Ultima "gaseala" a la Renault de Romanica
#4
Postat 05 March 2006 - 07:53 PM
#5
Postat 05 March 2006 - 08:15 PM
Nici nu vrea sa faca Renault ceea ce a facut Volkswagen cu Skoda.
Ceea ce vedeti voi este un prototip ce nu va intra niciodata in productie de serie. Daca s-ar produce in serie pretul de cost al unei astfel de masini ar transforma-o intr-un produs complet neinteresant. Adica la acelasi pret ca o masina produsa in vest.
Poate npretul ar un pic mai mic dar diferenta nu ar justifica sa cumperi un produs care nu prezinta nici un fel de garantie. Dacia nu prea e un nume.
Oricum acest model (de curiozitate puteti sa cautati pe net Renault Fluence), va influenta linia noilor modele produse de Renault Romania.
Eu am auzit un pret inoficial al unei eventuale productii de serie si pot sa va spun ca exista o gramada de alte optiuni (inclusiv Skoda) mult mai interesante.
Si sa stii ca din pozele astea nu se vad ecranele LCD situate pe spatele tetierelor.
Oricum poate astfel o sa ridice un pic numele marcii, ceea ce nu e deloc rau.
Si apropo cind am vazut prima oara Fluence la Paris, mi-a taiat respiratia.
http://www.rsportsca...ult_fluence.asp
Christian
Aceasta postare a fost editata de curec_christian: 05 March 2006 - 08:20 PM
#7
Postat 05 March 2006 - 08:37 PM
Pozele oficiale au fost exact ca si modelul Logan.Cele neoficiale nu ne intereseaza.Primul model Dacia de dupa fuziune este Solentza care este comparabila la calitate si progres cu prima creatie Skoda de dupa fuziunea cu Wolskvagen.Renault face acum exact ce a facut Wolskvagen cu Skoda.
@ curec_christian Tu ai auzit un pret neoficial si te gindesti ca iti poti cumpara o alta masina in functie de acest zvon?

Trebuie sa recunoasteti ca de cind a venit Renault la Dacia s-au facut progerese iar cele doua modele aparute de atunci sunt niste PASI.Nimeni nu si-a propus sa faca SALTURI.
Asa ca in loc sa dati cu pietre mai bine a-ti fi bucurosi ca macar sub "stapinire" franceza Dacia evolueaza.chiar si prin faptul ca vinde o masina noua cu succes si in strainatate si asigura prin asta locurile de munca a celor de la uzina Dacia care fara ei ar fi ajuns ca ARO.In felul asta Pitestiul nu va ajunge ca si Cimpulung-Muscel.
Incercati sa vedeti si partea plina a paharului si poate tara asta o sa aiba o sansa.
#8
Postat 05 March 2006 - 08:45 PM
In fapt, extrem de putine 'concept car'-uri au intrat in productie de serie. Rolul lor e de a arata ce e in stare un producator sa faca pur tehnic, fara a lua in calcul partea financiara.
Pletila, nu vreau sa arunc cu pietre, si nici nu ma prind cine a facut-o pe topicul asta... S-au spus doar niste realitati.
Oricum... Am avut doua Dacii pana acum. Am luat o pauza

#10
Postat 05 March 2006 - 10:37 PM
Se pare ca nu ai inteles ce am vrut eu sa spun.
Daca navighezi un pic pe net o sa vezi ca STEPPE nu are nimic de a face cu LOGAN BREAK. Au anuntat asta chiar imediat dupa prezentare.
Un "concept car" nu are nimic in comun cu o masina de serie la fel cum o masina de Formula 1 nu are nimic de a face cu o masina de serie, orict s-ar lauda unii producatori ca masinile lor supersport sunt apropiate de cele de Formula 1
Acelasi lucru este valabil si la masinile de raliu. Ele seamna cu modele de serie si cam atit. Nici macar dimensiunile sasiului nu sunt identice.
Iar faptul ca Renault are o stratgie diferita cu Dacia fata de cea care a avut-o VW cu Skoda, este perfect real si sincer sa fiu asta nu scade cu nimic meritul companiei Renault de a fi sesizat o extraordinara oportunitate de afaceri.
Si acum permite-mi sa iti pun o intrebare:
Cind ai citit ultima oara un comunicat de presa al firmei Renault? Nu de alta dar eu l-am citit pe cel a lui Carlos Ghosn de acum doua saptamini.
Dar ce sa-i faci, asa suntem noi romanii: ATOATECUNOSCATORI.
Christian
Aceasta postare a fost editata de curec_christian: 05 March 2006 - 10:41 PM
#11
Postat 05 March 2006 - 11:41 PM
Comunicatul de presa in final nu este altceva decit o "vorba".Certitudie in ceea e priveste masina vom avea in momentul in care ea se va gasi in show room si va avea in geam un afis de forma A4 cu informatii utile inclusiv multcontroversatul PRET.
Eu incercam sa va spun ca nu se cazul a priviti cu scepticism modelul ce urmeaza sa apara si nici faptul ca Renault va trage o concluzie din reactia publicului( pe care o va fructifica) fata de conceptul Steppe.Credeti ca tema sporturilor de iarna este aleasa intimplator avind in vedere ca una din cele mai la moda activitatide week-end in rindul romanilor este de ceva vreme sunt sporturile de iarna?
Alt lucru care m-a revoltat usor este acela ca nu se da nici un pic de credit unor produse autohtone care culmea se straduiesc sa se ridice la inaltimea asteptarilor si mai ales ca si reusesc.
Insa atunci cind partea franceza a promis in comunicat o masina noua in jurul pretului de 5000 de Euro a reusit sa scoata o masina partial noua la pretul de 7000 de Euro.Asa ca pot francezi sa comunice din ora in ora ce vor,pina nu apare masina nu e loc de comentat.
Comunicaul de presa al domnului Carlos Ghosn de acum doua saptamini nu l-am citit,dar ce sa-i faci asa sunt unii romani:IGNORANTI
#12
Postat 05 March 2006 - 11:57 PM
Citeaza
Putine detalii se vor regasi pe break sau chiar deloc,dupa cum scrie aici http://www.nextcar.ro/Logan_Steppe_o_vedet...a__--st645.html
si aici
http://www.bloombiz....icol_59884.html
Felicitari celor de la Dacia pt acest concept.
#13
Postat 06 March 2006 - 12:10 AM
Din cate am citit prin presa ori pe la tv am inteles ca: masina va intra din toamna in serie (vorba vine toamna dar va intra) ; nea tariceanu strange banii pentru a si-o face cadou ( ete si?) ; din ceea ce s-a vazut la geneva se vor regasi doar 'partile albastre' pe viitoarea logan break! Acuma banuiesc ca se referea la parti din caroserie din aceeasi culoare si nu la norii reflectati in parbriz... Cei ce-au vazut la geneva ecrane lcd, bord star trek ori stative pentru clapari cu fir de aur 24k sa...se faca ca ploua! Iar de pret: cand il veti auzi prima oara bagati voi inca 2000 asa..din oficiu...
Un concept pentru salam sasesc nimic, nimic?

#14
Postat 06 March 2006 - 01:18 AM
Imi cer scuze pentru afirmatia de mai sus.
O sa incerc sa explic ceea ce stiu, din simplu motiv ca lucrez in bransa.
VW a cheltuit o suma mare de bani in proiectare adecvata si reclama pentru a crea din Skoda o marca de prestigiu.
In nici un caz nu ruda mai saraca sau marca pentru tarile de cat a II-a a VW-ului. De aceea a urmat Octavia si nu Fabia si tocmai de aceea au produs una din cele mai rentabile masini de lux - Octavia Superb care la pretul Passat-ului il taie pe acesta din urma la toate categoriile (motorizare, tinuta pe sosea,...). Dar pentru asta s-au facut mai mult decit investitii directe si au fost in stare sa piarda in mod constient din propria lor piata (a VW). Mai mult Skoda a beneficiat de un buget de reclama incredibil pentru tarile din vestul Europei.
Renault nu va face nicodata asa ceva cu Dacia. Ea va ramine o fabrica ce produce masini pentru tarile din est. Si daca ele se vind si in vest foarte bine.
Acumm 3 luni unul din reprezentantii Renault a anuntat ca in Franta Loganul va fi ceva mai scump decit in Europa de est, datorta taxelor de transport care se adauga la pretul initial a masinii.



Adica aproximativ 1000 - 1500 EUR. - PENIBIL.
In conditii normale, adica un TIR (din ala special) plin, costrile ar trebui sa fie maxim 300 EUR/masina.
NO COMMENT.
Christian
PS - Acum un an mi-am luat prima mea masina si trebuie sa iti marturisesc ca pina in ultimul moment ramasesera in calcul doua variante - un Logan nou sau Mercedes second hand. A cistigat Mercy A Klasse - si nu imi pare rau, pentru ca am un consum mediu de 5l/100km (motorina).
Dar de aici poti sa iti dai seama ca am o parere foarte buna despre Logan.
#15
Postat 06 March 2006 - 08:55 AM
Nu se poate compara ce a facut Vw la Skoda cu ce a facut Renault la Dacia , intr-adevar, pentru simplul fapt ca nu a vrut sa faca si nici n-avea rost sa faca atita timp cit Renault beneficiaza de toate avantajele posibile din partea statului roman in detrimentul romanilor, asa ca nu era cazul sa se chinuie prea tare. Nu poti aduce un Mercedes din 1995 pentru ca n-are voie sa circule in Romania desi este o masina mai buna din toate punctele de vedere decit multe masini noi , nu vorbesc de Dacia.
Personal voi da credit produselor autohtone atunci cind vor merita acest lucru si atunci cind libertatea mea de a alege nu va fi influentata de politica preferentiala si paguboasa a statului roman.
Ca platitor de foarte multe taxe si impozite , m-am cam saturat ca din buzunarul meu sa sustin tot felul de nenorociti tinuti in brate de statul roman, din cu totul alte interese decit acelea ca vezi doamne sa nu-si piarda romanii locurile de munca. Romanii puteau foarte bine sa lucreze si intr-o fabrica de automobile (chiar Renault) care ar fi scos un produs ca lumea si nu le-ar fi trebuit 10 ani ca dintr-un concept vechi de 40 de ani sa faca unul nou schimbindu-i pozitia cricului si adaugindu-i un flaps in plus, rezultatul fiind o masina noua si mult mai proasta decit Daciile care se faceau cu motor francez acum 30 de ani.
Parerea mea.
#16
Postat 06 March 2006 - 06:57 PM

Subscriu la ce a zis marhaba!!! Eu am avut o Daciuta de prin '77, adica de-o varsta cu mine, care a mers impecabil pana la vanzare acum 3 ani. MAica-mea a condus un 1300 break de-i curgeu tablele de pe ea desi era din 1997. Finally, acum are o Solenza care e mai zgomotoasa decat 406'le meu diesel.
Deci... sa ne lase cu conceptele, arata bine, dar pana nu o vad, si cu pret cu tot nu ma mai exprim. Arata bine, mi-ar place dar...atat deocamdata!
Si va pup !

#17
Postat 06 March 2006 - 09:23 PM
Vadoresc tuturor numai bine si Skode Octavia.