Aceasta postare a fost editata de alecu_ultras06: 04 January 2007 - 02:44 PM
F/A 18E Super Hornet - Italeri in constructie ...
#1
Postat 04 January 2007 - 02:42 PM
F/A 18E Super Hornet - Italeri, 1/72. Am inceput constructia de cateva zile, toate piesele se imbina destul de frumos, pana acum nefiind probleme la asamblare. Am incercat chiar introducerea unor "cablaje" in lacasul trenului de aterizare, o sa le vedeti in poze. In plus, acesta o sa fie primul avion ce va fi vopsit cu aerograful, sperand sa iasa o treaba "de milioane" (de euro daca tot am intrat in UE )
#9
Postat 04 January 2007 - 03:18 PM
Vad ca tot lucrezi, ceea ce e de admirat... Doar lucrand ajungi sa o faci din ce in ce mai bine. Bravos...
Amu, despre kit.... Am o veste proasta... Are o tona de probleme, multe detalii sunt din imaginatia Italeri la el... Dar 2 sunt mari de tot.
- elimina-i TOTAL frana aerodinamica dintre derive, F/A-18E nu mai are frana aerodinamica dedicata. O lipesti pe pozitie, chituiesti, slefuiesti si regravezi.
- zonele acelea "mobile" de la incastrarea aripii, la bordul de atac, NU EXISTA pe avionul real. La fel, lipeste-le pe pozitii, chituieste, slefuieste.
Mai sunt, dar restul sunt oarecum minore.
Amu, despre kit.... Am o veste proasta... Are o tona de probleme, multe detalii sunt din imaginatia Italeri la el... Dar 2 sunt mari de tot.
- elimina-i TOTAL frana aerodinamica dintre derive, F/A-18E nu mai are frana aerodinamica dedicata. O lipesti pe pozitie, chituiesti, slefuiesti si regravezi.
- zonele acelea "mobile" de la incastrarea aripii, la bordul de atac, NU EXISTA pe avionul real. La fel, lipeste-le pe pozitii, chituieste, slefuieste.
Mai sunt, dar restul sunt oarecum minore.
#10
Postat 04 January 2007 - 03:37 PM
Da, frana aceea imi daduse si mie de banuit ca nu am prins-o prin nici-o poza, si oricum vroiam sa o fac inchisa; acum stiu sigur ; cat despre piesele acelea chiar nu stiam, si nu stiu in continuare ce ar vrea sa fie Si ma hotarasem sa le lipesc in pozitia dreapta, in acelasi plan cu aripile. Oricum acum stiu sigur sa corectez greselile .
In legatura cu vopseaua: "Sky grey" e bun ? Am o sticluta de la Tamya. In instructiuni zice ca vopsirea se face cu "Dark" si "Light" "Ghost grey" de la MM. "Sky grey"-ul e cumva "Light ghost grey" ? Sau nu au legatura una cu cealalta ?
Bafta
In legatura cu vopseaua: "Sky grey" e bun ? Am o sticluta de la Tamya. In instructiuni zice ca vopsirea se face cu "Dark" si "Light" "Ghost grey" de la MM. "Sky grey"-ul e cumva "Light ghost grey" ? Sau nu au legatura una cu cealalta ?
Bafta
#13
Postat 04 January 2007 - 05:22 PM
Light Ghost Grey USA - Cod A24M
Dark Ghost Grey USA - Cod A25M
Arunca o privire http://www.parcmodels.ro/machete.php?categ...producator_id=0
Dark Ghost Grey USA - Cod A25M
Arunca o privire http://www.parcmodels.ro/machete.php?categ...producator_id=0
Aceasta postare a fost editata de tomcat_ct: 04 January 2007 - 05:24 PM
#14
Postat 04 January 2007 - 05:24 PM
Tomcat, i-ai dat omului o poza cu un F dintr-un lot destul de tarziu imi pare
Uite, am gasit articolul cu pricina... Ascuns rau. Exact ce si cum sa corectezi la kit-ul tau.
http://features02.ki...m/fa18ejh_1.htm
Uite, am gasit articolul cu pricina... Ascuns rau. Exact ce si cum sa corectezi la kit-ul tau.
http://features02.ki...m/fa18ejh_1.htm
#18
Postat 04 January 2007 - 06:45 PM
tomcat_ct, la Jan 4 2007, 06:38 PM, a spus:
Da am ceva va trebuie sa fac un scurt articol.Daca esti interesat am si un Flight Manual Navy Model FA-18E/F (806 pagini )
Ala il stiu si il am, dar e cam irelevant pentru domeniul modelistic... Ma interesau detalii despre diferitele forme ale evacuarilor si evolutia lor in functie de block number-ul de productie. Si/sau diferente vizuale.
De ex. de la ce block number a aparut antena din fata cockpit-ului, chestii d-astea.