Forum Machete,Modelism,Hobby: Salutari - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Salutari

#1 Useril este offline   Hetzer 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 72
  • Inregistrat: 24-September 14

Postat 26 January 2015 - 09:06 PM

Salutari tuturor . Eu sunt Radu , a.k.a Hetzer .
Sunt din Bucuresti ,desi sunt de origine din Craiova .
Am 20 de ani ,si sunt student la facultatea de Arte decorative si design ,sectia Grafic Design .
Pasiunea mea este istoria celui de-al doilea razboi mondial ,in special istoria tehnicii militare . Citesc cand pot ,ce pot detalii despre anumite vehicule/arme pentru a-mi imbunatatii cunostintele in acest domeniu.
Imi place sa colectionez modele gata asamblate ,la scara 1:72 .Desi abia am inceput colectia ,am ajuns la vreo 24 de modele de blindate ,si 7 avioane .Detin modele de la mai multe firme (Easy Model ,Fabbri,Altaya etc)
Din pacate nu imi permite timpul ,si nici situatia materiala (deh ,student) sa imi construiesc propriile mele machete .Desi am incercat ,am ajuns la concluzia ca necesita prea multa investitie ,doar pentru a deveni mai bun .
M-am alaturat acestui forum ,pentru a gasi oameni la fel ca mine ,pasionati de minimodele ,si pentru a cumpara de la oameni care doresc sa scape de ele :)

#2 Useril este offline   dan2du 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2015 - 09:07 AM

Bine ai venit in mijlocul nostru.
Pasiunea asta nu este chiar asa de costisitoare si cu putina bunavointa se poate gasi si ceva timp si ceva finante....Discutiile sunt mai... sa zicem placute ( de cele mai multe ori ) in jurul unei machete pe care o construiesti.

Spor la modelit,

#3 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12627
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 27 January 2015 - 09:57 AM