Forum Machete,Modelism,Hobby: Skoda R-2 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Skoda R-2

#21 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2010 - 12:16 AM

Foarte frumos lucrat.
Ai facut bine ca ai vopsit in prealabil cu alb sub cruce :drinks:
Cred insa ca ai exagerat un pic cu filtrul aplicat peste decal.
Albastrul nu cred ca avea un standard. Pe avioane am vazut de la ceva inchis comparativ in AN cu rosul si pana la unul care apare mai deschis decat galbenul.
Spor in continuare !

Aceasta postare a fost editata de wurger: 21 February 2010 - 12:17 AM


#22 Useril este offline   Dragos_P 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 256
  • Inregistrat: 22-December 07
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2010 - 01:37 AM

Vezi postareadani, la 20 Feb 2010, 18:53, a spus:

Foarte frumos...ai uitat insa sa vopsesti toba de esapament si cred c-ar mai merge ceva praf pe aripi fata spate.


Desi in multe instructiuni se indica sa se vopseasca toba de esapament in ruginiu, nu vad motivul pentru care la revopsirea tancului in functie de specificul tarii sau anotimpului, toba sa nu fie vopsita odata cu restul caroseriei.

blue wolf a spus:

Cred ca arata mai bine daca, inainte de aplicarea crucii pe capota motorului, faceai un sablon cat crucea si vopseai cu alb respectiva zona.


Imprimantele nu tiparesc culoarea alba, deci ce apare alb in insemne trebuie vopsit anterior aplicarii. Doar pentru cruce era mai buna o hartie speciala pentru decaluri cu fond alb, deoarece era usor de decupat pe margini, dar pentru restul insemnelor nu mai mergea.

wurger a spus:

Foarte frumos lucrat.
Ai facut bine ca ai vopsit in prealabil cu alb sub cruce wink.gif
Cred insa ca ai exagerat un pic cu filtrul aplicat peste decal.
Albastrul nu cred ca avea un standard. Pe avioane am vazut de la ceva inchis comparativ in AN cu rosul si pana la unul care apare mai deschis decat galbenul.
Spor in continuare !


"Filtrul" este inca un strat discret dat cu sprayul culorii de baza (nu am aerograf). Am fost nevoit sa estompez decalurile in acest fel pentru ca oricate incercari am facut, a fost imposibil sa potrivesc perfect culoarea scoasa de imprimanta cu culoarea aplicata din spray si in jurul decalurilor aparea un verde de o alta nuanta.

#23 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 21 February 2010 - 09:56 AM

Bravo Dragos.Imi place Skoda R 2. :drinks:


Kitul CMK are senilele din vinilin si sunt intr-adevar mai "problematice".Nu prea le gasesti inlocuitor.
Te-ai descurcat frumos,chiar daca decalurile sunt prea groase.
La toba de esapament,eu as fi folosit alta culoare- "rust" ca de pilda.

#24 Useril este offline   orogos 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 198
  • Inregistrat: 20-May 08
  • Location:Brasov

Postat 21 February 2010 - 10:48 AM

Salut Dragos

Da toba era vopsita odata cu caroseria in culoarea blindatului camunflaj sau nu. Ideea este ca toba este facuta dintr-o tabla relativ subtire si supusa unor variatii mari de temperatura pe care se suprapune existenta apei si a noroiului care accelereaza rapid procesul de ruginire. Acest fenomen se intilneste paradoxal si la elementele de esapament din titan. In concluzie ceea ce vreu sa spun este ca prin folosirea tancului toba ajunge foarte repede ruginita (gradul de uzura a vopsirii si volumul de noroi indica practic faptul ca tancul a fost folosit ceva vreme de aici discrepanta cu toba de esapament care sare in ochi). Modelul de toba care imi place cel mai mult si care il consider cel mai realist este acela in care petele de rugina alterneaza cu petele de vopsea.
Am si eu kitul de la CMK si senilele sint intradevar proaste am in schimb senilele de la FriulModel care sint foarte ok.

Aceasta postare a fost editata de orogos: 21 February 2010 - 10:57 AM


#25 Useril este offline   Dragos_P 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 256
  • Inregistrat: 22-December 07
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2010 - 01:35 PM

Multumesc pentru informatii.

Senilele sunt din acelasi plastic ca si restul pieselor, pe segmente de diverse lungimi. Arata destul de prost pentru ca au in centrul fiecarei zale o chestie de turnare care nu prea poate fi curatata (sau iti trebuie o rabdare de chinez), iar la montarea peste roti e greu sa se potriveasca perfect, ies prea scurte si trebuie sa le fortezi sa se lipeasca.

#26 Useril este offline   Dragos_P 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 256
  • Inregistrat: 22-December 07
  • Location:Bucuresti

Postat 15 March 2010 - 11:06 PM

In urma unei prezentari a machetelor in care toti cei prezenti erau intr-o stare mai mica sau mai avansata de ebrietate, macheta a fost scapata pe jos, avand ca rezultat ruperea unei roti si a unei senile (am avut noroc). Desi le pot reconstitui la loc, ma bate gandul sa dau jos senilele si sa le inlocuiesc cu cele Friul, mai ales ca s-a dovedit ca adezivul super-glue folosit la fixarea lor este slab.

Intre timp am aflat si ca inmatricularea realizata (234 si Sr.88) este eronata, cei de la MMN facand o eroare in cartile publicate. Sincer nu stiu ce sa mai fac cu el, sa-l las asa sau sa mai lucrez la el. Imi pare rau ca am investit o multime de timp in realizarea lui.

#27 Useril este offline   orogos 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 198
  • Inregistrat: 20-May 08
  • Location:Brasov

Postat 16 March 2010 - 11:01 AM

Vezi postareaDragos_P, la 15 Mar 2010, 23:06, a spus:

In urma unei prezentari a machetelor in care toti cei prezenti erau intr-o stare mai mica sau mai avansata de ebrietate, macheta a fost scapata pe jos, avand ca rezultat ruperea unei roti si a unei senile (am avut noroc). Desi le pot reconstitui la loc, ma bate gandul sa dau jos senilele si sa le inlocuiesc cu cele Friul, mai ales ca s-a dovedit ca adezivul super-glue folosit la fixarea lor este slab.

Intre timp am aflat si ca inmatricularea realizata (234 si Sr.88) este eronata, cei de la MMN facand o eroare in cartile publicate. Sincer nu stiu ce sa mai fac cu el, sa-l las asa sau sa mai lucrez la el. Imi pare rau ca am investit o multime de timp in realizarea lui.


Daca pot sa emite o parere personala. Lucurile din punctul meu vedere stau asa. La cite blindate am avut noi in WW2 eu zic ca fiecare merita ceea ce e mai bun. Desi inca nu am construit Skoda eu zic ca minim merita setul Friul pentru ca senilele oferite in kit sint groaznice (urmele de ejector de pe fiecare zala sint imposibil de kituit...si fara rost). Pe linga asta si tevile le gasesti aftermarket din metal si arata incredibil de bine. Eu mai am un set PE pentru el. De asemenea foarte frumos si detaliat (il am si pe asta) este setul de motor din rasina. Sincer nu cred ca are de ce sa iti para rau de timpul investit pentru ca modelul arata foarte bine iar eu as pune senilele fruil fara sa ma gindesc...apropo si toba de esapament o gasesti aftermarket din tabla din pacate pe aia nu o am nici eu `inca` :).In ceea ce priveste imatricularea eu zic ca nu are rost sa o schimbi si eu zic sa folosesti experienta acumulata cu acest kit pentru a face eventual un al 2 mai bun ca asta.

#28 Useril este offline   Dragos_P 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 256
  • Inregistrat: 22-December 07
  • Location:Bucuresti

Postat 17 March 2010 - 02:29 PM

Cred ca o sa investesc in senile Friul la urmatorul model. Pentru acesta, solutia este:

Imagine postata

#29 Useril este offline   horia 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2971
  • Inregistrat: 24-April 05

Postat 17 March 2010 - 02:45 PM

Dragos, de pe ce site ai luat poza?bafta!

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi