nu ajuta pe cineva, ma refer la modelisti, ca sa construiesca o instalatie, material rulant sau cladiri din domeniul CFR si, ce este si mai rau, sau gasit aderenti la aceasta idee.

Pacat si trist.

Spoor in tot ce intreprinzi iar pentru scara 1:87 iti trimit reconstituirile planurilor, Bmd si postal, facute de mine.
Atentie la transformari deoarece pentru scara 1:87, neavand la dispozitie utilaje performante pentru realizarea modelului, mi-am permis sa rotujesc anumite cote.

Spoor!

#38 Useril este offline   criss0571 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 06-September 11
  • Location:Buzau
  • Interests:Aviatie, Tancuri, modelism in general

Postat 14 February 2014 - 12:11 AM

CRed ca voi schimba titlul topicului, acesta as vrea sa se numeasca Trenul mic Buzias - Buzias Bai, 1:25 si 1:87. De ce ? Pentru ca vreau sa postez si alte etape din realizarea acestui tren, nu numai cu LDM 12 Malaxa.

am mai lucrat un pic la vagonul posta pe doua osii:

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

inca nu am slefuit vagonul. sunt la capitolul: gasire solutii pentru diverse repere...

#39 Useril este offline   criss0571 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 06-September 11
  • Location:Buzau
  • Interests:Aviatie, Tancuri, modelism in general

Postat 14 February 2014 - 12:14 AM

Trenul mic a mai crescut un pic, ca sa zic asa... Am mai adaugat un vagon de calatori, bmd pe doua osii cu 7 ferestre:


Imagine postata


Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

#40 Useril este offline   criss0571 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 06-September 11
  • Location:Buzau
  • Interests:Aviatie, Tancuri, modelism in general

Postat 15 February 2014 - 09:38 PM

Vagonul postal la 1:25 prinde contur:

Imagine postata

Imagine postata

Si o comparatie intre cele doua posatlioane 1:87 vs 1:25:

Imagine postata

Imagine postata

Stadiu intermediar, trenul mic:

Imagine postata

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi