Sfantul Ioan Botezatorul Sarcina de partid
#5174
Postat 22 June 2012 - 10:54 PM
Buna seara! ..........ca sa nu fiu in asentimentul lui Leo2003 {Gica contra,:pardon:fara suparare }nu cred ca merita foarte mult o investitie auxiliara,ci doar putina fantezie ,imaginatie,....etc.Modificarea tunurilor sau afeturilor ,in momentul de fata nu tine decat de ochiul, estetica fiecaruia asta avand in vedere ca nu este o nava{corabie} reala ,ca sa nu mai vorbesc ca,acest kit este primul pentru foarte multi ,scoala de modelism ,sa-i spunem asa ,impreuna cu ajutorul acestui forum implicit ajutorul colegilor cu mai multa experienta in acest hoby.In consecinta si eu numarandu-ma printre novici,am facut si eu anumite modificari dupa cum m-a dus capul.Si cu asta inchei dizertatia mea referitoare la subiect si va prezint modificarile mele la tunuri ,afeturi si butoaie.Spor!
#5181
Postat 24 June 2012 - 12:09 PM
Felicitări celor care au lucrat la tunuri și butoaie și mulțumiri lui Traian pentru informații.
Am fost foarte ocupat zilele astea, dar miercuri vin ultimele tunuri și încep și eu să fac ceva.
Leo, sursa de unde ai luat tu tunuri mi-a spus că nu mai are (adică foarte bine că n-a rămas cu ele pe cap), așa că nu scap fără muncă. Va trebui să adaptez ce dă DeA.
În plus, cineva de pe forum (Îi mulțumesc!
) mă învață să vopsesc, dar eu procur vopselele necesare foarte greu, așa că mai durează.
Am fost foarte ocupat zilele astea, dar miercuri vin ultimele tunuri și încep și eu să fac ceva.
Leo, sursa de unde ai luat tu tunuri mi-a spus că nu mai are (adică foarte bine că n-a rămas cu ele pe cap), așa că nu scap fără muncă. Va trebui să adaptez ce dă DeA.
În plus, cineva de pe forum (Îi mulțumesc!

#5187
Postat 24 June 2012 - 05:53 PM
Pai coborand teava prin modificarea afetului nu mai conteaza asa mult lungimea tevii. Io cred ca ACHRISTIAN a verificat cum vin tunurile pe coverta.
P.S. Da' cu modelistu' de serviciu a vorbit cineva? Poate a dat el o solutie minune.
P.S. Da' cu modelistu' de serviciu a vorbit cineva? Poate a dat el o solutie minune.
Aceasta postare a fost editata de Leo2003: 24 June 2012 - 05:56 PM
#5189
Postat 24 June 2012 - 07:01 PM
Parerea mea e ca daca se doreste scurtarea tevilor e suficienta adancirea gaurii urmata de taierea ,lalelei'' in fata celui de-al 2lea inel in asa fel incat sa ramana un mic guleras de 2-3 zecimi care sa contureze gura tevii. Teava nu exceleaza in acuratete ca sa fie afectat prea vizibil aspectul iar ceea ce ramane nu e prea scurt ca sa apara butucanos. E totusi necesara si o scurtare a afetului, 2 mm in partea din fata fiind suficient. Cu materialul clientului cam asta vad eu a fi cel mai simplu si in norme.
#5192
Postat 25 June 2012 - 10:49 AM
Ca si pe_dos, voi incerca sa rezolv problema dupa ce vin si ultimele tunuri, pentru ca pot folosi doar piesele din revista - nu am alte surse in care sa ma incred - si sculele simple pe care le am.
Pana acum am rezerve privind oricare din solutiile de modificare a pieselor de la DeA, pentru ca se schimba proportiile (scurtat teava: iese obuzier, scurtat afetul: iese prea mic pentru teava nescurtata). In pozele din revista pare ca ei au pus tevile orizontal si ca in felul asta le-au strecurat la limita in gaura...
Astfel, tema de cercetare este: de modificat afetul astfel ca inaltimea tunului sa scada cu X mm, pastrand nemodificata teava si lungimea afetului.
Prima chestie: cat este X?
Pana acum am rezerve privind oricare din solutiile de modificare a pieselor de la DeA, pentru ca se schimba proportiile (scurtat teava: iese obuzier, scurtat afetul: iese prea mic pentru teava nescurtata). In pozele din revista pare ca ei au pus tevile orizontal si ca in felul asta le-au strecurat la limita in gaura...
Astfel, tema de cercetare este: de modificat afetul astfel ca inaltimea tunului sa scada cu X mm, pastrand nemodificata teava si lungimea afetului.
Prima chestie: cat este X?
Aceasta postare a fost editata de Confucius: 25 June 2012 - 10:52 AM