Forum Machete,Modelism,Hobby: Incepator, intrebari legate de vopsire si lacuire cu pensula - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Incepator, intrebari legate de vopsire si lacuire cu pensula

#1 Useril este offline   Cadfael 

  • Nou venit
  • Grup: New Users
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 26-September 12

Postat 29 September 2012 - 11:32 PM

Salutari, sunt incepator machetist level 0 (adica 0 machete la activ) si am nevoie de ajutor si rabdare din partea voastra ca sa imi dau gradul pentru level 1.
Ca sa nu va plictisesc prea tare de la inceput, urmeaza setul de intrebari tipice pentru un incepator.

Trusa (criticile sunt foarte bine venite):
- Model Craft A3 Cutting Mat
- Pensula Vallejo PF20001 PONY Hair Brush NR. 1
- Pensula Vallejo PF20002 PONY Hair Brush NR. 2
- Pensula Vallejo PF20004 PONY Hair Brush NR. 4
- Pensula Vallejo PF20006 PONY Hair Brush nr. 6
- Revell 39604 Contacta Professional 25g
- Revell 38370 Pipete (inca nu le am pe acestea, si as fi deschis la sugestii de inlocuire)
- TAMIYA 87033-120 MASKING TAPE 6mm REFIL (urmeaza sa dau comanda)
- Hartie abraziva 800 si 1200 rezistenta la apa (mai mare de 1200 nu am gasit)
- UHU Patafix
- plumb, de la articole pentru pescari
- set pile
- set cutite pentru modelism
- CHIT, 87053 - PUTTY TAMIYA BASIC
- Vopseluri MINI XF de la Tamiya
- 81520 MINI X-20A THINNER 14 ml.
- LAC, 85013 TS-13 CLEAR
- Macheta aleasa pentru "testare" este un MIG-21 Lancer C (1:72) de la Parc models.
- Rabdare la borcan...

Nu am aerograf/compresor si momentan nici nu am de gand sa achizitionez unul, in parte pentru ca este o investitie maricica dar si pentru faptul ca nu am loc unde sa-l depozitez.Imagine postata

Acum ca am scris toate datele problemei(sper...) urmeaza si partea de intrebari: