Forum Machete,Modelism,Hobby: Nevoie de ajutor, planuri, indrumari... - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Nevoie de ajutor, planuri, indrumari...

#1 Useril este offline   Laur_91 

  • Nou venit
  • Grup: New Users
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 04-January 12

Postat 04 January 2012 - 09:09 PM

Salutare la toata lumea si un nou an cu bine! Sunt incepator(si cand zic incepator inseamna ca am cunostinte ce tind la 0 in domeniu) , dar urmaresc forumul de ceva vreme si ceea ce vad aici imi incanta ochiul:) si as dori si eu sa incep sa activez in domeniu..m am documentat eu putin care cum si ce fel... Cine are posibilitatea si placerea sa ma ajute si pe mine cu ceva planuri...mai usurele pentru inceput, si cu ceva sfaturi as fi foarte recunoscator. Si inca ceva, daca sunt braileni pe aici sa-mi spuneti si mie daca exista vreun magazin ceva prin oras sau de unde va procurati materialele necesare. Astept cu nerabdare sa ma contactati cei care puteti si doriti, numai bine!

#2 Useril este offline   dj-bobo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 718
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele ,
    A state of trance .

Postat 04 January 2012 - 11:13 PM

Salutare si bun venit printre noi , in primul rind trebuie sa te hotarasti ce ai vrea sa faci si in functie de asta vei aduna materiale cit si sfaturi de la colegii de forum .Dupa cum vezi sunt din Braila si la noi in oras magazine de modelism nu sunt dar kituri vei gasi pe la Carefur si la citeva benzinarii ,dar oferta de nave este foarte limitata ,cu materialele de procurat tot asa in functie de ce vrei sa faci .Daca mai frunzaresti un pic netul pe la magazinele online de modelism cred ca vei gasi ceva sa-ti convina .Toate cele bune si multa,multa bafta iti doresc.

Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 04 January 2012 - 11:15 PM


#3 Useril este offline   kromag