Forum Machete,Modelism,Hobby: Me 262 a-1a - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Me 262 a-1a inmatriculare si alte intrebari

#1 Useril este offline   skib 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 71
  • Inregistrat: 24-December 06

Postat 09 October 2007 - 05:18 PM

salutare tuturor in primul rand!


odata ce am pus mana pe unul din avioanele mele preferate...imediat am dat de probleme...

macheta este un Smer la 1:72(da,stiu....e mult de munca,dar nu ma grabesc :-( ) si va fi "in aer",in toata splendoarea lui....

pentru inceput...am niste nelamuriri in legatura cu inmatricularea.pe prospect scrie asa:Me 262 A 1-A,Stab\KG 76,Giebelstadt,1945(prima inmatriculare)

dupa ce am cautat o zi intreaga informatii...nu prea am ajuns nicaieri.Din prospect pare sa fie un interceptor,aparare regionala...dar din alte surse reiese ca era bombardier(A-2?
:-) ) ....si bineinteles din alte surse ca era un interceptor,dar pilotat de fosti "bombardieri"

pe langa asta,se pare ca si schema de vopsire difera,chiar nu stiu care este cea corecta

este vorba de aparatul F1-DA....

orice "mana de ajutor",informatie este binevenita...

va multumesc anticipat

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: smer_me_262a.jpg


#2 Useril este offline   Romi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1933
  • Inregistrat: 05-September 05
  • Location:Bucuresti-Brasov
  • Interests:Aviation

Postat 10 October 2007 - 06:16 PM

..

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 00000000000.JPG


#3 Useril este offline   skib 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 71
  • Inregistrat: 24-December 06

Postat 10 October 2007 - 08:49 PM

multumesc mult romi!exact de profilul asta aveam nevoie!

se pare ca pana la urma era un A-1A.Pilotii grupului se pare ca erau fosti "bomberi",acum repartizati pe interceptoare.

mai am totusi cateva nelamuriri:

1.am citit undeva ca ramele cupolei la ultimele variante erau lasate din fabrica negre,este adevarat?

2.A-1A mai avea acrosaje?

3.culoarea interiorului era un "black grey"?

#4 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 11 October 2007 - 09:24 AM

De ramele cupolei nu pot sa-ti zic cu siguranta nimic. Dar s-a practicat asta la Arado 234.
Daca zici ca nu mai transporta bombe ar fi normal sa nu se mai incurce cu acrosajele. Pe de alta parte de alea se puteau prinde si rezervoare suplimentare. Avand in vedere insa perioada de care vb. nu cred ca era cazul sa spere ca i-ar fi folosit la ceva rezervoarele suplimentare. Vreau sa zic ca nu prea aveau pe unde sa se plimbe. Astea insa sunt SPECULATIILE mele pe care eu le consider de bunsimt (si altii nu - probabil)
Cat despre interiorul cockpit-ului, acesta era cu precadere RLM 66 adica un gri foarte inchis (aproape negru) cu rol de anitiglare.

In general gasesti profile multe aici: http://wp.scn.ru/

Site-ul se numeste Wings Palette, in caz ca ai neplaceri.

#5 Useril este offline   radub 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2061
  • Inregistrat: 13-August 05

Postat 11 October 2007 - 10:55 AM

Skib,
Ramele cupolei erau vopsite culori de camuflaj in exterior. Structura tubulara din interior era RLM66.

Ce ai auzit tu despre cupola vopsita in negru, e cumva corect, dar nu in totalitate. Cupolele "Erla" de Bf109 erau mai toate vospite RLM66, si in exterior si in interior, pentru ca asa veneau de la fabrica. Uneori erau acoperite cu vopsea de camuflaj pe teren, dar de multe ori nu se prea deranja nimeni.

Wurger, la Ar234, cupola nu era vopsita de loc in exterior sau iunterior. Cupola era in intregime din plexiglas si prinsa cu suruburi de rama din interior. Intre rama si plexiglas era o panglica de cauciuc negru care "sigila" cabina. Panglicile alea negre par de parca ar fi vopsite, dar nu sunt.

Imagine postata

Radu

#6 Useril este offline   skib 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 71
  • Inregistrat: 24-December 06

Postat 11 October 2007 - 05:56 PM

multumesc amandurora pentru nelamuriri...

dar uitati peste ce am dat www.ipmsstockholm.org/magazine/2000/09/stuff_eng_detail_me262.htm

cateva poze care probabil vor fi de folos si pe viitor....

e si o poza cu acea cupola...quoting"The canopy frame is painted in RLM 66 Schwartzgrau rather than in camouflage color, a typical factory finish of the late-war Messerchmitt production"


totusi ma voi conforma profilului...adica cupola vopsita dark green...

Aceasta postare a fost editata de skib: 11 October 2007 - 05:57 PM


#7 Useril este offline   szek 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 241
  • Inregistrat: 09-May 05

Postat 11 October 2007 - 06:25 PM

mii de scuze ptr offtopic, dar nu ma pot abtine:(

Radub, jos palaria! fantastica munca ta la Ar-234

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi