Forum Machete,Modelism,Hobby: LAMBORGHINI REVENTON 1/24 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

LAMBORGHINI REVENTON 1/24 Tuning

#1 Useril este offline   joccker 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 18-November 07
  • Location:bucuresti

Postat 15 October 2009 - 08:17 PM

Salutare, m-a apucat si pe mine acu vreo 2 zile sa "cica" infrumusetez o masina care deja este superba.
In cautarea victimei am dat peste una bucata Lamborghini Reventon primita cadou de la colegii de munca.
Ce intentionez sa fac cu al meu cobai urmeaza in lista de mai jos:
- priza de aer pe capota ptr racirea discurilor fata
- prize de aer amplasate in spatele usilor ptr racirea motorului
- eleron
- buza adaugata spoilerului fata
- difuzor aer modificat
- esapament modificat (adus inaintea rotilor spate, asemanator celor de la SLR)
- roti vopsite negru
- diferite componente ale compartimentului motor vopsite in culoarea masinii
- interior in 2 doua nuante, inca nu m-am hotarat asupra culorilor
- centuri de siguranta cu prindere in 4 puncte
- volan modificat
- scaun pasager inlocuit cu doua tuburi de NO2
- pedalier refacut
- schimbarea locatiei busonului de la rezervor si inlocuirea lui cu unu in genul celor folosite in DTM
- podele din metal, nu va exista gram de mocheta in masina
- diferite comutatoare aplasate pe bord
- revopsire + ceva elemente grafice
- confectionare etriere (lipsesc cu desavarsire), discuri gaurite ptr ca are doar niste imitatii de gauri
- corectarea diferitelor defecte.
Tuning-ul va fi unul racing, dar cu specificatia ca masinutza ar merge pe starzi nu doar pe circuit.
Va rog sa fiti cat mai critici, orice idee este bine venita.
Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un set de jante sau cu un mod de a le confectiona ar fi SUPER.
Voi posta si niste poze cu stadiul lucrarii.

Aceasta postare a fost editata de joccker: 15 October 2009 - 08:19 PM


#2 Useril este offline   gobi71 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1266
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Location:galati
  • Interests:navomodelismul

Postat 15 October 2009 - 08:24 PM

prima data posteaza masina asa cum e, de la mama ei.ne vom da seama mai usor de transformari,pe masura ce le faci.daca nu gasesti jante (desi la 1/24 nu ar trebui sa ai probleme)le faci de la zero.nu e chiar greu...succesuri!

#3 Useril este offline   joccker 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 18-November 07
  • Location:bucuresti

Postat 15 October 2009 - 09:02 PM

Merge netu ca dracu, si nu imi incarca pozele.

#4 Useril este offline   michi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 228
  • Inregistrat: 29-June 08

Postat 16 October 2009 - 09:07 AM

O baza putin comuna in lumea tuningului.
Cu atat mai mult ma face curios.
Abia astept sa vad poze.

Aceasta postare a fost editata de michi: 16 October 2009 - 09:08 AM


#5 Useril este offline   joccker 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 18-November 07
  • Location:bucuresti

Postat 16 October 2009 - 05:39 PM

cam asta ar fi stadiul lucrarii pana in momentul asta, o sa postez poze cu interiorul zilele astea.
Scuzati calitatea pozelor, au fost facute cu telefonul

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 15102009070.jpg
  • Imagine atasata: 15102009071.jpg
  • Imagine atasata: 15102009072.jpg
  • Imagine atasata: 15102009073.jpg
  • Imagine atasata: 15102009074.jpg
  • Imagine atasata: 15102009075.jpg

Aceasta postare a fost editata de joccker: 16 October 2009 - 05:40 PM


#6 Useril este offline   axor 

  • Needs A Life Outside What-If
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Interests:What If - Sci Fi - Aero

Postat 17 October 2009 - 11:13 AM

Salut @joccker :hug:
Modificarile pe care vrei sa le faci sunt inspirate de la un model real sau e doar viziunea ta?Daca te-ai inspirat de undeva,baga si o poza!
Astept finalul,prevad un Reventon si mai fioros decat origunalu' daca lucrarile decurg bine !
Spor si numai bine :-P

Aceasta postare a fost editata de axor: 17 October 2009 - 11:15 AM


#7 Useril este offline   joccker 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 18-November 07
  • Location:bucuresti

Postat 17 October 2009 - 01:07 PM

Salut, modificarile sunt in majoritate ideile mele cu exceptia prizelor de aer din spatele usilor, acestea fiind copiate de la un bodykit folosit in NFS Most Wanted.
Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o metoda de fabricare a jantelor si a anvelopelor, deoarece vreau sa pun machetei niste roti mai mari.

#8 Useril este offline   michi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 228
  • Inregistrat: 29-June 08

Postat 17 October 2009 - 03:22 PM

Salut,imi pare rau sa spun dar in ceea ce ma priveste kit-ul pe care vrei sa-l faci strica forma de baza a masinii.
Priza de aer de pe capota nu are nici un rol functional. Prizele laterale strica in mod si mai dramatic linia masinii.
"Picioarele" viitorului eleron sunt mult prea groase.
Dar asta este parerea mea, ce este foarte important este sa-ti placa tie cum iese.
:hug:

Aceasta postare a fost editata de michi: 17 October 2009 - 03:23 PM


#9 Useril este offline   bmwh548 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 18-December 08
  • Location:Iasi

Postat 17 October 2009 - 06:03 PM

Lamborghini Murcielago 640 avea prize de aer asemanatoare in spate (se deschideau la o anumita temperatura parca); priza de aer de pe capota fata e inutila, prelungirea spoilerului mi se pare ok, e folosita cam la toate masinile de curse (in engleza e denumit splitter, nu stiu care e echivalentul in romana.)

#10 Useril este offline   AdyAero 

  • Die-cast 1:72
  • Grup: Members
  • Postari: 1360
  • Inregistrat: 07-August 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto 1:72 plastic & diecast

Postat 22 October 2009 - 10:05 AM

Vezi postareabmwh548, la 17 Oct 2009, 19:03, a spus:

Lamborghini Murcielago 640 avea prize de aer asemanatoare in spate (se deschideau la o anumita temperatura parca); priza de aer de pe capota fata e inutila, prelungirea spoilerului mi se pare ok, e folosita cam la toate masinile de curse (in engleza e denumit splitter, nu stiu care e echivalentul in romana.)
Temperatura?! Poate viteza!
Cum s-a spus si inainte, priza de pe capota are rol doar in racirea portbagajului fata, picioarele eleronului sunt mult prea groase, prizele laterale sunt supradimenionate. Adica ai nevoie de aer pentru racire suplimentare frane si motor si pentru amestec, dar si ce e prea mult strica, in special aerodinamica.
Referitor la jenti, ori vandalizezi un model, ori le cumperi (parca vazusem ceva pe Moduni?!) ori copiezi unele in rasina. As merge pe vandalizat, gasesti pe net de vanzare modele defecte/stricate la preturi bunicele.

#11 Useril este offline   bmwh548 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 18-December 08
  • Location:Iasi

Postat 24 October 2009 - 12:59 PM

Temperatura...vezi pe la secunda 40.
http://www.youtube.c...h?v=20E5YkwTY54

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi