Forum Machete,Modelism,Hobby: P 39 Airacobra - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

P 39 Airacobra 1/72

#1 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2937
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 21 March 2015 - 03:12 PM

Salut baieti . :wave:
Avand in vedere ca lucrul la Marderi e destul de avansat , mi-am zis ca n-ar fi rau sa expun si un model inceput de la 0 (... virgula un pic :-D )
Cobrusca celor de la Academy . Un kit frumos si care se monteaza usor .Am o vaga banuiala ca la baza sta vechiul Heller , gravat in pozitiv insa .
Deocamdata am lipit planurile pentru a vedea testa cum se imbina cu cele doua jumatati ale fuselajului , dupa care am inceput sa jmirgheluiesc la greu partea din spate ale celor doua jumatati ale fuselajului , pe interior , pentru a reduce cat mai mult greutatea in spate . Imi va fi de folos pentru ca nu vreau sa pun prea mult lest in bot .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: cobra 1.jpg
  • Imagine atasata: cobra 2.jpg


#2 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 6537
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 21 March 2015 - 05:17 PM

Interesant aparat, Dany, incepind cu solutia constructiva adoptata de americani si terminind cu numele dat aparatului..
Motorul plasat in spatele carlingii, axul elicei luuuuung si tunul Colt de 37, il fac sa fie un avion ciudat dar recognoscibil chiar si in ziua de azi , la fel ca si "verisorul" bimotor de la Lockeed ("indianul cu doua pene") : P38.
Cat despre macheta...eu zic sa fie intr-un ceas bun.

#3 Useril este offline   LiviuM 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 601
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie , blindate , nave WW II si nu numai...

Postat 21 March 2015 - 06:16 PM

Salut, interesant subiectul. Kit-ul de la Academy n-are vre-o treaba cu Heller-ul, e mai bine facut. Ce inmatriculare va avea, USAF sau IAP-ul sovietic?

Spor sa ai!

Aceasta postare a fost editata de LiviuM: 21 March 2015 - 06:18 PM


#4 Useril este offline   dakian67 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 913
  • Inregistrat: 10-June 09
  • Location:Braila
  • Interests:Modelism aero WW II,numai 1/72

Postat 21 March 2015 - 06:45 PM

Am și eu acest kit , plus ceva "goodies" , așa de pamplezir ( PE, decaluri...). Eu o să-l fac ( doar God știe cīnd i-o veni rīndul...) sovietic , avionul căpitanului Recikalov.
Spor maxim , Dany !

#5 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2937
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 21 March 2015 - 06:48 PM

Multumesc mult de incurajari , baieti . :hi:
... Hmmm , va fi cu inmatriculare ruseasca , insa nu cred ca o voi folosi pe cea din kit .
Ma bate gandul sa fac unul dintre foarte putinele Mk1 ce au ajuns in Rusia in acel echivalent ( DuPont ?) al Temperate Land Scheme .
Sa vedem ...

#6 Useril este offline   JangBogo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2328
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Location:Craiova
  • Interests:Figurine Antichitate-perioada moderna, Afrika Korps, Japonia.

Postat 21 March 2015 - 08:45 PM

Salve Dany!

Chiar mi-era dor un asa subiect (si ce greu se gasesc acum ambele kituri P-39 de la Academy, nici la magazinul din Pantelimon, nici la dl. Cornescu nu le-am mai vazut de mult timp. Intre timp o sa apara cele de la Az Models).
Spor maxim, ma abonez si eu la topicul tau!
N.

Aceasta postare a fost editata de JangBogo: 21 March 2015 - 08:46 PM


#7 Useril este offline   busila 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1820
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Location:ALBA-IULIA
  • Interests:AVIATIE

Postat 22 March 2015 - 11:00 PM

In bot merg cam 8-8,5 gr plumb si n-ai probleme. Nu-l lipi cu cianoacrilat.Am vazut pe un site ca in timp face nus'ce reactie cu plumbul si cam umfla fuselajul.
Atentie la usa , nu se potriveste bine(inchisa) , nu-i curbata suficient in partea de sus/spate.Atentie si la pozitionarea cupolei spate. Suportii capacelor jambelor nu se potrivesc la pozitie deloc..
Spor la lucru.

#8 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2937
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 23 March 2015 - 03:40 PM

Multumesc de incurajari si sugestii Jang si Busila . :hi:

Nu am sa folosesc plumb deloc , cred ca ma voi orienta spre plastelina ( probabil alb-crem , ca-mi aduce aminte de cea furnizata la kiturile antedecembriste ^_^ ) .

#9 Useril este offline   sven_ss 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 669
  • Inregistrat: 08-January 14
  • Location:Bucuresti

Postat 23 March 2015 - 08:12 PM

Sper sa fie de ajuns...plastelina!

#10 Useril este offline   George_B 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 20-August 13
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Avioane

Postat 24 March 2015 - 10:47 AM

Salut,

nu stiu daca este suficient loc pentru plastelina.
poti sa fixezi foarte bine plumbii cu aracet.

bafta,
George

#11 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2765
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 27 March 2015 - 11:41 AM

Si eu sunt de parere ca ar fi mai bine sa pui plumb. Lipit cu un strop de Loctite gel si apoi "fixat" definitiv cu aracet.

Spor!

#12 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2937
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 27 March 2015 - 12:37 PM

Multumesc de sugestii , baieti .
Cred ca voi merge pe varianta cu plumbul , inca nu sint decis , dar voi vedea la momentul respectiv .
Deocamdata caut o combinatie optima a acelui verde specific de interior (Bell Green ) din gama Revell .

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi