Forum Machete,Modelism,Hobby: Coltul cu Zerstorere - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Coltul cu Zerstorere 1/72

#21 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12627
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 13 March 2013 - 12:08 PM

Ehe Wurgere, ce vremuri...
Cit despre banda, cu placere, din pacate Hornbach e cam departe de mine, dar se poate rezolva!

#22 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4943
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 14 March 2013 - 08:36 AM

La Me-210 as vrea , de dragul artei, sa-i fac taloanele albe la bechie. Nu ar fi ceva neobisnuit la aparate din teatrul mediteranean.
Dupa ce am mascat discul si am vopsit cauciucul, am taiat cu o preducea improvizata o masca pe care am lipit-o cit am putut de concentric.

Imagine atasata: DSCF7101.JPG

#23 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4943
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 03 November 2013 - 04:22 PM

Am revenit la Zerstorere, voi incerca sa termin macar unul pina la Alba, caci anul asta n-am prea lucrat nimic.

La 410 am facut "evazivul" colimator Stuvi si suportul lui in V, precum si manerele de la parbriz. Am mai facut si placa de blindaj si o mica rama din sirma pe partea stinga.

Imagine atasata: DSCF8618.JPG
Imagine atasata: DSCF8622.JPG
Imagine atasata: DSCF8624.JPG
Imagine atasata: DSCF8626.JPG
Imagine atasata: DSCF8628.JPG

Rezultatul? 4 ore de munca , 15-16 piese mici inghesuite sub parbriz, iar odata montat, nu se mai vede nimic :))

Imagine atasata: DSCF8632.JPG

#24 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 03 November 2013 - 07:30 PM

Vezi postarea1-0-9, la 03 November 2013 - 04:22 PM, a spus:


Rezultatul? 4 ore de munca , 15-16 piese mici inghesuite sub parbriz, iar odata montat, nu se mai vede nimic :))



Da, or fi ele mici si nu se vad, dar tu stii ca sunt acolo :crazy:
Arata beton. Aproape ca e descurajant, stiind ca's la 72 :clapping:

#25 Useril este offline   alexelu_marinelu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1771
  • Inregistrat: 21-October 08
  • Location:Bucuresti

Postat 03 November 2013 - 08:03 PM

Vezi sa nu uiti sa-i montezi vreo piesa, ca te fac de ras. :)

#26 Useril este offline   Catta 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 300
  • Inregistrat: 24-January 12
  • Location:Brasov
  • Interests:Tehnică militară īn special Aviatie, īn particular cu īnsemne romānești și pentru simțul estetic cu elice daca se poate.
    Fotografie.

Postat 04 November 2013 - 09:18 AM

Vezi postarea1-0-9, la 03 November 2013 - 04:22 PM, a spus:

Am revenit la Zerstorere, voi incerca sa termin macar unul pina la Alba, caci anul asta n-am prea lucrat nimic.


Asta cu anul asta nu am prea lucrat nimic ma demoralizeaza. Care era norma? :)

#27 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 04 November 2013 - 10:17 AM

Mda, probabil o sa las sa treaca vreo 2 ani ca sa fac si eu unul.
Sa se mai duca efectul astuia.
Probabil ca oricum nu o sa-l arat la nimeni.

#28 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4943
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 04 November 2013 - 09:17 PM

BMF, multumesc , ma gindesc cu groaza ca mai am unul de tratat similar, ca sa nu mai zic de cele 3x410 de la Fine Molds care urmeaza...

Alexelule...stii ca ce se intimpla pe (sub) birourile noastre ramane intre noi...

Catta...aici e cam nasol...dupa citiva ani in care faceam lejer in jur de 20 la un nivel acceptabil, ma resemnasem in ultimii 3-4 ani la un decent numar de 8. Anul asta am facut trei Fokkere XXI, un Breda 27M si un Mystere... si nici unul cum ar trebui...

Caline, ai facut deja unul, ce-ti mai trebe altul ? Vrei sa ajungi ca mine?

In fine, am mascat si vopsit cu asa zisul RLM66 zona cockpitului. Ramele orizontale principale sint in realitate in interiorul cupolei si sint in rlm 66 vizibil din exterior. La Italeri si Fine Molds sint gravate pe exteriorul cabinei, ceea ce e incorect.
Nu le pot reda cum ar trebui din cauza grosimii mari a cabinei, dar le voi lasa vopsite in 66 si le voi da cu lac lucios peste, sa arate ca si cum ar fi sub geam. mai mult nu sint dispus acum.

Imagine atasata: DSCF8635.JPG
Imagine atasata: DSCF8637.JPG

Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 04 November 2013 - 09:19 PM


#29 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 05 November 2013 - 10:51 AM

La care rame orizontale te referi ?
Cer prea mult daca te rog sa pui si niste poze cu avionul real sa vad despre ce vorbesti.
Ma gandesc ca nu numai eu ci si altii se vor intoarce la topicul asta cand se vor apuca de vreun 410 si vor intelege unde trebuie insistat - corectat.
Daca nu poti nu-i problemă ca stii cum e - una e sa te uiti la el in cutie, si alta sa te apuci efectiv sa-l faci. Descoperi tot felul de chestii chiar daca au mai trecut inca 3 inaintea ta prin el.

Aceasta postare a fost editata de wurger: 05 November 2013 - 10:51 AM


#30 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4943
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 05 November 2013 - 11:03 AM

Ma refeream la astea :

Imagine atasata: cabina.JPG


In realitate plexiglasul e dintr-o bucata deasupra lor, nu e intrerupt de ele.

#31 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 05 November 2013 - 11:19 AM

Da asa este, avionul avea un roll-cage.
Din cate stiu, niciun producator de machete nu a evidentiat corect aceasta trasatura..


Ai dreacu nemti...cum se gandeau ei la toate...;-)

#32 Useril este offline   Catta 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 300
  • Inregistrat: 24-January 12
  • Location:Brasov
  • Interests:Tehnică militară īn special Aviatie, īn particular cu īnsemne romānești și pentru simțul estetic cu elice daca se poate.
    Fotografie.

Postat 05 November 2013 - 03:38 PM

De departe unele din cele mai frumoase bimotoare (dupa P-38) din WW2, si asta si din cauza cupolei, multa vreme a fost preferatul meu din colectie, am versiunea cu tunul de 5cm A2/U4 de la Revell si la momentul ala (acu vreo 15-17 ani) eram foarte mandru de cum l-am vopsit la pensula. Acu mi-ar fi rusine sa-l arat... Parca m-ar tenta un 1/48 al celor de la Meng.

Urmarim cu interes!

Aceasta postare a fost editata de Catta: 05 November 2013 - 04:06 PM


#33 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4943
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 05 November 2013 - 10:06 PM

Am mai bibilit nitel la 410.

Am mascat ramele care urmeaza a ramane in RLM66:
Imagine atasata: DSCF8638.JPG

Am adaugat citeva nituri si detalii mici pe aripa:

Imagine atasata: DSCF8639.JPG

La profundoare am adaugat cele doua tablite, am facut carenajul pirghiei trimerului (ea apare pe extrados la profundorul drept si pe intrados la cel sting);
Am prelungit un pic gravajul din capatul planului si am nituit pe ici pe colo:

Imagine atasata: DSCF8640.JPG

La gondolele motoarelor am facut cite o gaurica pe partea stinga (unde o sa adaug o tevusca)..

Imagine atasata: DSCF8641.JPG

..si cite doua gaurele si un mic panou oval pe partile drepte :

Imagine atasata: DSCF8642.JPG

La deriva trebuie am eliminat gravajul sinuos dinspre virf si am gravat si nituit linia orizontala care lipsea.

Imagine atasata: DSCF8643.JPG

#34 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12627
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 06 November 2013 - 09:51 AM

Mestere, conform docomentelor mele, Messerschmitt Me 210/410 in action, Squadron/signal publication si Messerschmitt Me 210/410, Opracowl Roman Kobierskki si Pawel Mistewicz, era bine, adica sunt niste table de forma asta:
Imagine atasata: DSCF8643.JPG
Acuma, daca mint aia, mint si eu, ce sa zic! :whistle:

Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 06 November 2013 - 09:54 AM


#35 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4943
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 06 November 2013 - 11:34 AM

Acum , daca ar fi sa fim realmente maniaci, linia aia de panou de la bordul de atac nu exista , e doar o linie de nituri, si in plus ar mai fi o linie paralela cu cea de sus, in mijlocul derivei; dar nu suntem :))

Imagine atasata: coadamic.JPG

Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 06 November 2013 - 11:36 AM


#36 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 06 November 2013 - 11:45 AM

Always go to the source !

#37 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 06 November 2013 - 11:53 AM

Me-ul 410 A0 si C-urile aveau intr-adevar acea intarire a derivei, curbata in partea de sus.

A-ul 1 o avea in varianta pe care Edi o reprezinta.
Imagine atasata: 410 A1.JPG


Variantele A0 si C-ul :
Imagine atasata: 410 A0 C1.JPG


Ar putea sa fie si cum vad in imaginea postata de Edi mai sus, insa nu prea ar avea logica sa lipseasca acea intarire, pe care am vazut-o pe multe aparate WW II.

L.E. Da, cele doua de jos sunt 210, pentru a se vedea linia curba.
Am mai gasit o imagine.
Imagine atasata: Messerschmitt-Me-410A1.jpg


E extrasa de aici :
http://www.asisbiz.c...ht-1942-01.html

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 06 November 2013 - 12:09 PM


#38 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4943
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 06 November 2013 - 11:54 AM

Adi, ce ai postat tu e 210 A si respectiv C

#39 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 06 November 2013 - 12:29 PM

Am mai gasit o imagine; legenda zice ca-i tot 410.
Imagine atasata: Me-410-rear-quarter_zps90f224b3.jpg

Daca e eronata si asta, my bad.
Cel mai bine s-ar putea vedea daca are cineva la indemana imaginile cu 410-le expus la Gaydon in 1969 si care surprind si coada aparatului.

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 06 November 2013 - 12:29 PM


#40 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4943
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 06 November 2013 - 12:52 PM

Am poza cu avionul ala, atunci :
Imagine atasata: 7585892316_b4756339d9_o.jpg

..si acum...

Imagine atasata: 400080436_e834604a67_o.jpg

Ce ar trebui sa vad acolo, ca nu vad nimic...

Imagine atasata: 5010619851_f47be1a7fa_o.jpg
Imagine atasata: 5010649477_4d7c432a73_o.jpg


Nu zic ca nu e un simbure de adevar in treaba asta, ampenajele orizontale cu siguranta au acea tabla curbata spre capat. La deriva inca nu am vazut o poza clara; pina apare, nu ma apuc sa fac "din burta".

Imagine atasata: 5011248400_35309f6aaf_o.jpg

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi