Forum Machete,Modelism,Hobby: planuri corabii - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

planuri corabii

#21 Useril este offline   qubikxxl 

  • Nou venit
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 27-January 11
  • Location:Timisoara

Postat 27 January 2011 - 08:24 PM

Dupa cum se poate citii din titlu sunt incepator in modelism si as vrea sa ma apuc de treaba deoarece de mult timp imi doream. As dorii sa apelez la bunatatea voastra si sa intreb daca are cineva ceva planuri pentru constructii, si ma poate ajuta :).Am intrat pe blogul lui criksu si incep sa ma documentez dar as dorii sa incep cu ceva usor ca sa pot sa dobandesc mai multe cunostinte in domeniul modelismului. Eu sunt din Timisoara. id-ul de mess este mickey_mo2005.
Va multumesc anticipat.

#22 Useril este offline   rara77 

  • Nou venit
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 26-January 11

Postat 29 January 2011 - 09:00 PM

salut.poate cineva sa ma ajute cu scheletul titanicului?restul am doar scheletul imi lipseste

#23 Useril este offline   drakoss 

  • Nou venit
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 29-January 11

  Postat 29 January 2011 - 11:35 PM

Salut,ca si ceilalti si eu sunt nou si as vrea si eu planuri de kit(banuiesc ca sunt cu dimensiuni) si multe indrumari . Adresa mea de mail este:constantimatei@yahoo.com

#24 Useril este offline   sosorin 

  • Nou venit
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 30-January 11

  Postat 30 January 2011 - 01:41 PM

buna ami poate da si mie cineva niste planuri simple,ca materiale am


adresa mea de meil este:soso_the_b3st@yahoo.com

#25 Useril este offline   axor 

  • Needs A Life Outside What-If
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Interests:What If - Sci Fi - Aero

Postat 30 January 2011 - 01:53 PM