Forum Machete,Modelism,Hobby: Galionul Sfantul Ioan Botezatorul - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Galionul Sfantul Ioan Botezatorul Proiect nou 2017

#1 Useril este offline   Taher 

  • Nou venit
  • Grup: New Users
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 01-January 17
  • Location:Bucuresti

Postat 01 January 2017 - 12:36 PM

Va salut cu drag domnilor, doamnelor... entuziasti si impatimiti ai modelingului.

Ma numesc Taher si sunt incepator...foarte incepator si este pentru prima data cand postez dupa ce am petrecut cateva ore bune citind pe sectiunea Mari Corabii, astfel facandu-mi vant sa va sa scriu si eu despre noul proiect SIB pe care vreau sa il incep.... oarecum.

Spun oarecum deoarece in 2011 odata cu lansarea revistei mari corabii am inceput un prim proiect SIB pe care l-am facut urmand doar pasii oferiti de ghidul DeA.

Am construit doar pana pe la numarul 14-15 iar rezultatul se poate vedea in pozele de mai jos, unde am intampinat unele probleme pentru care, desigur si as vrea sa va cer sprijinul.....


Imagine atasata: 1.JPGImagine atasata: 6.JPGImagine atasata: 5.JPGImagine atasata: 3.JPGImagine atasata: 2.JPG

Problemele probabil sunt mai mult decat evidente pentru cei care au un minim de experienta, astea sunt cele pe care le observ eu:

1. Nealinierea corecta sau buna a puntilor - aici nu imi dau seama daca este din cauza alinierii proaste a coastelor, din cauza materialelor pe care puteam sa le finisez mai bine la pila sau pur si simplu daca au fost taiate prost piesele cu laserul (am vazut in alte postari ca ar fi putut fi oricare din aceste probleme)

2. Spatiul dintre puntea inferioara si cea superioara este parca prea mic, am semnalat cu sageata albastra locul (am citit in alte posturi ca e natural sa nu fie perfect paralele cu planul sol puntile, ca trebuie sa exista o curbura dar pare totusi prea mic spatiul unde am indicat)