Accidente suspecte? Intilnire de gradul III la Baza Aeriana 71
#23
Postat 10 November 2007 - 12:22 PM
Fara imagini sunt aproape imposibile 'exercitiile' astea :)

Nu prea cred sa fi fost pasare daca a _spart_ cupola. Vedeti poza de mai sus, Lancerul nu e f-16, nu are cupola asa bombata, imo impactul ar fi fost cel mai probabil in parbriz... ramane varianta unei traiectorii 'de sus', dar in cazul asta nu-mi explic viteza pt o pasare... Mai degraba ceva mic si solid, meteorit sau altceva, venit de undeva de sus, impactul undeva in dreapta in fata pilotului si apoi o traiectorie ori in jos in dreapta ori in spate spre stabilizator, aproape 0 urme daca nu s-a spart...Dar cum ziceam, nu e clar ce e pe caseta, corp opac sau corpuri triunghiulare, fragmente de cupola sau altceva...foarte posibil sa nici nu apara la o adica, daca 'meteoritul' era metalic si de dimensiunea unui glont/deget. Probabil asta explica si spargerea cupolei, mai mult decat o pasare care e totusi mare si se intinde serios... vom vedea probabil, intre timp bine ca scapat pilotul si a salvat si avionul

#24
Postat 10 November 2007 - 12:55 PM
Aceasta postare a fost editata de Bazu: 10 November 2007 - 12:57 PM
#25
Postat 10 November 2007 - 01:43 PM

Daca venea din fata, traiectul 1, sansele erau mari ca obiectul, ce o fi fost el, sa fie vazut de camera destul de bine, dar ar fi trebuit sa izbeasca parbrizul blindat, unde ar fi lasat urme. Izbituira a fi putu duce (??? intreb) la deschiderea si despinderea cupolei, care, in zborul ei, poate ar fi lovit pe pilotul. Resturi ale cupolei au sanse mari sa loveasca stabilizatorul.
Daca venea pe traiectul 2, obiectul avea sanse mici sa fie vazut de camera, dar lovea doar cupola de plastic, undeva in lateral, si nu parbrizul. Obiectul ar trebui sa fie in cocpit, infipt bine undeva, daca ne gindim ca viteza era in jurul a 800 km/h si ca o bucata de plexi nu opune o rezistenta prea mare. Decompresia brusca arunca resturile cupolei, posibil de lovit stabilizatorul.
Daca venea pe traiectul 3, obiectul nu ar fi vazut de camera, ar fi penetrat cupola si s-ar fi oprit in ...capul pilotului. Restul nu mai conteaza.
Inclin sa cred la un impact cu un micrometeorit (undeva la citeva grame) sau, cum bine a spus Cartula, cu o bucata de gheata/grindina. Asta ar explica lipsa urmelor si faptul ca pilotul, desi lovit la cap, a aparut, intreg si nevatamat, la TV.
Bazu, nu trebuie sa ne gindim la un ditai bolovanu'! Un micrometeorit, cit un bon de mazare, nu prea apuci sa-l vezi, dar nici bine nu-ti e daca te paleste. Pe Pamint cad zilnic tone de astfel de micrometeoriti! Apoi, resturile cupolei nu s-au gasit, inca, pentru a vedea daca urma lasata e arsa sau nu!
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 10 November 2007 - 01:49 PM
#27
Postat 10 November 2007 - 06:22 PM
#28
Postat 10 November 2007 - 06:55 PM

@ Tatuca: Multumesc pentru increderea acordata, dar faptul ca stiu mai multe decat altii in domeniul asta nu ma transforma intr-un expert.
@Z-Mare: Tare de tot ideea cu desenul.

PS: Ma indoiesc de faptul ca cineva va reusi sa identifice obiectul care a lovit Mig-ul doar pe baza analizei casetei video. Pe langa o calitate slabuta a imaginii (si noi folosim acelasi tip e casete si, posibil, acelasi tip de VCR), la ei se cam suprapun 2 imagini: a HUD-ului cu a MFD-ului.
PPS: De curand am auzit un ZVON despre un alt incident OZN/paranormal

#29
Postat 11 November 2007 - 02:05 PM
Citeaza

Probabil la Chasseur Acompli'07 din iunie de la MK, atunci eram pe o scoala de aplicatie la un curs. Detalii nu prea cunosc. Samir
#31
Postat 11 November 2007 - 10:50 PM
http://www.protv.ro/stiri/eveniment/mister...ana-campia.html
dati clic pe video
#32
Postat 13 November 2007 - 07:22 PM
Azi dimineata am vazut la munca un articol intr-un ziar de barfe pentru femei gen Yelena Karstea!!...Asa ca acum am intrat acasa la surfing si am gasit articolu cu pricina

this is it!
http://www.cancan.ro/2007-11-13/Martori-ca...pia-Turzii.html
inclin sa cred ca 60% poate fi o smecherie gazetareasca....stiti doar ca dupa razboi multi.....puncte ,puncte
#33
Postat 13 November 2007 - 08:25 PM


P.S. La orizontul estic, zilnic, putin inainte de rasaritul soarelui, poate fi admirat un superb "OZN"!
#35
Postat 13 November 2007 - 10:59 PM

Daca presupunem ca a fost o bucata de gheata, e posibil ca aceasta sa fi lovit fix periscopul - care a lovit casca pilotului, apoi stabilizatorul?
Aceasta postare a fost editata de zapacitu: 13 November 2007 - 11:01 PM
#36
Postat 21 November 2007 - 09:29 AM
- pasarile nu zboara la 6000 de metri;
- Mig-ul nu are cabina presurizata;
- Mig-ul a pierdut cupola si o bucata din fuselaj;
- Mig-ul a fost atacat cu patru obiecte triunghiulare;
- Mig-ul a fost atacat de un OZN aflat in apropiere dupa ce pilotul a activat dispozitivul FFI.
#38
Postat 21 November 2007 - 11:00 AM
Z-mare, la 21 Nov 2007, 09:29, a spus:
[...]
- Mig-ul a fost atacat de un OZN aflat in apropiere dupa ce pilotul a activat dispozitivul FFI.

P.S. (FFI e de fapt IFF - Identification Friend or Foe)
Aceasta postare a fost editata de eugen: 21 November 2007 - 11:01 AM
#39
Postat 21 November 2007 - 02:38 PM
Citeaza

Citeaza
