Pagina 1 din 1
AJUTOR Vreau sa fiu mare
Postat 12 July 2006 - 06:04 PM
Dragi prieteni modelismul asta vad eu ca e boala contagioasa.Sunt un incepator(am facut cateva kit-uri)dar cred ca ma las de meserie la ce-am vazut aici.Mi-e greu sa cred ca pot ajunge macar la jumatate din performantele voastre dar cred ca atata timp cat exista vointa.....Pasiunea mea sunt elicopterele dar cred ca urmatorul kit o sa fie un blindat.Am o intrebare.Exista ceva pe net cu tehnici de vopsire?Nu-mi pot da seama cum se da acea tenta de "vechi".E cumva vorba de "spalare"?Va multumesc si cred ca sfaturile voastre ma vor ajuta sa ma uit cu placere la ce fac.
Postat 12 July 2006 - 06:53 PM
Ce sa zic , suntem luati dintr-o oala, pasiunea mea tot sunt elicopterele dar pina la momentul de fata am facut mai multe. Internetul e plin acum cu resurse de unde poti invata.
nu tin minte exact, dar poti incepe si de aici http://www.missing-l...m/rareworld.htm
nu tin minte exact, dar poti incepe si de aici http://www.missing-l...m/rareworld.htm
Postat 12 July 2006 - 07:44 PM
Bine ai venit, Razvan, in randurile noastre si uite asa am devenit si colegi de pat la acelasi "ospiciu" si pentru ca din cate vad eu esti in Bucuresti, poate poti veni la intalnirea de sambata de la Hanul lui Manuc pentru ca despre acel "vechi" este cam multisor de vorbit.
"Spalarea" se refera la altceva si are ca rezultat scoaterea in evidenta a detaliilor prin crearea de "umbre false". Vopseaua foarte diluata se aduna in zonele adanci, pe la muchii, colturi, etc formand un contrast de culoare intre doua suprafete care se afla in planuri diferite facand vizibile mici detalii care s-ar "pierde" in suprafata de culoare.
"Vechi" se refera la patinare, la trecerea timpului peste obiecte, masini, cladiri, vapoare, haine, etc in functie de mediul inconjurator, de actiunea oamenilor sau ne-actiunea lor.