Forum Machete,Modelism,Hobby: Macheta statica HMS Victory - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 10 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Macheta statica HMS Victory Materiale necesare...

#1 Useril este offline   VALIX 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 155
  • Inregistrat: 24-August 10
  • Location:Craiova

Postat 20 September 2010 - 06:01 PM

Vă salut. Sunt un începător în ale modelismului din Craiova și aș dori să construiesc, după cum spun și în titlu, macheta HMS Victory, din lemn.
Am procurat o mulțime de planuri, documentație etc. și m-am decis să purced la drum.
Însă în peregrinările mele pentru a strânge materialele necesare, m-am lovit de multe "ziduri" despre care nu aș fi crezut că există și care mi-au retezat total entuziasmul.
Astfel, am încercat să procur placajul necesar (de 2, respectiv 4 mm) şi după ce am "bătut" toate supermarket-urile de specialitate din Craiova (3 mai exact :whistle: ), am dat o grămadă de telefoane, inclusiv prin Brașov, Miercurea Ciuc sau mai știu eu pe unde, am ajuns în punctul de unde am plecat.
A, uitasem, am căutat inclusiv pe Internet, nu zic nu, am găsit ceva, dar la niște prețuri foarte mari (ex. o placă de 30 x 50 cm la "numai" 30-40 lei :hi: )
Vă rog să-mi spuneți de unde aș putea procura acest placaj, la niște prețuri accesibile (sunt un biet bugetar, cu -25%), îmi sunt necesare 2 buc., una de dimensiunile 40 x 60 cm de 2 mm, iar cealaltă de 70 x 80 cm, de 4 mm grosime.
Vă mulțumesc.

#2 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 20 September 2010 - 07:04 PM

Valix , succes.
Ceea ce vrei tu sa faci(adica o Victory din lemn) nu este tocmai simplu.Inainte de toate nu ai spus(sau n-am vazut eu?)la ce scara urmeaza sa lucrezi.