Forum Machete,Modelism,Hobby: King Tiger - Porsche - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

King Tiger - Porsche Dragon 1/35 WIP

#1 Useril este offline   Michael_Wittmann 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 19-March 05

Postat 25 May 2009 - 09:18 PM

Cum stătea de ceva vreme pe măsuţa de lucru, am profitat de vizita fratelui Marhaba, care a venit să pozeze Jagdpanzerele, şi l-am rugat să facă nişte fotografii şi "micuţului" în cauză. Zis şi pozat. Kitul, aşa cum am spus şi în titlu, e Dragonezul 6312, îmbunătăţit (mai bine aş zice stricat) cu setul de zimmerit de la Eduard. Macheta mare, uşor de lucrat la ea, fiind Premium edition are şi multe metale. Din păcate, fiind primul dintre kiturile noi Dragon care reprezintă un Tigru II, acesta nu a apucat să beneficieze de zimmerit, fapt care a necesitat un upgrade, dacă e să spun, unul nu foarte fericit. Ataşez pozele.

#2 Useril este offline   Cata 

  • Simplul 'eu'
  • Grup: Members
  • Postari: 1066
  • Inregistrat: 03-April 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:In secial 1/72.

Postat 06 June 2009 - 12:32 PM

Frumos si curat lucrat! Ai reusit sa imibini foarte bine zimm din tabla care e un chin sa-l pui pe forme curbe. :clapping:
Kit-ul e bun pentru un KT produs de Henschel in Aprilie-Mai 1944. La un kit corect urmeaza inmatricularea sa o gasesti sa se potriveasca. :-D

#3 Useril este offline   Michael_Wittmann 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 19-March 05

Postat 06 June 2009 - 02:31 PM

Vezi postareaCata, la 6 Jun 2009, 13:32, a spus:

Frumos si curat lucrat! Ai reusit sa imibini foarte bine zimm din tabla care e un chin sa-l pui pe forme curbe. :clapping:
Kit-ul e bun pentru un KT produs de Henschel in Aprilie-Mai 1944. La un kit corect urmeaza inmatricularea sa o gasesti sa se potriveasca. :-D

Mulţumesc pentru aprecieri, Cata. Într-adevăr, zimmeritul a fost un mare chin, de acum încolo mă voi axa cu precădere pe cel homemade.
În ceea ce priveşte înmatricularea, o variantă luată în calcul iniţial era celebra "Anneliese", dar cred că mai frumos ar arăta cea în valuri verzi-roşcate pe fond dunkelgelb.
Pun atât profilurile color, cât şi poze cu cele două maşini care vor constitui sursa de inspiraţie: 324 - din fundal în prima poză, sau 332 din a doua.
Puteţi vota pentru una din cele două, sau să veniţi cu propuneri, cu condiţia să fie acelaşi tip de camo şi să respecte particularitatea maşinii, respectiv tunul dintr-o bucată.

#4 Useril este offline   Michael_Wittmann 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 19-March 05

Postat 26 February 2010 - 11:01 PM

Ce-am mai lucrat azi. Cred că aşa ar trebui să încep şi să şi termin, totodată.
Însă, cum eu nu fac o machetă pe zi (să nu se supere anumiţi fraţi mai cu experienţă care lucrează şi repede şi bine, nu la ei mă refer) o să vă arăt ce am lucrat pe parcursul unui an (cu mari pauze, că şi lenea e mare doamnă.
Kitul
Încep cu kitul, despre care am relatat pe scurt şi într-o postare anterioară, este acesta.
Imagine postata Imagine postata
Kit Premium, plin de piese de metal (unele pentru sado-masochişti), cu detalii excelente şi o îmbinare strălucită a lor. Cu mici rezerve, datorită faptului că Dragon, în marea lor amabilitate, îţi oferă uneori două-trei opţiuni pentru anumite dintre ele, aspect care complică lucrurile, în sensul că dacă ai tendinţa de a monta piesele fără a fi foarte atent la instrucţiuni (cum mai fac eu), rişti să le pui pe cele care nu trebuie şi să te trezeşti, prea târziu, că nu puşcă. Dar să lăsăm plângerile şi să revenim la partea frumoasă, că doar de asta facem machete, ca să ne placă (în primul rând nouă). Cum am spus, eşti bombardat cu o grămadă de piese, aspect care-ţi permite să cam faci varianta pa care o doreşti, cu condiţia să găseşti referinţe bibliografice suficiente.
Un aspect negativ al acestui kit îl reprezintă faptul că nu are zimmerit, aşa cum am mai spus-o deja, şi nu mai insist, tancul beneficiind de un set Eduard, care s-a montat mulţumitor şi a necesitat unele ajustări pe bază de chit care să elimine locurile de îmbinare ale plăcilor. După montarea iniţială, cea pe care aţi văzut-o în pozele din postarea precedentă, am montat cablurile de remorcare, pe cele din metal pe care le oferă kitul, pentru o mai bună poziţionare a lor necesitând o decălire preliminară, lipirea făcându-se cu superglue.
Detalii despre kit aici:
http://www.dragonmod...html/6312p1.htm
Review-uri pertinente ale acestuia:
http://www.dragonmod...312-reviews.htm
http://www.dragonmod...views-frank.htm
Vopsire, înmatriculare şi alte efecte
Vopsirea a fost partea cea mai frumoasă, dar şi cea mai solicitantă, datorită faptului că am ales o schemă destul de dificilă, cea în valuri „three tones”, utilizată de anumite vehicule din Schwere Panzer Abteilung 503. Aceasta s-a realizat cu emailuri Revell (în momentul vopsirii încă nu căzusem în patima acrilicelor), după un strat de grund alb - Tamiya Fine Primer. Deci, după grund am vopsit culoarea de bază, şi anume dunkelgelb (Sand 32116) , după care am plasat pe tot tancul cârnaţi lungi de Patafix pentru a păstra delimitările galbene dintre roşu (Ziegelrot 32137) şi verde (Bronzegrün 32165), culori care au fost aplicate alternativ. Din păcate nu am făcut poze pe parcursul acestor etape, deşi ar fi fost instructiv. După înlăturarea Patafix-ului, am constatat că unele margini ale porţiunilor mascate erau exagerat de gazate, iar altele foarte nete, o parte din linii fiind foarte groase, iar unele atât de subţiri încât verdele şi roşul se pupau, aşa că asupra acestei etape a trebuit să revin în repetate rânduri, până la obţinerea unor rezultate mulţumitoare. Galeţii au fost lăsaţi în culoarea de bază, galben, beneficiind de uşoare dungi vezi (model diferit faţă de al tancului), aşa cum a reieşit din pozele care priveau maşina mea.
Vopsirea şenilelor a întâmpinat şi ea anumite probleme, datorită faptului că tancul a fost asamblat în totalitate înaintea vopsirii, şenilele nemaiputând fi luate jos din cauza aripilor, pe care le-am păstrat întregi deoarece am înfățișat o maşină nouă, tocmai primită de unitate (detaliile, mai încolo, la locul lor). Deci, iniţial, şenilele au fost vopsite cu gun-metal de la Revell (cel din setul cu 6 cutii) aplicat cu pensula pentru a pătrunde în toate cotloanele, după care am suflat cu aerograful cu acrilic Dark Earth de la Vallejo 71029 (merci unui viking, se ştie).
După vopsire, am urmat sfaturile fratelui Bill şi am aplicat două straturi de Klear, pentru a putea pune decal-urile. Apropo de decal-uri, iniţial tancul a beneficiat de numere şi însemne vopsite cu măştile de la Eduard (foarte bune, dar foarte greu de potrivit), însă acestea nu erau aliniate perfect şi, pentru a nu mă face de râs, am urmat iarăşi (de fapt astea au fost înainte de cele cu Klear-ul, dar dacă el mă băgase în ****t, tot de la el aşteptam şi salvarea :rolleyes: ) sfaturile fratelui Bill şi am revopsit partea de turelă unde fuseseră aplicate acestea. Aplicarea decal-urilor s-a făcut cu respectarea cu stricteţe (prima dată, la mine) a regulilor şi cu folosirea Decal Media Set-ului de la Agama. Cu toate că suprafaţa era cu zimmerit şi imediat după aplicarea lor am crezut că vor sta drepte ca cearşaful de puber dimineaţa, după ce am dat cu Tensol, decal-urile s-au aşezat foarte frumos, că şi acum îmi vine să mă pup de bine ce le-am pus.
