Iak-52 - 1/72 kit Amodel - neterminat "inca"
#7
Postat 20 June 2007 - 07:50 PM
Am mai avansat putin.
Intrucat mi-a fost aproape imposibil sa debavurez piesele ce reprezentau trenul principal, m-am hotarat sa fac altele utilizand coloane de turnare etirate la cald - cu diverse diametre.
Am montat si jamba fata... bricolata acum vreo 2 ani :).
Intrucat mi-a fost aproape imposibil sa debavurez piesele ce reprezentau trenul principal, m-am hotarat sa fac altele utilizand coloane de turnare etirate la cald - cu diverse diametre.
Am montat si jamba fata... bricolata acum vreo 2 ani :).
Aceasta postare a fost editata de mack: 20 June 2007 - 07:55 PM
#13
Postat 24 June 2007 - 11:51 AM
Accident - "multumita" mastilor aplicate la repezeala, am patat carlinga cu alb lucios (email).
Cunoaste cineva o metoda prin care sa pot indeparta stratul de vopsea (email) de pe carlinga (in substrat exista si un strat de future)?
In lipsa unei solutii miraculoase si pana la achizitionarea unui nou kit (pentru a transplanta carlinga) considerati topicul inchis.
mack
Cunoaste cineva o metoda prin care sa pot indeparta stratul de vopsea (email) de pe carlinga (in substrat exista si un strat de future)?
In lipsa unei solutii miraculoase si pana la achizitionarea unui nou kit (pentru a transplanta carlinga) considerati topicul inchis.
mack
#14
Postat 24 June 2007 - 12:02 PM
mack, la Jun 24 2007, 11:51 AM, a spus:
Accident - "multumita" mastilor aplicate la repezeala, am patat carlinga cu alb lucios (email).
Cunoaste cineva o metoda prin care sa pot indeparta stratul de vopsea (email) de pe carlinga (in substrat exista si un strat de future)?
In lipsa unei solutii miraculoase si pana la achizitionarea unui nou kit (pentru a transplanta carlinga) considerati topicul inchis.
mack
Cunoaste cineva o metoda prin care sa pot indeparta stratul de vopsea (email) de pe carlinga (in substrat exista si un strat de future)?
In lipsa unei solutii miraculoase si pana la achizitionarea unui nou kit (pentru a transplanta carlinga) considerati topicul inchis.
mack
Lichid de frana DOT3 (dor dot3 nu altfel de lichid de frana).
Pentru ca vopseaua e proaspata se va lua repede dupa ce vei da peste ea cu DOT3 aplicat la pensula.
Nu matuieste carlinga.
Bafta!
#15
Postat 24 June 2007 - 01:15 PM
crios, la Jun 24 2007, 12:02 PM, a spus:
Lichid de frana DOT3 (dor dot3 nu altfel de lichid de frana).
Pentru ca vopseaua e proaspata se va lua repede dupa ce vei da peste ea cu DOT3 aplicat la pensula.
Nu matuieste carlinga.
Bafta!
Pentru ca vopseaua e proaspata se va lua repede dupa ce vei da peste ea cu DOT3 aplicat la pensula.
Nu matuieste carlinga.
Bafta!
Multam Crios, am sa purced maine la actiune!
#16
Postat 24 June 2007 - 02:32 PM
O solutie MULT mai buna pentru pete mici, peste Future, e banalul "white spirit".
Stergi zona afectata cu un betigas de urechi cu vata, umezit cu white spirit. Merge perfect, "white spirit"-ul nu ataca sau matuieste plasticul. Daca ai dat cu Future pe cabina inainte, si mai bine.
Varianta cu lichid de frana e eficienta doar la suprafete mari si vopsite de ceva timp, nu la retusuri
Stergi zona afectata cu un betigas de urechi cu vata, umezit cu white spirit. Merge perfect, "white spirit"-ul nu ataca sau matuieste plasticul. Daca ai dat cu Future pe cabina inainte, si mai bine.
Varianta cu lichid de frana e eficienta doar la suprafete mari si vopsite de ceva timp, nu la retusuri
#17
Postat 07 September 2007 - 09:15 PM