Forum Machete,Modelism,Hobby: Restaurare corabie - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Restaurare corabie Sfaturi pentru restaurarea unei corabii

#1 Useril este offline   tydor 

  • Nou venit
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Iasi/Bacau

Postat 20 February 2011 - 04:06 AM

Desi intentionam sa-mi incep aventura in lumea machetelor cu una construita de la zero, nu pot sa neglijez corabia din aceste imagini. De aceea am nevoie de ajutorul vostru. Dupa cum se poate observa, sunt multe de facut. Stiu ca nu au fost respectate dimensiunile si ca intreaga cosntructie lasa de dorit, dar as vrea sa aduc macheta intr-o stare onorabila. Orice sfat cu privire la uneltele si materialele necesare si etapele ce trebuie urmate este binevenit. Nu uitati ca sunt incepator.
Imagine atasata: Picture_298.jpgImagine atasata: Picture_299.jpg[aachment=61
76:Picture_296.jpg]
Imagine atasata: Picture_295.jpg[attachment=6
79:Picture_291.jpg]
Imagine atasata: Picture_290.jpgImagine atasata: Picture_289.jpg[attachment=6
82:Picture_288.jpg]
Imagine atasata: Picture_286.jpg

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Picture_296.jpg
  • Imagine atasata: Picture_294.jpg
  • Imagine atasata: Picture_291.jpg
  • Imagine atasata: Picture_288.jpg

Aceasta postare a fost editata de tydor: 20 February 2011 - 04:09 AM


#2 Useril este offline   gobi71 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1266
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Location:galati
  • Interests:navomodelismul

Postat 20 February 2011 - 09:58 AM

daca chestia aia are vreo valoare sentimentala pentru tine, curata bine de praf cu o pensula , construieste-i o vitrina din sticla si inchide-o acolo multa vreme... :lol: . poti nici sa nu o arati la nimeni :friends: . daca nici valoare sentimentala nu are, renunta pur si simplu la a mai consuma timp cu ea, si apuca-te de o constructie de la o...