Forum Machete,Modelism,Hobby: ce kit de nava cu panze sa iau? - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

ce kit de nava cu panze sa iau? Revell sau Heller

#1 Useril este offline   shadow 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 33
  • Inregistrat: 15-April 06

Postat 20 May 2006 - 07:31 PM

Salutari. As vrea sa iau un kit sa il construiesc. Sunt incepator, doar la al 3 lea kit, pana acum am mai facut un Beetle de la Revell si un F16 de la Italeri.

Am de ales intre kituri pana intr-un milion. Daca as fi avut mai mult as fi luat cu siguranta U.S.S Constituion, care ma fascineaza, dar deh.. nu sunt bani.

Asa ca am de ales intre :
H.M.S. Victory HMS Victory

Cutty SarkCutty Sark

Le Saint Louis Le Saint Louis din metro in jur de 1mil.

Daca as lua modelul de la Heller, ce vopsele ar trebui sa folosesc si de unde as putea cumpara? La Revell sunt pe site...
Astept sfatul vostru si daca aveti si alte variante sunt dispus sa le primesc cu placere.
MERSI :-D

#2 Useril este offline   Pletila 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 323
  • Inregistrat: 14-January 05

Postat 20 May 2006 - 09:18 PM

Daca esti incepator , uita de modelele de la Heller.Nu le recomand nici avansatilor, deoarece sunt un chin, au o gramada de greseli de turnare , multe bavuri, nu se potrivesc si sunt si scumpe.

Despre revell nu stiu ce sa zic..par a fi mai bune,dar atentie caci ai ales kit-uri de dificultate 5..adica cele mai dificile.Avnd in vedere ca au un numar mare de piese iti recomand sa lucrezi incet ,incet ca sa nu iti pierzi entuziasmul.Nu lucra cind nu ai chef sau cind te grabesti.

Spor!

#3 Useril este offline   RamsesII 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 19-January 05

Postat 20 May 2006 - 10:03 PM

Shadow, ti-as recomanda Gorch Fock 1:253 de la Revell (nu cea la scara 1:350). Este usor de construit si este o nava frumoasa.