Forum Machete,Modelism,Hobby: Locomotive cu abur CFR - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Locomotive cu abur CFR

#1 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 24 November 2007 - 12:24 PM

Cateva linkuri de pe alte meleaguri cu locomotive romanesti celebre
Cand naiba om gasi asa ceva si prin muzeul CFR sau pe net intr-un sit romanesc?
O intrebare retorica ca multe altele legate de istoria noastra.

Sper sa va placa ce vedeti

http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/fo...225#msg-1414225

http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/fo....php?17,3542634

http://drehscheibe.ist-im-web.de/forum/rea...004#msg-1141004

http://drehscheibe.ist-im-web.de/forum/rea...084#msg-1141084

http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/fo....php?17,3559241

In vremurile acelea nu te fugarea nimeni ca faceai fotografii. Astazi te alerga ca pe hoti sau spioni.
Spioni sau hoti? Nee, nu este vorba despre asta. Altele sunt cauzele.
Am sa revin pe tema asta cu "pataniile patite, intamplate si traite" cand am fost la Gara Obor sa fotografiem loco 230.
Pana atunci inca o adresa cu fotografii grozave facute de spioni de pe alte meleaguri.

http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/fo....php?17,3194045

#2 Useril este offline   romrail 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 129
  • Inregistrat: 13-November 05

Postat 24 November 2007 - 08:46 PM

Vezi postareaLDH, la 24 Nov 2007, 12:24, a spus:

In vremurile acelea nu te fugarea nimeni ca faceai fotografii. Astazi te alerga ca pe hoti sau spioni.
Spioni sau hoti? Nee, nu este vorba despre asta. Altele sunt cauzele.
Am sa revin pe tema asta cu "pataniile patite, intamplate si traite" cand am fost la Gara Obor sa fotografiem loco 230.


Noo... Nu te fugarea nimeni...

Chiar esti 100% convins de ceea ce spui. Si daca ti-as preciza ca stiu personal o serie de oameni ale caror colectii de poze au fost confiscate de "Securitate" iar lor li s-au facut dosare de spioni. Atunci riscai sa fi direct arestat, sa ti se scoata filmul din aparat, sa fi "luat la ochi" drept spion.

Acum tot ce risti e o discutie mai "aprinsa" cu cei care n-au alta treaba decat sa se uite ce fotografiezi tu, in loc sa-si vada de serviciul lor.

Totusi pozele facute in "Epoca de Aur" trebuie admirate, iar cei ce au avut curajul sa le faca (fie ei CFR-isti sau nu) trebuie apreciati.

Cat despre "frumusetile" din imagini, ele au sfarsit de mult sub flacarile de taiere sau sub concasoare. Poze insa pot fi gasite foarte des. Trebuie doar sa avem dorinta de-a le cauta si de-a le "scoate la lumina".

#3 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 24 November 2007 - 08:58 PM

"romrail" a spus:

Chiar esti 100% convins de ceea ce spui


Sunt convins 100% de ceeace spun.
Atata timp cat nu intrai in raza de actiune a indicatorului "Fotografiatul interzis" nu erau probleme.

Astazi si fara indicator esti fugarit sau, cum ai spus, ai parte de discutii aprinse.
Am spus ca am sa revin cu detalii legate de patanii si am s-o fac dar, pana atunci, din discutiile cu cei care chiar merg si fac fotografii, si asta saptamana de saptamana, am aflat ca, printre altele, se feresc sa fie fotografiate gunoaiele, epavele de material rulant si dezordinea care sunt prin spatiile CFR.

#4 Useril este offline   AdyAero 

  • Die-cast 1:72
  • Grup: Members
  • Postari: 1360
  • Inregistrat: 07-August 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto 1:72 plastic & diecast

Postat 24 November 2007 - 09:03 PM

Am vrut sa fac poze unei masini de Pompieri de la noi, era modelul nou si eram interesat de el. Lume era buluc prin jur, dar totusi un nene mi-a zis ca nu am voie. Am facut una mai asa din fuga. Pompierii inteleg ca sunt militari si vehicolul ar fii militar, dar de unde atata secreto-manie?

#5 Useril este offline   horia 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2971
  • Inregistrat: 24-April 05

Postat 24 November 2007 - 10:19 PM

asta cu masina de pompieri am patit-o si eu la TArgul Secuiesc unde in curtea unitatii de pompieri este un camion Praga reconditionat.pur si simplu nu m-au lasat sa fotografiez din strada fiindca asa au vrut ei. semn cu fotografiatul interzis nu exista.

#6 Useril este offline   romrail 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 129
  • Inregistrat: 13-November 05

Postat 26 November 2007 - 09:34 PM

Vezi postareaLDH, la 24 Nov 2007, 20:58, a spus:

Astazi si fara indicator esti fugarit sau, cum ai spus, ai parte de discutii aprinse.
Am spus ca am sa revin cu detalii legate de patanii si am s-o fac dar, pana atunci, din discutiile cu cei care chiar merg si fac fotografii, si asta saptamana de saptamana, am aflat ca, printre altele, se feresc sa fie fotografiate gunoaiele, epavele de material rulant si dezordinea care sunt prin spatiile CFR.


Ok. Nu vreau sa intru in polemici inutile, insa raman la parerea mea si o sa adaug doar atat: In timpul anilor socialismului, mare parte din calea ferata era considerata "secreta". Logic ca nu veti gasi scris explicit asta in nicio lege (la fel ca si acum cand nu se spune nicaieri ca fotografiatul la CFR e interzis), dar sa nu uitam ca de multe ori in anii aia, legea se facea dupa "dispozitii interne venite de sus...".

Ca un fotograf pasionat, care fac poze cu trenuri in fiecare saptamana, pot spune ca ma bucur ca nu traiesc in anii aia. E drept ca uneori am avut probleme (cu toate ca aveam aprobare sa fac pozele respective), dar niciodata n-am avut probleme grave sau nu mi s-a interzis explicit sa fac poze.

#7 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 26 November 2007 - 10:12 PM

romrail,

Nici eu nu vreau sa intru in polemica, cred ca avem altceva mult mai bun de facut cu atat mai mult cu cat stiu unele lucruri legate de pasiunea ta pentru feroviare si ceeace faci pentru ea ca sa nu mai vorbesc de materialele pe care le pui la dispozitia celorlati.
Tot respectul pentru gestul tau.

Iata ce a fost pe data de 2 noiembrie 2007 la Gara Obor.
Am copiat textul exact asa cum a fost pus atunci pe forum. Mentionez ca la intrarea in revizia de vagoane era un mare carton alb pe care scria cu negru ca nu avem voie sa facem poze.
Repet materialul este in forma initiala de la prima punere pe forum.

Si am fost la Gara Obor sa vedem “calul de foc”

Ieri 2 noiembrie aveam informatia ca in Gara Obor o sa fie prezenta si mare vedeta locomotiva cu abur 230516 pentru filmari. Adica este parte dintr-un film a carui actiune se petrece in perioada razboiului.

Trimis in recunoastere, Amiel, da vestea proastra ca locomotiva este trasa in incinta reviziei de vagoane si accesul interzis.
Trec si-l iau pe drg, batem drumul pana la gara, si iata-ne pe peron.
Ora 15:00
Discutam si concluzia este clara. Trebuie chemeta fortele de interventie.
Dau un telefon si Radu Sofran promite ca ajunge la gara in cel mai scurt timp.
Pana vine el ne uitam la vagoane si la ce mai misca prin gara

Imagine postata

Apare si Radu care era langa locomotiva.
Incercam sa trecem si nu reusim. Paznicul isi face datoria. Respecta dispozitiile.
Vine si Radu la discutii, apar si mai marii “obiectivului”. Parlamentari. Telefoanele se inrosesc de cat sunt folosite.
Pana la urma avem aprobarea sa facem fotografii.
Bucurosi nevoie mare ne indreptam: Radu, Amiel, drg si io spre “Batrana Doamna”.
Ajunsi acolo ni se spune ca nu putem face fotografii decat cu un singur aparat si unul dintre mai marii “obiectivului” trebuie sa supervizeze incadrarile.
Asa ca scuzati incadrarile si unghiurile pozelor dar am avut un regizor care nu mi-a permis sa apara in cadru altceva decat locomotiva.

Imagine postataImagine postata Imagine postata Imagine postata

Dupa fotografiile care urmeaza am concluzionat ca rotile sunt umflate la presiune corespunzatoare iar bielele, cum altfel, sunt corecte si nu necesita nici o interventie.
Atunci am luat hotararea sa ne intoarcem mai pe seara ca sa verificam daca are lumini bicolore sau nu cu ata mai mult cu cat asteaptam sa mai soseasca specialisti: PDI, SSi, Mircea si Radu (alt Radu).


Imagine postata Imagine postata Imagine postata

Continuarea cu pozele facute pe zi si cu ce am facut dupa mai pe seara cand ajung iar la un PC.



Acum ca am rezolvat si problema fotografiei care nu se vedea sa continuam cu reportajul.

Asa cum am mai spus nu prea am avut de ales unghiurile din care sa facem fotografiile avand in spate permanent un supervizor.

Ma rog, pana la urma a fost bine si asa.

Ce am mai surprins?

Imagini cu exteriorul locomotivei, masina si tenderul:

Imagine postata Imagine postata

Daca va intrebati de ce tenderul are alt numar decat locomotiva raspunsul este ca in RO :grin:
Cand intrau in reparatii masinile, la terminare, se agata de locomotiva ce tender era gata nu cel care trebuia. Si uite asa avem doua numere parca am fi la auto.

Cateva imagini din marchiza, sper eu, reusite. Faceti abstractie de consrva pusa la incalzit, traditionala fasole cu costita:

Imagine postata Imagine postata

Vedere spre tender, magazia de carbuni:

Imagine postata

Focarul:

Imagine postata

Cam atata am reusit pe zi sa facem.

Am plecat la Radu sa-i dam o mana de ajutor la macheta si ne-am intors seara.
Aceiasi formatie: drg, amiel, radu si je. Nu am ramas mult timp singuri deoarece, rand pe rand, au venit ajutoare: PDI, SSi, Michael, alt Radu si trebuia sa ajunga Mircea dar nu a mai ajuns.

Pot spune ca am aprofundat si mai mult studiul lui 230 atat la biele cat mai ales la lumini. Spre parerea noastra de rau nu am gasit decat doua fire care veneau la lampa iar inauntru nu erau leduri bicolore ci doar niste amarate de becuri de 24 V.
Am gasit, in schimb, inelele in care se introduceau, dupa caz, discurile albastre (la lampa din stanga in directia de mers a masinii) pentru locomotivele de manevra sau discurile rosii din sticla in cazul in care masina era la coada convoiului.

Imagine postata

Grupa de serviciu la Gara Obor:

Imagine postata Imagine postata

Cel din mijloc, pe a carui sapca scrie U.S.Army (oare o fi aparut si in filmul de epoca cu ea?), este mecanicul Nea Gica, mare smecher, mare.

Iata-l aici intr-o poza care denota stransa legatura intre cei de la miscare si cei de la tractiune in cadrul CFR-ului

Imagine postata

Amiel cocotat in marchiza lui 230 gata de plecare. A fost la o mustata sa porneasca din loc si sa-i lase pe cei cu filmul cu ochii in ... reflectoare.

Imagine postata

Cine doreste sa completeze cu fotografii este invitat s-o faca cu atat mai mult cu cat au facut aproape toti participantii la eveniment.

Asteptam continuarea de la Timisoara-Jimbolia

#8 Useril este offline   romrail 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 129
  • Inregistrat: 13-November 05

Postat 27 November 2007 - 10:11 PM

Pai tu pe Nea' Fluieran mi-l arati :spiteful:

Cine nu-l cunoaste pe el si pe ceilalti mecanici din Sibiu (ultimii "cavaleri ai Regelui Abur"). Doar ca stau si ma gandesc: Oare ce sa va intampla cand vor iesi si ei (si asta se pare destul de curand) la pensie. Cine va mai duce trenurile cu abur???

Despre fotografiatul in Obor, nu pot sa ma pronunt, dar banuiesc ca "interdictia" e asa ca dupa chipul si asemanarea celor care lucreaza acolo.

Uite chiar azi am fost la Sinaia, sa vad cum decurg lucrarile pentru instalarea lui 230.039 si nu m-a intrebat nimeni nimic, ba chiar seful de gara a fost foarte dragut si a stat de vorba cu mine.

Cred ca si asta cu pozatul depinde de calitatea oamenilor ce lucreaza in gara. Unele locuri sunt prietenoase, altele sunt macar "deschise", iar unele sunt cum e gara Obor.

Poate cu timpul se va mai schimba ceva si in calea ferata.

#9 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 28 November 2007 - 12:20 AM

"romrail" a spus:

Cine nu-l cunoaste pe el si pe ceilalti mecanici din Sibiu (ultimii "cavaleri ai Regelui Abur"). Doar ca stau si ma gandesc: Oare ce sa va intampla cand vor iesi si ei (si asta se pare destul de curand) la pensie. Cine va mai duce trenurile cu abur???


Pai trebuia si pe ei nu? A doua zi am fost invitati la o plimbare de la Obor la Grivita cu 230-ul. Din pacate eu nu am putut merge.

Cat despre partea a doua a problemei, aceea cu plecatul, pot sa spun ca erau foarte suparati si au spus ca mai merg la Timisoara "sa plimbe 50-ul" si este posibil sa se retraga, adicatelea sa plece mai repede la pensie sau, cum a zis Gica, "ma retrag la Rosiori".
De ce?
Simplu. Li s-a pus celor de la CheFeRe sa le retraga permisele.
Sa speram ca se revoca ordinul si vor ramane cu locomotivele cu abur si, daca se poate, sa mai aduca si pe altii.

#10 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12632
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 04 December 2007 - 09:11 AM

Cu sau fara stampila nescuta din secretomania prost inteleasa, imaginile sunt superbe!!! A fost o incintare sa le privesc! Mersi LDH!

#11 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 04 December 2007 - 05:40 PM

Cu mare placere.

Asteptam reportajul de la Timisoara-Jimbolia cu o locomotiva 50.000 ceva mai speciala.

#12 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12632
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 10 December 2007 - 10:49 AM

Cautam mersul trenurilor..... http://www.infofer.ro/trains1.htm

#13 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2007 - 09:06 PM

Multumim dar atentie mare cu netul.

Acolo scrie ca am primit locomotive cu abur ca despagubiri de razboi.
Realitatea este putin alta. Dupa incheierea razboiului si intregirea cu Transilvania materialul rulant MAV si German, aflat pe teritoriul ocupat in timpul razboiului, noii fiind undeva in nordul Moldovei, a ramas pe loc.

Romrail?

#14 Useril este offline   iuliantrenregal 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 11-December 07
  • Location:BUCURESTI

Postat 12 December 2007 - 09:31 AM

Vezi postareaLDH, la 24 Nov 2007, 12:24, a spus:

Cateva linkuri de pe alte meleaguri cu locomotive romanesti celebre
Cand naiba om gasi asa ceva si prin muzeul CFR sau pe net intr-un sit romanesc?
O intrebare retorica ca multe altele legate de istoria noastra.

Sper sa va placa ce vedeti

http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/fo...225#msg-1414225

http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/fo....php?17,3542634

http://drehscheibe.ist-im-web.de/forum/rea...004#msg-1141004

http://drehscheibe.ist-im-web.de/forum/rea...084#msg-1141084

http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/fo....php?17,3559241

In vremurile acelea nu te fugarea nimeni ca faceai fotografii. Astazi te alerga ca pe hoti sau spioni.
Spioni sau hoti? Nee, nu este vorba despre asta. Altele sunt cauzele.
Am sa revin pe tema asta cu "pataniile patite, intamplate si traite" cand am fost la Gara Obor sa fotografiem loco 230.
Pana atunci inca o adresa cu fotografii grozave facute de spioni de pe alte meleaguri.

http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/fo....php?17,3194045


#15 Useril este offline   romrail 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 129
  • Inregistrat: 13-November 05

Postat 12 December 2007 - 09:42 AM

Vezi postareaLDH, la 10 Dec 2007, 21:06, a spus:

Acolo scrie ca am primit locomotive cu abur ca despagubiri de razboi.
Realitatea este putin alta. Dupa incheierea razboiului si intregirea cu Transilvania materialul rulant MAV si German, aflat pe teritoriul ocupat in timpul razboiului, noii fiind undeva in nordul Moldovei, a ramas pe loc.

Romrail?


Realitatea e putin diferita de ceea ce-ai scris. Pe de-o parte, a ramas in Transilvania o parte din materialul rulant MAV si KPEV (ceea ce nu a putut fi evacuat in timp util). Nu voi mai preciza ca, in general, MAV-ul a reusit sa evacueze mare parte din materialul rulant pe care il avea in teritoriul romanesc. Pe de alta parte, pe langa materialul rulant ramas in Transilvania, s-a adaugat si cee ce a "capturat" armata romana, in timpul campaniei din 1919, cand (daca imi amintesc bine) trupele noastre au ajuns pana la Budapesta.

In total a fost vorba de peste 2000 de locomotive. In urma negocierilor ce au avut loc dupa incheierea tratatelor de pace, aceste locomotive au fost evaluate si cedate Romaniei, urmand ca astfel sa se compenseze o parte din datoriile de razboi pe care le-a avut Ungaria fata de statul roman.

Ceea ce e hilar, e faptul ca in anul 1921, parcul de locomotive al CFR era ca un muzeu feroviar ambulant, in el fiind inscrise nu mai putin de 210 tipuri de locomotive. Din punct de vedere al intretinerii lor, era un asdevarat cosmar. Pentru a rezolva aceasta problema, dupa anul 1921, a fost initiat asa-numitul "program de standardizare", in urma caruia au aparut seriile "uzuale" de locomotive cu abur (majoritatea inca mai exista raspandite prin tara): 50.000, 230.000, 131.000, 130.500, 40.000, 231.000, etc.

#16 Useril este offline   iuliantrenregal 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 11-December 07
  • Location:BUCURESTI

Postat 12 December 2007 - 09:44 AM

Vezi postarearomrail, la 27 Nov 2007, 22:11, a spus:

Pai tu pe Nea' Fluieran mi-l arati :mellow:

Cine nu-l cunoaste pe el si pe ceilalti mecanici din Sibiu (ultimii "cavaleri ai Regelui Abur"). Doar ca stau si ma gandesc: Oare ce sa va intampla cand vor iesi si ei (si asta se pare destul de curand) la pensie. Cine va mai duce trenurile cu abur???

Despre fotografiatul in Obor, nu pot sa ma pronunt, dar banuiesc ca "interdictia" e asa ca dupa chipul si asemanarea celor care lucreaza acolo.

Uite chiar azi am fost la Sinaia, sa vad cum decurg lucrarile pentru instalarea lui 230.039 si nu m-a intrebat nimeni nimic, ba chiar seful de gara a fost foarte dragut si a stat de vorba cu mine.

Cred ca si asta cu pozatul depinde de calitatea oamenilor ce lucreaza in gara. Unele locuri sunt prietenoase, altele sunt macar "deschise", iar unele sunt cum e gara Obor.

Poate cu timpul se va mai schimba ceva si in calea ferata.


Va raspunde un coleg de-al lui nea" Giga si al baietilor de la Sibiu: imi place cum vorbiti de noi si sper sa ne mai vedem si la alte actiuni ale noastre. in legatura cu fotografiatul asa am patit si eu in gara la Husi cind seful de tren s-a luat de mine ca : baiatu" nu ai voie sa fotografiezi in incinta unitatii" , dar l-am linistit repede cind i-am aratat autorizatia ( aia pe care nu o sa o mai avem de la anul) si imediat a raspuns "sa traiti sefu ma scuzati"
Daca vreti poze cu interioare din trenul regal dati-mi un e-mail cu adresele voastre

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Imagine_470_.jpg
  • Imagine atasata: Imagine_466_.jpg


#17 Useril este offline   iuliantrenregal 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 11-December 07
  • Location:BUCURESTI

Postat 12 December 2007 - 10:22 AM

Vezi postareaiuliantrenregal, la 12 Dec 2007, 09:44, a spus:

Vezi postarearomrail, la 27 Nov 2007, 22:11, a spus:

Pai tu pe Nea' Fluieran mi-l arati :mellow:

Cine nu-l cunoaste pe el si pe ceilalti mecanici din Sibiu (ultimii "cavaleri ai Regelui Abur"). Doar ca stau si ma gandesc: Oare ce sa va intampla cand vor iesi si ei (si asta se pare destul de curand) la pensie. Cine va mai duce trenurile cu abur???

Despre fotografiatul in Obor, nu pot sa ma pronunt, dar banuiesc ca "interdictia" e asa ca dupa chipul si asemanarea celor care lucreaza acolo.

Uite chiar azi am fost la Sinaia, sa vad cum decurg lucrarile pentru instalarea lui 230.039 si nu m-a intrebat nimeni nimic, ba chiar seful de gara a fost foarte dragut si a stat de vorba cu mine.
Cred ca si asta cu pozatul depinde de calitatea oamenilor ce lucreaza in gara. Unele locuri sunt prietenoase, altele sunt macar "deschise", iar unele sunt cum e gara Obor.

Poate cu timpul se va mai schimba ceva si in calea ferata.


Va raspunde un coleg de-al lui nea" Giga si al baietilor de la Sibiu: imi place cum vorbiti de noi si sper sa ne mai vedem si la alte actiuni ale noastre. in legatura cu fotografiatul asa am patit si eu in gara la Husi cind seful de tren s-a luat de mine ca : baiatu" nu ai voie sa fotografiezi in incinta unitatii" , dar l-am linistit repede cind i-am aratat autorizatia ( aia pe care nu o sa o mai avem de la anul) si imediat a raspuns "sa traiti sefu ma scuzati"
Daca vreti poze cu interioare din trenul regal dati-mi un e-mail cu adresele voastre

Iar despre iesitul la pensie al lor m-am gindit si eu ce o sa facem atunci, o sa avem o problema

#18 Useril este offline   Cantacuzino 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 22-February 05

Postat 29 May 2008 - 09:48 AM

Are cineva poze cu dracula express la o rezolutie mai buna.
In link-ul mai jos sunt foto superbe dar foarte mici :dribble:

http://www.cffviseu....culaexpress.htm

Aceasta postare a fost editata de Cantacuzino: 29 May 2008 - 09:49 AM


#19 Useril este offline   romrail 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 129
  • Inregistrat: 13-November 05

Postat 29 May 2008 - 11:49 AM

Vezi postareaCantacuzino, la 29 May 2008, 09:48, a spus:

Are cineva poze cu dracula express la o rezolutie mai buna.
In link-ul mai jos sunt foto superbe dar foarte mici :dribble:

http://www.cffviseu....culaexpress.htm


Am eu, dar am evitat sa le postez pe net deoarece, in ultimul timp, spatiul virtual devine din ce in ce mai "nesigur".

#20 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 29 May 2008 - 05:43 PM

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name...753&start=0

Imagine postata

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi