Forum Machete,Modelism,Hobby: Autobaza LDH - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Autobaza LDH Modele 1:87

#1 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 29 April 2008 - 05:40 PM

Desi sunt adeptul Ep.II feroviare am in colectie si auto din timpuri mai apropiate de vremurile noastre

Totusi am sa incep cu modele din perioada interbelica

Omnibus Magirus

O "jucarie" construita de Roskopf in cadrul seriei "Nostalgie modelle"
este din plastic, mai putin axele rotilor, destul de bine detaliata pentru scara 1:87 si chiar functionala 8O :shock:

Omnibus pentru 21 locuri + sofer (se conduce cu D-ul :-) )

vedere laterala

Imagine postata

vedere laterala cu platforma pentru bagaje lasata

Imagine postata

vedere din fata cu prelata stransa (varianta de vara :roll: )

Imagine postata

varianta de vara cu platforma de bagaje lasata

Imagine postata

un model foarte interesant care o sa stea bine pe langa gara daca nu-l rechizitioneaza armata :pardon:

#2 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 29 April 2008 - 05:41 PM

Mercedesul companiei "International transport - Gesellschaft"

Face parte din aceiasi serie Roskopf "Nostalgie modelle"

Este o constructie complet din plastic, detaliata conform posibilitatilor la 1:87 si mai are cateva accesorii ce trebuie montate: indicatoare de gabarit, oglinda pe aripa din stanga si mai este ceva ce inca nu am deslusit ce reprezinta



Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

o vedere dintr-o pozitie cam indecenta dar deh sa se vada detaliile

Imagine postata

#3 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 29 April 2008 - 05:43 PM

Modelele sunt produse de Riko, bine detaliate si foarte realiste.


In ordine, de la stanga la dreapta, Horch 930V (1939), Mercedes Benz 770 W07 (1930) si Lincoln K (1931)

Imagine postata Imagine postata Imagine postata


Mai multe detalii cu Horch-ul

Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata

#4 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 19 May 2008 - 08:56 AM

O "Flota" de autospeciale Opel Blitz de la WIKING

Imagine postata

#5 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 19 May 2008 - 08:57 AM

Iar de la Marklin pentru Ep.I, alaturi de un vagon K.Bay.Sts.B de la Roco, trei automodele care-mi plac foarte mult

Imagine postata

#6 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 19 May 2008 - 09:30 AM

Un Citroen 15CV testand o trecere la nivel

Imagine postata Imagine postata

Se pare ca probele au dat rezultatele scontate.
Trecerea chiar este la nivel :wub:

#7 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 24 May 2008 - 08:37 AM

Doua BMW-uri, un 328 in plan apropiat si un 501 in plan indepartat, proband aceiasi trecere la nivel.

Imagine postata Imagine postata

Cum la trecerea autoturismelor nu au fost probleme cred ca trebuie sa aducem camioanele grele :drinks:

#8 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 08 September 2008 - 11:56 AM

De pe situl

http://forgottenhope...x.php?flash=yes

pe care vi-l recomand cu caldura pentru documentare

Imagine postata


De loc original, asa cum ar crede unii, si puternic influentat de modelul "Tatra T97", o masina foarte evoluata pentru timpul ei, Ferdinand Porsche da la iveala in 1931 primul VW Kafer.

Venirea la putere in 1933 a lui Hitler si discutiile acestuia cu Porsche il determina pe cel din urma, pacalit fiind, sa proiecteze si sa scoata "masina populara" pentru germani.

Multi compatrioti ai sai au luat "plasa" depunand in avans suma necesara pentru achizitionarea masinii si nu s-au ales cu ea - orice asemanare cu depunerea banilor pentru Dacia este pur intamplatoare :-D

Daca masina nu a ajuns sa fie folosita de omul de rand sigur a marsaluit, incepand cu 1939, alaturi de trupele lui Hitler atat in Europa cat si in Africa.

Modelul Cabrio, Tip 87E, aparut in 1937 a fost unul dintre cele mai utilizate operandu-se mici modificari la suspensii pentru a primi roti cu balonul mare.
Motorul de 1,2 litri, boxer, racit cu aer, amplasat in consola spate, capabil sa "manance" benzina cu cifra octanica redusa si cei 22,5 CP au transformat "masina populara" intr-o masina ideala de front care nu s-a dat batuta de la cuptorul si nisipurile Africii pana la frigul si noroaiele Rusiei.

Erwin Rommel spunea pe undeva ca daca ar fi avut 1000 de VW Kubelwagen nu ar fi fost infrant in Africa.
Nu avem de unde sa stim ca ... nu a avut niciodata atatea.

Nici eu nu am.

Am doar unul venit direct din Afrika Korps si produs de BUSCH nu de VW

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

:wink:

#9 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 08 September 2008 - 11:58 AM

Va mai aduceti aminte de prima masina de transport in comun din autobaza LDH?

Daca nu iata despre ce era vorba

Imagine postata

Un Omnibus venit din Ep.I

Acuma nu ca ar fi invechit dar era necesara o reinprospatare a parcului auto pentru transportul in comun.
Omnibus va ramane cuminte in Ep.I iar pentru vremurile ce urmeaza trebuie altceva.

Astfel, noi noute, stau parcate, gata sa iasa in cursa, un MAN de la Brekina

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata


si un Berliner Doppeldeck Bus D38, ca tot sunt la moda etajatele :wink: , model 1938, de la Wiking

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Etajatul are o coala cu decaluri ce pot fi puse dar stau si ma intreb: oare care or fi fost culorile originale ale celor doua autobuze?

Poate ma ajuta oarecine.

Pana atunci o poza de familie a noilor sosite in autobaza LDH.

Asta ca sa vedem daca le sade bine impreuna :wink:

Imagine postata

Se pare ca le sade iar fundalul in care se vede "DECIZIA" nu da rau :wink:

Imagine postata

#10 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 09 September 2008 - 07:45 AM

... ca tot vorbeam daunezi cu Lok despre plase de camuflaj si prelate uite ca nu m-am lasat si am facut un experiment.
Nu m-am luat de plasa de camuflaj, ii vine si ei randul, si am incercat sa acopar un Flkpanzer "Ostwind" cu prelata

Cum a iesit?

Vedeti in pozele de mai jos ...

Imagine postata

Imagine postata


... doua poze de pe partea cealalalta ...

Imagine postata

Imagine postata


si una de sus

Imagine postata


Ce vedeti mai jos NU sunt doua Flkpanzer "Ostwind", este unul singur, singurel alaturi de prelata scoasa care, dupa cum se observa, a ramas cam "teapana" si daca o "doftoriceam" cu aracet si nu cu apa ramanea foarte "teapana" de o puteam pune pe un vagon platforma ca si cum sub ea ar fi o masina facand astfel economie de masini :-D

Imagine postata

Imagine postata


Asta a fost ceva lucrat in viteza si la nervi dar sunt sigur ca acordand mai multa atentie procesului tehnologic, foarte, foarte complicat :-P , iese si mai bine.

Totul tine de inspiratie si rabdare

Imagine postata

#11 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 26 September 2008 - 10:09 PM

Incantat cat de cat de cum a iesit prelata la "Ostwind" m-am gandit ca nu ar fi rau sa trec si la o masina civila desi poate sta foarte bine in convoiul de aprovizionare al armatei.

Am ales pentru "reconfigurare" un Opel Blitz care are o prelata din plastic lucitor si patratoasa

Imagine postata Imagine postata

Mi-am pregatit cele necesare: masina, evident, ceva burghie de care poate nu o sa am nevoie, sarme de diferite grosimi, nelipsitul cutter si, evident, creion, aracet si servetele ce nu apar in poza.

Imagine postata

Atat.

Se la sa cu "va urma" :wink:

p.s.Parca vaz io ca o sa am nevoie de pistol de lipit, fludor, pasta decapanta, smirghel, pile si cine stie ce mai cere "jucaria" asta de 7 cm lungime :grin:

#12 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 27 September 2008 - 10:43 AM

:idea:

Incercand sa nu aplic binecunoscuta tipuratura din folclorul lucratorilor "pauzele lungi si dese cheia marilor succese" iote ca ma intorc cu un nou episod din serialul "Prelata".

Deci ...

"Liniste in platou!..."

"MOTOR ..."

"Prelata ... Epoisodul II, dubla I



Multe nu am facut ca mai sunt si altele in ale modelismului de facut dar totusi am facut.

Primul lucru, dupa masuratori si iar masuratori, a fost sa fac, din polistiren extrudat, un negativ al prelatei si sa trasez pe el un caroiaj ce reprezinta amplasarea elementelor scheletului de sprijin al prelatei

Imagine postata



Urmatorul pas un SDV pentru indoit sarma si realizarea barelor de sustinere.
Realizare simpla daca masuratorile sunt bine facute.
Nu radeti de pionezele cu buton dar dupa ce am cautat 45 min cuisoarele, nu cele alimentare, m-am lasat pagubas si am hotarat ca le pot folosi fara frica.
Batute cu ciocanul intr-o placa de placaj de tei.
Hm, se putea si altfel dar intrasem in criza de timp.

Imagine postata


Dupa trecerea sarmei de 0,5 mm grosime peste picioarele pionezelor au rezultat barele principale ce au fost ajustate ca inaltime.
Recomand folosirea sarmei semiotelite. Se lucreaza mult mai usor si are deformatii remanente mult mai clare decat sarma moale pe care am folosit-o eu.

Imagine postata


Dupa ajustarea pe inaltime, ca sa fie toate otova, am facut, nici nu se putea altfel, un premontaj sa vaza si ochiul meu cum arata montate in caroserie.
Dupa cum se vede sunt cinci bare. Nu am pus atat de multe ca nu ar fi stat servetelul dar trei mi se pareau prea putine si daca tot am pus cinci mi-a mai trecut o idee prin cap.

Imagine postata Imagine postata Imagine postata


Cam atat pentru episodul de astazi.

Nu ca nu as fi putut lungi ca puteam.

"Bagam" publicitate la greu de scriam doua pagini de subiect.

(va urma)

:friends:

#13 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 27 September 2008 - 10:44 AM

"LDH" a spus:

Dupa cum se vede sunt cinci bare. Nu am pus atat de multe ca nu ar fi stat servetelul dar trei mi se pareau prea putine si daca tot am pus cinci mi-a mai trecut o idee prin cap.


... ca de fapt si de drept trebuie exact patru :drinks:

Si cand te gandesti ca lucram si stateam cu fotografii ale Blitzului in fata :friends:

#14 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 27 September 2008 - 04:10 PM

"LDH" a spus:

"LDH" a spus:



Dupa cum se vede sunt cinci bare. Nu am pus atat de multe ca nu ar fi stat servetelul dar trei mi se pareau prea putine si daca tot am pus cinci mi-a mai trecut o idee prin cap.


... ca de fapt si de drept trebuie exact patru :friends:

Si cand te gandesti ca lucram si stateam cu fotografii ale Blitzului in fata :grin:





Asa ca executarea ...

Imagine postata Imagine postata


Dupa ce s-au fixat bine si nu se mai misca am trecut la prelata.
Nici de data asta nu am folosit metoda cu aracet deoarece va trebuii sa demontez masina si sa umblu pe la ea.
Are o gramada de modificari de facut si era pacat sa stric o prelata bine realizata :drinks:

Metoda cu apa este cea mai simpla asa ca am trecut la etapa urmatoare a "experimentului"

Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata


Da, nu m-am putut abtine, am cautat prin cutii si am gasit oarece incaracatura ca daca nu avem peisaj macar sa nu mearga gol.
Pe langa marfa si o incercare de murdarire a masinii, mai putin rotile.
Nu am bicarbonat :grin:

Imagine postata Imagine postata Imagine postata


Cu marfa in bena

Imagine postata Imagine postata


La final o comparatie intre ce a fost si ce a juns.
Cred ca diferentele, chiar daca modelul nu este definitivat, sunt evidente

Imagine postata


Spoor!

#15 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 22 December 2008 - 12:56 AM

Noutati

Renault 12 de la Brekina si Renault 8 de la Norev, evident la scara 1:87

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata






Moskvichi, Volga si Trabant

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata




Wartburg

Imagine postata

Imagine postata

#16 Useril este offline   ciprian_gl 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 234
  • Inregistrat: 23-March 08
  • Location:Galati
  • Interests:Modelism in general... si tuningul.

  Postat 22 December 2008 - 01:27 PM

;-) Frumoase modelele! Cel mai mult mia placut VW Bettle si Dacia 1300 si 1100 de norev :whistle: . Cam cat costa un model Dacia deoarece ma bate gandu sa trec la 1:87 din cauza acestor modele destul de reusite! Mai sunt si altele?

#17 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 22 December 2008 - 11:54 PM

Pretul este dat de calitate

Trebuie sa recunoastem ca R8 (Dacia 1100) nu este chiar reusit si Norev nu prea si-a dat silinta asa cum a facut-o Brekina de unde si diferenta de peret 5E Norev si 10 E Brekina.

Eu stiu ce sa zic legat de decizia ta!

Am masini la 1:87 din cauza trenurilor iar modele se gasesc cu duiumul iar de cand a mai avansat tehnica sunt si foarte bine facute.

#18 Useril este offline   ciprian_gl 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 234
  • Inregistrat: 23-March 08
  • Location:Galati
  • Interests:Modelism in general... si tuningul.

  Postat 23 December 2008 - 12:39 PM

 Da R8 nu e reusit, dar exista modelul fata de 1:72, Dacia 1300, R12 seamana destul de mult cu macheta la 1:43 si e reusita! De pret ma ingrijorez.

 Masinile la 1:72 se potrivesc cat de cat cu trenurile, ma ingrijoreaza flota de camioane! Trecerea la 1:87 sar face usor, dar pretul tine cu 1:72, iar calitatea si varietatea modelelor tine cu 1:87. La 1:72 modificarile suferite de o masinal ptr. a deveni alt masina se face mai usor! :whistle:

 Spor la marirea colectiei!

Numai bine!  ;-)

#19 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 14 January 2009 - 11:30 AM

Un nou venit la transporturi

Opel Blitz Maultier (Minitanks)

Imagine postata

Imagine postata

O punga cu detalii: roata de rezerva, faruri, obloane, unelte si ... ce o mai fi pe acolo

Imagine postata

Din pacate neamtul, ca tot e neamt si e riguros in ale tehnicii :pardon: , nu s-a obosit sa schimbe detaliile pe dedesupt asa ca diferentialul este la locul lui desi roata de antrenare a senilei este spre fata

Imagine postata

#20 Useril este offline   Cata 

  • Simplul 'eu'
  • Grup: Members
  • Postari: 1066
  • Inregistrat: 03-April 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:In secial 1/72.

Postat 15 January 2009 - 01:14 AM

Voiam sa te intreb: Cum la opel ai facut premontaj cu barele prinse la interiorul benei (corect) si la montaj au iesit pe exteriorul benei (incorect) :pardon: .
PS: Trebuie sa mai faci ceva si cu culoarea la butoaiele din bena.

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi