Sfantul Ioan Botezatorul Sarcina de partid
#1436
Postat 26 May 2011 - 09:42 PM
johnreno36, la 26 May 2011, 21:38, a spus:
Intrebare, dupa lipire pupa trebuie sa fie pe linie cu chila?? eu cam asa am vazut prin poze, dar nu sunt sigur. Multam
#1438
Postat 27 May 2011 - 08:34 AM
#1439
Postat 27 May 2011 - 09:15 AM
Leo am mai pus o poza, poate te ajuta cu ceva
Nu am reusit sa gasesc o poza mai buna, dar dupa parerea mea asa ar trebui sa fie, pupa pe linie cu etambou-l.
Leo am mai pus o poza, poate te ajuta cu ceva
#1444
Postat 27 May 2011 - 11:46 AM
ATENTIE MARE
COTA DE ASEARA ESTE BUNA. CEA DE 19mm. AZI AM MASURAT GRESIT COTA AIA PE SCAN.
AM OBSERVAT ACASA CU CORABIA IN FATA. SI PE SCAN ESTE TOT 19MM.
TAI NISTE PIESE DE CARTON SI PUN O POZA.
SCUZE PENTRU REPETATELE CONFUZII !!!
POZA


Acum cred ca e clar pentru toata lumea. Asa trebuie sa iasa.
Aceasta postare a fost editata de Leo2003: 27 May 2011 - 12:11 PM
#1446
Postat 27 May 2011 - 12:30 PM
Si piesa taiata de pe scan se potriveste la fix.
Cum a iesit la unii cota aia cu 5-6 mm mai mica chiar nu pricep si nici nu prea vad cum se poate remedia asa, mai usor. Nasol e ca are implicatii destul de mari pentru numarul urmator si nr.20.
Pentru cei interesati, puteti decarca scan-uri pentru toata osatura, de AICI.
Aceasta postare a fost editata de Leo2003: 27 May 2011 - 01:10 PM
#1448
Postat 27 May 2011 - 06:10 PM
staric, la 24 May 2011, 19:34, a spus:
O întrebare de marinar de uscat:
E clar că scopul curburii transversale a covertei este permiterea scurgerii apei. Dar la punțile inferioare? Sunt și ele curbate transversal? Și pe acolo se scurge repede ceva apă? La galioane, la care puntea de rezistență nu era coverta, curbarea ei reducea rezistența, flamba la solicitări laterale. Mă îndoiesc că era curbată transversal.
#1449
Postat 27 May 2011 - 06:23 PM
Скачать с DepositFiles:
Журнал №16 и №17 - Сканы деталей СКАЧАТЬ
Randul doi e un link care te duce pe pagina de unde poti sa descarci scan-ul.
@pe_dos Toate puntile aveau curbura in plan transversal. Daca nu ma crezi pe mine, vezi USS Constitution - sectiune, macheta la care lucreaza crios.
Aceasta postare a fost editata de Leo2003: 27 May 2011 - 06:27 PM
#1451
Postat 27 May 2011 - 07:03 PM
Leo2003, la 27 May 2011, 19:23, a spus:
Mulțumesc pentru legătură.
Nu zic că nu te cred, doar că vreau explicația „de ce?”.
#1452
Postat 27 May 2011 - 07:18 PM
Urmaresc de la inceput acest topice despre SIB (cum l-ati botezat voi ) si vreau sa va felicit pentru lucrari pe toti .
Personal , am cumparat si eu primul numar insa fiindca aveam deja un proiect in lucru nu am continuat
Cat despre curbura puntilor acesta are un motiv pe cat de intemeiat pe atat de simplu; panta pentru scurgerea apei de pe punte ca de pe un acoperis (care este

cu stima...
#1453
Postat 27 May 2011 - 08:07 PM
mihai8888, la 27 May 2011, 20:18, a spus:

cu stima...
pe_dos, la 27 May 2011, 19:10, a spus:
Mă gândeam că o punte curbată ar susține mai bine o încărcătură, ca un arc curbat de la construcții, însă alea descarcă forțele în lateral, ceea ce la nave ar fi în coaste, însă așa puntea ar lucra ca un genunchi de presă, nu e o idee prea bună. Pe o punte inferioară doar scurgerea apei să fi fost motivul?