Forum Machete,Modelism,Hobby: ca la inceput, 1:72 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

ca la inceput, 1:72 focke wulf ta-154, hawker sea fury, an 2, spitfire vc tropical

#1 Useril este offline   mateicristianmarian 

  • Nou venit
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 25-September 10

Postat 07 January 2011 - 12:27 PM

focke wulf ta-154
Echipaj: 2
Lungime: 12.55 m
Anvergura aripilor: 16.30 m
Inaltime: 3.60 m (11 ft 4 in)
Suprafata aripilor: 31.40 m²
Greutate fara incarcatura: 6,600 kg
Greutatea maxima admisa la decolare: 9,950 kg
Propulsie: 2 motoare Junkers Jumo 211N, V12 racite cu lichid, 1,500 cp (1,120 kW) fiecare

Performanta
Viteza maxima: 615 km/h (332 kn)
Autonomie: 1,400 km (760 nmi, )
Altitudine maxima: 9,500 m
Viteza urcare: 15 m/s
Armament
2 × 20 mm MG 151
2 × 30 mm (1.18 in) MK 108 montate in botul avionului
2 × 30 mm (1.18 in) MK 108 Schräge Musik montate in fuselaj
Imagine atasata: FWTA154__1_.jpg Imagine atasata: FWTA154__3_.jpg Imagine atasata: FWTA154__4_.jpg
Imagine atasata: FWTA154__2_.jpg Imagine atasata: FWTA154__5_.jpg

hawker sea fury
Echipaj: One
Lungime: 10.6 m
Anvergura aripilor: 11.7 m
Inaltime: 4.9 m
Suprafata aripilor: 26 m²
Greutate fara incarcatura: 4,190 kg
Greutatea maxima admisa la decolare: 5,670 kg
Propulsie: 1× Bristol Centaurus XVIIC 18 cilindri pe 2 randri dispuse radial, 2,480 cp (1,850 kW)

Performanta
Viteza maxima: 740 km/h la 5,500 m
Viteza de croaziera: 625 km/h
Autonomie: 1,127 km cu combustibilul plasat standard ; 1,675 km cu 2 rezervoare auxiliare
Altitudine maxima: 10,900 m
Viteza urcare: 9,200 m in 10.8 minute
Sarcina pe aripa: 161.2 kg/m²
Putere/masa: 441 W/kg

Armament
Mitraliere: 4 × 20 mm (.79 in) Hispano Mk V
Rachete: 12× 3 in (76.2 mm)
Bombe: pana la 907 kg
Imagine atasata: hsf__1_.jpg Imagine atasata: hsf__2_.jpg Imagine atasata: hsf__6_.jpg
Imagine atasata: hsf__4_.jpg Imagine atasata: hsf__8_.jpg

AN-2
Echipaj: 1-2
Capacitate: 12 passengers
Lungime: 12.4 m
Avergura aripilor:
Aripa de sus: 18.2 m
Aripa de jos: 14.2 m
Inaltime: 4.1 m
Suprafata aripilor: 71.52 m²
Greutate fara incarcatura: 3,300 kg
Greutatea maxima admisa la decolare: 5,500 kg
Incarcaura utila : 2,140 kg (4,700 lb)
Propulsie: 1× Shvetsov ASh-62IR motor radal in 9 cilindrii supraalimentat, 750 kW (1,000 cp)

Performanta
Viteza maxima: 258 km/h (139 kn)
Viteza croaziera: 190 km/h (100 kn)
Viteza Stall: ~50 km/h
Autonomie: 845 km (456 nmi, )
Inaltime maxima: 4,500 m (14,750 ft)
Viteza urcare: 3.5 m/s
Putere/masa: 140 W/kg
Imagine atasata: AN2__1_.jpg Imagine atasata: AN2__2_.jpg Imagine atasata: AN2__3_.jpg
Imagine atasata: AN2__4_.jpg Imagine atasata: AN2__5_.jpg Imagine atasata: AN2__6_.jpg
Imagine atasata: AN2__8_.jpg Imagine atasata: AN2__9_.jpg Imagine atasata: AN2__11_.jpg
Imagine atasata: AN2__12_.jpg Imagine atasata: AN2__14_.jpg

spitfire vc tropical
Echipaj: 1
Lungime: 9.12 m
Anvergura aripilor: 11.23 m
Inaltime: 3.86 m
Suprafata aripilor: 22.48 m²
Fuselaj: NACA 2209.4(tip)
Greutate fara incarcatura: 2,309 kg
Greutatea maxima admisa: 3,000 kg
Greutatea maxima admisa la decolare: 3,071 kg)
Propulsie: 1× Rolls-Royce Merlin 45 motor V12 supraalimentat, 1,470 cp (1,096 kW) la 2,820 m

Performanta
Viteza maxima: 605 km/h
Perimetru combatant: 760 km
Autonomie: 1,840 km
Inaltime maxima: 11,300 m
Viteza urcare: 13.5 m/s
Sarcina pe aripa: 133.5 kg/m²
Putere/masa: 0.36 kW/kg

Armament
Mitraliere: 2 × 20 mm Hispano Mk II
4 × 7.7 mm Browning
Bombe: 2 × 113 kg
Imagine atasata: SPIT__1_.jpg Imagine atasata: SPIT__2_.jpg Imagine atasata: SPIT__3_.jpg
Imagine atasata: SPIT__4_.jpg Imagine atasata: SPIT__5_.jpg

#2 Useril este offline   busila 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1935
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Location:ALBA-IULIA
  • Interests:AVIATIE

Postat 07 January 2011 - 01:36 PM

De inceput nu e rau,dar nici bine nu-i.Piesele,chiar si cele mici trebuie debavurate cu atentie,imbinarile trebuie chituite si slefuite,liniile de imbinare la panouri trebuie sa se vada,ramele cupolelor sunt mult prea groase,vopsirea cu pensula e dificila si necesita un pic de exercitiu pentru ca altfel pare facuta cu bidineaua,iar ciupiturile sunt cam aiurea facute.Exista pe forum tutoriale,tehnici care trebuie OBLIGATORIU studiate . Pe Youtube iar sunt ceva tutoriale filmate . Poate ai in orasul tau un machetist cu experienta . Si nu te jena sa pui intrebari . Nu demobiliza,continua, spor la treaba.

#3 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 07 January 2011 - 11:50 PM

Toata lumea incepe de undeva.
Cei mai multi declara ca o fac pentru relaxare. In curand devine obsesie si ambitie.
E laudabil ca ai avut curajul sa-ti postezi lucrarile aici unde un public avizat e gata sa le judece.
In loc sa dai datele alea insa (pe care le gasim in orice carte cu generalitati), mai bine ne povesteai cum le-ai facut, in cat timp, unde si ce ai de gand in continuare.
1/72 nu-i o scara de incepatori si in nici un caz nu trebuie sa intelegi ca poate fi tratata cu usurinta. E destul de mare sa se vada detalii si destul de mica sa poti sa faci detaliile respective.
Spor la lucru in continuare.

Aceasta postare a fost editata de wurger: 07 January 2011 - 11:51 PM


#4 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12632
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 08 January 2011 - 11:35 AM

Corect, toti incepem de undeva, cu ceva mai mult sau mai putin bine facut. Sau, cum spuneam eu, toti am fost incepatori, problema este sa nu raminem asa. Ori la tine, scuze, dar asta e, nu vad o evolutie. Ai tratat toate modelele la fel, parca in pleasna. Incepator, incepator, dar trebuie sa-ti dai seama ca vopseaua aia pe Ta 154 e pusa aiurea. Apoi, toate piesele trebuie vopsite. In bot si in motare la Ta 154 trebuia sa pui niste plumb, astfel modelul nu mai sta pe coada. Vopseaua sarita este nefiresc de aliniata si simetrica si, mai ales, sarita prin locuri unde nu ....sare!
Poate critica e nitel cam dura, dar tot ce s-a scris aici, inclusiv sfatul de a citi partea de articole a forumului, ia-le ca pe niste imbolduri de a face cit mai bine machetele, chiar daca treaba asta are ca "motiv" relaxarea.

#5 Useril este offline   mateicristianmarian 

  • Nou venit
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 25-September 10

Postat 11 January 2011 - 06:53 PM

Multumesc mult pentru sfaturi si observatii, TA 154-le a fost prima macheta, nu am avut nici vopsele si nici unelte cu care sa o construiesc, am fost atat de nerabdator sa o termin ca a iesit cum a iesit.
Cam la fel s-a intamplat si cu celelalte 3. Mi-am promis ca nu mai fac nici o macheta pana nu reusesc sa strang toate materialele de care am nevoie intai, motiv pentru care m-am abtinut sa mai cumpar vreuna, ca sa nu le stric.
Multumesc inca o data pentru sfaturi, sunt de mare ajutor, la fel si criticile (toate duc spre mai bine).

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi