Forum Machete,Modelism,Hobby: O mica intrebare! - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

O mica intrebare! ...

#1 Useril este offline   barricade 

• Nou venit
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 01-March 09

Postat 02 March 2009 - 05:24 AM

Salutare la toata lumea!
Sunt sunt incepator in materie de modelism. M-am hotarat sa incep cu modelul Grumman F-14 Tomcat(vanator care imi place la nebunie...nu stiu de ce :pardon: ), nu stiu daca este un model potrivit cu care sa incepi, avand in vedere faptul ca nu am mai facut o macheta in viata mea.
Acum urmeaza intrebarea mea: ce vopsele sa folosesc ca sa il fac ceva de gen?(o sa folosesc pensula pentru ca momentan cu am "capital" pentru un aerograf ;-) )
Imagine atasata: 1388376402_ef3e757e98_o.jpg
Imi cer scuze, dar alta imagine ceva mai de aproape nu am gasit.
Multumesc! :thumbsup:

#2 Useril este offline   Z-mare 

• Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12681
  • Inregistrat: 07-December 04

Postat 02 March 2009 - 08:54 AM

In primul rind bun venit printre noi.
Culorile pe cate trebuie sa le folosesti sunt indicate, in clar si/sau in coduri, in prospectul cu instructiunile de montare si vopsire. Acolo sunt codurile pentru un anume producator (Humbrol, Tamyia, Model Master). Daca nu gasesti acele culori, cauti echivente intre aceste vopsele. Vezi ca Agama are culori dedicate pentru aviatia SUA, atit WWII cit si moderne.
Daca vii cu amianunte indicatiile pot fi mai precise.
F-14, un avion frumos intr-adevar, nu pune probleme la constructie si vopsire, merge chiar foarte bine cu pensula. Atentie insa, ceea ce vezi tu in poza (uzura, murdarie, decolorare) se obtine prin tehnici speciale de vopsire (tufuire, spalare, pigmenti, preumbrire etc) mai dificil de aplicat de un incepator, trebuie nitel mai multa experienta si ...ochi de artist! Dar ...nimic nu-i imposibil cu multa, multa stradanie!