Acum, înmatricularea a reprezentat o altă problemă pentru mine. Datorită faptului că am ales ţeava dintr-o bucată şi camuflajul în valuri, opţiunile nu erau foarte multe şi au căzut asupra Schwere Panzer Abteilung 503, Compania a 3-a, Plutonul 2, Vehiculul 4, adică 324.
Imagine postata
Din ce am reuşit să-mi dau seama din poză, numerele erau stilul mai rotunjit-pătrăţos, crucea balcanică era mai mică decât cele oferite în kit, aşa că am făcut un transplant de la un Sdkfz 251. Asupra culorii numerelor, nu am reuşit să mă pronunţ, cum de altfel nu au reuşit nici alţii, aşa că unii au folosit numere roşii cu contur alb, iar alţii negre cu contur alb. Neavând nici o informaţie sigură cu privire la acest aspect, am ales varianta negru cu alb.
După înmatriculare, au urmat procedeele de îmbătrânire. Am aplicat mai multe filtre cu uleiuri diluate cu gaz de brichetă, întâi sienna naturală, după care umbră naturală şi iar sienna. Pentru evidenţierea detaliilor am folosit un amestec de ulei umbră naturală, amestecat cu email negru Humbrol şi gaz de brichetă, amestecul fiind unul destul de diluat, dar suficient de concentrat încât să fie sesizabil. Pentru petele de ulei de pe puntea motorului am folosit acelaşi amestec, cu mai mult email. După toate acestea, am aplicat un strat diluat de sienna naturală, amestecat cu gaz de brichetă şi cu pigmenţi, pentru a crea impresia de prăfuială. Am făcut chipping-urile şi zgârieturile, cele iniţiale fiind făcute cu Vallejo 71026 – Sand Yellow, peste care am acoperit parţial cu Tank Brown 71041. Galeţii şi şenilele au primit pigmenţi MIG Track Brown, Dry Mud, Light European Earth, Rubbel Dust şi Europe Dust, în diferite cantităţi, în funcţie de efectele dorite. Ţevile de eşapament, au fost vopsite iniţial cu Rust-ul de la Model Master, după care am aplicat diverse nuanţe de pigmenţi de rugină de la MIG, iar capetele ţevilor au primit un dry-brush-ing cu negru.
Ultimul lucru aplicat a fost noroiul, pentru care am folosit o pastă acrilică cumpărată dintr-un magazin de articole pentru pictură (18,40 lei), numită Pastă Structurală, în care am amestecat pigmenţi, diverse nuanţe.
Detalii tanc
Identificare: PzKpfw VI Tiger II Ausf B, SdKfz 182
Principal fabricant: Henschel (Porsche)
Perioada producţiei: 1944-45
Armament: Tun 1 x 88mm KwK 43 L/71; Mitraliere 2 x 7.92mm MG
Echipaj: 5
Greutate în luptă: 68 tons
Lungime: 7.26m
Înălţime: 3.09m
Lăţime: 3.625m
Lăţimea şenilelor: 60 sau 80cm (cele înguste pentru transport feroviar)
Înălţime de la sol: 48.5cm
Viteza maximă pe şosea: 40km/h
Rază de acţiune (şosea): 120km
Rază de acţiune (teren accidentat): 80km
Motor: Maybach HL230 P 45 V-12 petrol
Puterea motorului: 700 CP la 3,000 rpm
Capacitate cilindrică: 23,880 cc
Rezervor combustibil: 860 liters
Grosimea blindajului: turelă 80-180mm; cutia blindată 80-150mm
Schwere Panzer Abteilung 503
Înfiinţat în 16 aprilie 1942 în Neuruppin, iniţial pentru a servi în Africa. În august 1942, unitatea este transferată în Dollersheim pentru a fi transformată în Tiger Abteilung. Batalionul este trimis în deschizătura Rostov pentru a asigura retragerea de la Stalingrad. În aprilie 1943, unitatea este transferată la Harkov, având o putere de foc alcătuită din 45 de tancuri Tigru I şi o companie de escortă alcătuită din Panzere III ausf. N.
Unitatea luptă în contextul retragerilor de pe Nipru tot restul anului 1943. În ianuarie 1944 primeşte 45 de Tigri noi, ajungând la un total de 69 de vehicule grele. Unitatea este transferată în sectorul Viniţa, fiind alocată către Panzer Regt Bake.
În 2 februarie unitatea este alocată către III. PanzerKorps pentru a sprijini încercările de ieşire din încercuirea Cherkassy, rămânând cu 56 de Tigri. În martie 1944 este transferată la Proskurov, mai târziu ân cursul aceleiaşi luni Batalionul fiind prins în încercuirea Hube de unde scapă cu doar 7 tigri intacţi.
În iulie 1944 este transferat în Franţa, pentru a sprijini bătălia din Normandia. Bombardat în timpul Operațiunii Goodwood, dar supravieţuieşte pierzând doar 2 Tigri. Compania a 3-a este distrusă la Amiens şi în septembrie Batalionul este retras pentru a fi refăcut şi dotat cu tancuri Tigru II. Unitatea este transferată în Ungaria şi până în octombrie 1944 pretinde distrugerea a peste 1.500 de tancuri (aspect nedovedit). Unitatea luptă în cadrul bătăliilor pentru Budapesta, de unde se retrage în Boemia cu 14 Tigri II, în mai 1945 predându-se ruşilor.
Simbolul regimental este reprezentat de un cap de (Tigru?!), însă Tigrii unităţii aveau rareori, dacă nu deloc, pictat acest însemn.
Imagini
Imagine postata Imagine postata
Imagine postata Imagine postata
Imagine postata Imagine postata
Imagine postata Imagine postata

Galerie Foto
Mulţumiri tuturor fraţilor care au contribuit şi vor contribui cu sfaturi. Mulţumiri speciale Casei de filme Marhaba.

Aceasta postare a fost editata de Michael_Wittmann: 26 February 2010 - 11:05 PM


#5 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7000
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 26 February 2010 - 11:51 PM

Nene,esti boier.Bravo :rolleyes: Felicitari. :help:

Si la fel si pt.Ovidiu.

#6 Useril este offline   Michael_Wittmann 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 19-March 05

Postat 27 February 2010 - 12:03 AM

Vezi postareaLonginus, la 26 Feb 2010, 23:51, a spus:

Nene,esti boier.Bravo :rolleyes: Felicitari. :help:

Si la fel si pt.Ovidiu.

Merci, frate Daniele. Nu am făcut decât să urmăresc topice instructive dechise de fraţi cu bunăvoinţă :angel: , am stat ascuns şi am învăţat în linişte. Rezultatul, dacă vă bucură pe voi, cu atât mai tare mă bucură şi pe mine.

#7 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 3996
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2010 - 12:44 AM

Jos palaria.
Foarte frumos si curat lucrat.
Tipic pentru un pasionat de blindate, toata toceala si exactitatea informatiilor.

#8 Useril este offline   alexelu_marinelu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1332
  • Inregistrat: 21-October 08
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2010 - 01:35 AM

Intr-un an faceai un copil si il porneai si p-al doilea. :rolleyes:
Frumoasa tare macheta, interesanta schema aleasa, iar documentarea fara cuvinte.
Parca frana de la tun e prea curata si neatinsa.

#9 Useril este offline   GRIZZLEA 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1496
  • Inregistrat: 02-August 05
  • Location:Bucuresti
  • Interests:The One True Scale.
    Scara 1:48.

Postat 27 February 2010 - 07:17 AM

Respect, Cavalere.
Si felicitari !

#10 Useril este offline   marhaba 

  • Membru senior
  • Grup: Banned
  • Postari: 1329
  • Inregistrat: 30-November 04

Postat 27 February 2010 - 07:41 AM

Nu-i perfecta , dar in mai putin de 20 de ani o sa fii deja un modelist ... batrin. :rolleyes: Lasind gluma la o parte , ai ales un camuflaj spectaculos, dar greu de imbatrinit si uzat datorita nuantelor inchise si zimmeritului. Cu toatea astea rezultatul e pe masura muncii. Felicitari! (Bine-ar fi ca urmatoarea sa nu-ti mai ia un an de zile)

#11 Useril este offline   Bill 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 06-December 04

Postat 27 February 2010 - 08:21 AM

Sica,
Din vazduhurile avioanelor mele dragi ma cobor pe pamint :help: si vreau sa te laud pentru frumoasa realizare a Tigrului. Am urmarit evolutia constructiei si vopsirii si pot zice ca (printre altele) atentia pentru detalii si vopsirea complicata si ingrijita au dus la un rezultat spectaculos.
Mon respect frere !
Daca-ai mai scurta timpul de lucru ar fi foarte fain, sa ne putem uita mai des la lucrarile tale.
Spor,
Bill :rolleyes:

#12 Useril este offline   Degrelle 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 616
  • Inregistrat: 09-April 07

Postat 27 February 2010 - 08:27 AM

O prezentare de nota 10. Intotdeauna am fost adeptul unei documentari cat mai temeinice inante de constructia unui kit, iar tu ai putea tine un curs, asa de frumos "curge" povestea King Tiger-ului! Felicitari. Am si eu un tigru regal care ma asteapta (Dragon 6254, Henschel turret, Battle of the Bulge, sPzAbt 501), asa ca voi "fura" din tehnicile folosite de tine. Inca o data felicitari si spor in continuare.

#13 Useril este offline   Michael_Wittmann 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 19-March 05

Postat 27 February 2010 - 10:39 AM

Vă mulţumesc pentru aprecieri, dragi fraţi, înseamnă foarte mult pentru mine din punct de vedere al motivaţiei. Stay tuned!, pentru că mai urmează şi alte proiecte, care se află în diferite stadii de execuţie. :rolleyes:

Citeaza

alexelu_marinelu Postat 27 Feb 2010, 01:35
Intr-un an faceai un copil si il porneai si p-al doilea.
Frumoasa tare macheta, interesanta schema aleasa, iar documentarea fara cuvinte.
Parca frana de la tun e prea curata si neatinsa.

Aşa e, frate, dar acolo se lucrează altfel. În ceea ce priveşte frâna de recul, aceasta a suferit un accident şi s-a deprins, sărind şi o parte de vopsea. Aşa că, cum bine ai observat, e curată pentru că nu a avut parte de îmbătrâniri, deoarece urmează să fie revopsită. După care şi îmbătrânită.

#14 Useril este offline   Poetuldinlighean 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2389
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 27 February 2010 - 01:26 PM

Un mare BRAVO si din partea mea.
Dupa umila mea parere, acest topic si aceasta masina este de referinta (atat vis-a-vis de istoria ei cat mai ales pentru progresul nostru ca "hobby-isti"), un bun exemplu de urmat de catre toti cei cu pasarica "taratoarelor".
Faptul ca munca ta s-a intins atat, conteaza prea putin; important e rezultatul obtinut si care ( zic eu) e pe masura timpului scurs. Eu unul as fi sperat la niste imagini mult mai de detaliu, totusi se pot trage cateva concluzii.

Daca mi-e permis si nu deranjeaza postarea, as avea unele "obiectiuni" :rolleyes: sau mai bine zis pareri - raportat la vopsire/imbatranire/uzura :
-calea de rulare (respectiv galetii) isi pierde detaliul prin folosirea unei spalari predominant negre, cu o diferentiere destul de mare intre cei exteriori si intermediari
-noroiul ajuns pe protectiile laterale imi pare destul de liniar si spatiat regulat, aceasi nuanta regasind-o in cantitate destul de mica pe exteriorul patinelor dar mai ales pe interiorul lor. Aplicat cu destula zgarcenie si pe placa frontala inferioara - totusi- il regasesc pe muchia de imbinare cu cea superioara, lipsind pe centrul ei. Discutabil, insa nu-i inteleg "povestea".
-urechile cablurilor imi par prea uzate (vopseaua sarita) fata de restul masinii. Discutabil si asta (puteau fi luate de la alt vehicul).
-numerele tactice si crucea imi par destul de contrastante fata de restul masinii. O trecere mai lina, ar fi usor de obtinut aplicand un filtru sienna peste.
-ar fi mers poate o evidentiere a detaliilor pe coca superioara prin filtre predominant deschise si drybrush, evitand folosirea unor wash-uri inchise. Se pierd multe detalii muncite si e pacat.
-ar fi mers putin mai evidentiate esapatiile fata de placa spate si protectiile lor.

Ceea ce am scris mai sus reprezinta doar parerea mea, sau hai sa zicem - cum as fi vazut eu o posibila interpretare a masinii in cauza.
Per ansamblu masina arata frumos, respect pentru munca de pozitionare a Zimm-ului metalic. Poate sta foarte bine in colectia oricarui impatimit de "taratoare" si nu numai.

#15 Useril este offline   dani 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1617
  • Inregistrat: 09-May 05
  • Location:Deva

Postat 27 February 2010 - 04:06 PM

Frate... :help: .
Imi place la maxim,in mod deosebit schema de camo aleasa.
Am si eu 2 carcoteli,sa ma scuzi...
1.Teaca lopetii trebuia sa fie de culoarea camo-ului si nu gun metal...inca se poate remedia.
2.Aici e discutabil...dar eu zic ca ai putea sa-i faci un drybrush galbui deschis peste camo...ar evidentia zimm-ul foarte bine.

Desi ,sa fiu sincer,mie mi-a cam fost "groaza"[mi-a parut destul de greu de realizat la pensula] de camo-ul asta,asa ca carcotelile mele poti sa nu le bagi in seama :angel: :yahoo: :punk: .Sper sa pun si eu mana pe cel 1/72 de la Dragon ,cat de curand,si sa fac tutorialul cu vopsirea la pensula pe el,in aceiasi schema de camo.Nu de alta dar vreau sa fiu demn de ....titulatura "micu'mestermare". :rolleyes: ;-) ;-) :diablo: :-D

#16 Useril este offline   Michael_Wittmann 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 19-March 05

