Cumpar macheta de IAR 80
#28
Postat 15 October 2007 - 12:46 PM
La care ? La 1/72 ?
Unde, pe intrados sau pe extrados. (carenajele)
Cred ca infarctul era din cauza ca 1/32 e scara ta predilecta.Imi pare rau, am gresit. La mine ce trece de 1/72 devine brusc neinteresant.
Capota motorului la care nu-i in regula ?
Unde, pe intrados sau pe extrados. (carenajele)
Cred ca infarctul era din cauza ca 1/32 e scara ta predilecta.Imi pare rau, am gresit. La mine ce trece de 1/72 devine brusc neinteresant.

Capota motorului la care nu-i in regula ?
Aceasta postare a fost editata de wurger: 15 October 2007 - 12:47 PM
#33
Postat 15 October 2007 - 02:22 PM
Hmm , aduce a IAR(ma rog excluzand carenajele de la aripi ),lucru care imi place si ma enerveaza in egala masura
(anumite zone vor fi greu de rectificat )...Cu O CUPOLA vacumformata , parti mobile (eleroane , profundoare ,directie , voletii de racire mortor ,poate capotaje motor), tren ,eventual motor ,interior din rasina , si cu o foaie de PE...ar iesi o macheta chiar bunicica .Oare are "cineva " in gand sa "dreaga busuiocul "in acest sens , eventual ca si kituri separate de completare ?In alta ordine de idei ,cred ca in cele din urma am sa-mi iau si eu o "chestie" dintr-asta .

#34
Postat 15 October 2007 - 03:19 PM
Multumesc Mielu. Da-mi te rog un mesaj la rbrinzan<<AT>>hotmail<<DOT>>com
Dany, de dres busuicul... eu zic ca e problematic. Si nu ma refer la finisajul kitului... Cand m-am uitat si la poza facuta de wurger de sus, se vede ca fuselajul e cam subtirel in zona cabinei pilotului si ca are cam aceeasi meteahna cu "morcovul".
Hai sa explic, la IAR80, cand e privit de sus fuselajul, e asa: de la catargul carmei pana la spatele cabinei este un unghi, de la spatele cabinei pana la partea din fata a cabinei, unghiul se mai domoleste, iar de la partea din fata a cabinei pana la motor lateralele fuselajului sunt aproape paralele.
Problema e ca daca ma uit eu bine la macheta asta, de la catargul carmei pana la motor, unghiul e aproape constant (ca un morcov). Mai sunt cateva probleme, prin zona "cocoasei" de la cabina pana la coada, plus carenajele ampenajului orizontale sunt notabile prin absenta lor totala.
Exact acum 10 ani am oprit munca la un IAR80 cand am auzit un zvon ca MPM aveau de gand sa scoata unul. http://www.cartula.net/modules/xcgal/thumb...s.php?album=312 Intre timp, acel kit MPM s-a dovedit a fi o mare dezamagire. Cred ca o sa il scot pe asta de la naftalina si cu ajutorul rashinarilor de la MDC plus o coala mare si frumoasa de fotodecupate si cu o coala frumoasa de decaluri de la Fantasy Printshop se poate face ceva utilizabil.
Radu
Dany, de dres busuicul... eu zic ca e problematic. Si nu ma refer la finisajul kitului... Cand m-am uitat si la poza facuta de wurger de sus, se vede ca fuselajul e cam subtirel in zona cabinei pilotului si ca are cam aceeasi meteahna cu "morcovul".
Hai sa explic, la IAR80, cand e privit de sus fuselajul, e asa: de la catargul carmei pana la spatele cabinei este un unghi, de la spatele cabinei pana la partea din fata a cabinei, unghiul se mai domoleste, iar de la partea din fata a cabinei pana la motor lateralele fuselajului sunt aproape paralele.
Problema e ca daca ma uit eu bine la macheta asta, de la catargul carmei pana la motor, unghiul e aproape constant (ca un morcov). Mai sunt cateva probleme, prin zona "cocoasei" de la cabina pana la coada, plus carenajele ampenajului orizontale sunt notabile prin absenta lor totala.
Exact acum 10 ani am oprit munca la un IAR80 cand am auzit un zvon ca MPM aveau de gand sa scoata unul. http://www.cartula.net/modules/xcgal/thumb...s.php?album=312 Intre timp, acel kit MPM s-a dovedit a fi o mare dezamagire. Cred ca o sa il scot pe asta de la naftalina si cu ajutorul rashinarilor de la MDC plus o coala mare si frumoasa de fotodecupate si cu o coala frumoasa de decaluri de la Fantasy Printshop se poate face ceva utilizabil.
Radu
#36
Postat 15 October 2007 - 05:15 PM
Dany... stii cum e fabula cu iepurasul si lupul, curat pushka si vorbesc prostii!
Am atat de multe lucrari de terminat acum ca e cam greu de spus cand o sa o fac si pe asta.
Acel IAR80 din poze e la 1/72. Are nevoie de munca - nu e chiar terminat.
Cel la 1/32, e si ala inceput dar l-am pus la naftalina cand cei de la Editions TMA au anuntat acea carte fantoma despre IAR80 (ca se laudau ca au date inedite)
Mai am inca unul la 1/48, si ala e tot asa inceput si abandonat...
O sa mai vedem, nu pot da o data exacta dar in mod sigur va fi anul viitor.
Radu

Am atat de multe lucrari de terminat acum ca e cam greu de spus cand o sa o fac si pe asta.

Acel IAR80 din poze e la 1/72. Are nevoie de munca - nu e chiar terminat.
Cel la 1/32, e si ala inceput dar l-am pus la naftalina cand cei de la Editions TMA au anuntat acea carte fantoma despre IAR80 (ca se laudau ca au date inedite)
Mai am inca unul la 1/48, si ala e tot asa inceput si abandonat...
O sa mai vedem, nu pot da o data exacta dar in mod sigur va fi anul viitor.
Radu
#38
Postat 15 October 2007 - 06:21 PM
Iata si pozele ultimei versiuni. Se observa disparitia rugozitatii de pe suprafata plasticului.
Practic in zona de racord a aripii la fuselaj nu exista nici un carenaj, dar unghiul, ma rog curba, de racord este cam aiurea facut(a), prea generos.
Practic in zona de racord a aripii la fuselaj nu exista nici un carenaj, dar unghiul, ma rog curba, de racord este cam aiurea facut(a), prea generos.
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 15 October 2007 - 06:37 PM