Postat 27 February 2010 - 08:08 PM

AdiP şi Dani, vă mulţumesc pentru sfaturile prieteneşti, venind din partea voastră înseamnă mult pentru mine, însă, în realitate macheta arată puţin diferit faţă de poze. Probabil datorită faptului că au fost făcute fără blitz, contrastele nu sunt atât de evidente, deşi ele există. Să lămuresc, deci, câteva aspecte:
- spălarea galeţilor şi a şenilei nu este predominant neagră, deşi aşa pare, în realitate galeţii au cam aceeaşi cromatică cu şenila, cromatică care în realitate este mai bogată decât ce se vede în poze, existând mai multe nuanţe ale pigmenţilor. Galeţii din interior nu au fost la fel de pigmentaţi, deoarece nu au venit la fel de tare în contact cu noroiul;
- povestea noroiului de pe îmbinarea plăcilor din faţă este, evident, o poveste şi are legătură cu urcatul echipajului pe tanc, aceştia folosind ţeava tunului ca bară de tracţiune :rolleyes: . În ceea ce priveşte noroiul de pe apărătorile laterale, probabil că pare uniform, eu am vrut să reprezint angrenarea unor bulgări de pământ de către şenilă, aceştia murdărind prin frecare apărătorile. Numiţi-mi scăparea, ca şi cea cu noroiul de pe îmbinarea plăcilor, drept licenţă artistică;
- urechile cu chipping-ul aşa cum îl vedeţi, folosesc exemplele şcolii spaniole, respectiv italiene şi, deşi pare exagerat, conferă efect ansamblului;
- numerele prea evidente le-am remarcat şi eu în momentul vizualizării pozelor şi au probabil ca explicaţie optica de gimnaziu, unde am învăţat că albul reflectă cel mai tare lumina. În realitate sunt puţin mai estompate şi aş fi vrut să le închid mai tare, însă mi-a fost teamă să nu stric cromatica camuflajului, închizându-l;
- filtrele aplicate pe puntea motorului au avut rolul de a evidenţia pătarea acestuia cu ulei;
- teaca lopeţii este verde, deşi nu rezultă bine din poze;
- am încercat pe cât am putut să deschid macheta prin filtrele aplicate. Atât am reuşit.
Sporuri!

#17 Useril este offline   puffy 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 01-April 09
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Al doilea razboi mondial,Blindate si avioane militare rusesti(ww2),basket si fotbal,marsuri militare

Postat 27 February 2010 - 08:46 PM

Mie imi place foarte mult!!!Felicitari :rolleyes:

Numai bine

#18 Useril este offline   Poetuldinlighean 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2389
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 27 February 2010 - 09:11 PM

Ok, am inteles. Oricum si orice s-ar zice, in acest hobby totul tine de licenta artistica, fiecare vazand altceva, drept dovada e ceea ce am scris si eu mai sus.
Nu-mi place in schimb caracterizarea de catre tine a acestei licente, conferindu-i titulatura -scapare- apreciez munca si rezultatul vizual. Ca uneori e putin mai greu sa vad "povestea" vopsirii, se datoreaza si pozelor; sunt convins ca masina arata si mai bine in realitate.

Nu as cataloga ceea ce am scris in postarea anterioara ca fiind sfaturi - cu siguranta nu e cazul ! :rolleyes:

Rugaminte :
Daca ai posibilitatea, arata-mi te rog o imagine cu burta masinii; as vrea sa vad interpretarea ta legat de acea zona - mi-ar fi de real ajutor ca si referinta viitoare. Merci mult.

La mai multe si fiecare sa-ti iasa asa cum vrei tu.
Adi

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 27 February 2010 - 09:15 PM


#19 Useril este offline   dani 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1617
  • Inregistrat: 09-May 05
  • Location:Deva

Postat 27 February 2010 - 11:08 PM

Frate,iti sunt dator cu niste scuze pt teaca aia...asa ca scuza-ma, te rog.
Vizavi de drybrush-ul de care ti-am zis,nu ma baga in seama...am patit si eu ca pozele sa ascunda realitatea,de prea multe ori.De cele mai multe ori ,in realitate ,machetele arata mai bine decat in poze si sunt convins ca si cu KT-ul tau, lucrurile stau fel. :rolleyes:

Cat despre scoala spaniola[sau italiana-eu i-as zice "marhabiana"],atat de "hulita" de unii,confera un grad ridicat de realism blindatelor...iar pt faptul ca nu te-ai sfiit in privinta uzurilor si pigmentilor... :help: :angel: :yahoo:

#20 Useril este offline   Claudiu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 999
  • Inregistrat: 20-February 07

Postat 27 February 2010 - 11:57 PM

Frate Wittman tin sa te felicit pentru macheta este faina,acum eu sint preocupat de magaoaia mea dar cum termin ,promit ca am sa-,i revopsesc si eu Porsche-ul meu identic cu al tau(ca sa fie in ison cu cele 50 de buc.construite)
P.S.- sa no iei ca pe o concurenta


:rolleyes:

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi