Do-335
#47
Postat 10 October 2006 - 06:42 PM
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 10 October 2006 - 06:42 PM
#49
Postat 11 October 2006 - 07:38 AM
Sper ca de acum treaba sa mearga mai repede, asta dupa ce scap de chituit .
#50
Postat 13 October 2006 - 07:00 PM
Citeaza
Am totusi niste nelamuriri:
- se dilueaza? cu ce?
- daca da, se poate da cu aerograful?
- cind il folosesti, lasi sticluta deschisa si iei din ea, ori pui nitel lichid intr-o mica cutiuta si-l folosesti de acolo?
- alte...aplicatii :-?
P.S. Nu am mai deschis alt topic, am considerat inutil acest lucru.
(si daca tot eram pe aici, o imagine mai buna a cocpitului :roll: )
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 13 October 2006 - 07:03 PM
#53
Postat 25 October 2006 - 10:40 AM
Un "avion concept" pentru B-6, prototipul M17, a fost capturat de catre francezi in Aprilie 1945, prapadit in 1948 si casat in 1949. Sunt cateva poze ale lui M17 in culori franceze pe paginile 136, 137 si 138 ale cartii "Dornier 335 Arrow" de Smith and Creek (Monogram). Pe pagina 139 este un desen original (din ala facut pe un servetel) care i-a inspirat pe Dragon. Kitul Dragon da o "basica" drept cupola pentru "operatorul radar" dar in realitate M17 avea doar un "capac" de plexiglas la nivelul cocoasei (deci nu era o protuberanta). Locul din spate pe M17 era pur si simplu pentru un pasager. Aranjamenul radar pus de Dragon este speculativ si el.
HTH
Radu
Aceasta postare a fost editata de radub: 25 October 2006 - 10:42 AM
#54
Postat 25 October 2006 - 11:32 AM
Acuma cu "parbrizul" operatorului radar, ce sa zic, am vazut schite si asa, si asa! Idea era ca operatorul radar avea si un binoclu IR, acesta fiind nitel peste fuselaj, rezulta gilma cupolei.
Dar, cum ziceai, daca asa ceva nu a existat, restul sunt ...speculatii Luft 46!
Ar mai fi ceva. Dragon da cupla din trei bucati: parbrizul ce se continua in spate cu o coama si doua parti laterale , ca si cum accesul in cocpit s-a face ridicind una din aceste laterale, ceea ce ar fi fost destul de greu. Partea nasoala e ca intii trebuie sa le lipesc impreuna, apoi sa le...tai ca sa fac cupola deschisa in mod normal! Tare mi-e teama ca urmele lipiturii se vor vedea nasol ori cita grija as avea la lipirea lor
#55
Postat 25 October 2006 - 12:00 PM
RLM74 a fost scos din productie cam pe vremea cand 335 a inceput sa zboare. (Poate ai vrut sa spui RLM75)
De asemenea, tot cam pe vremea aia germanii au inceput sa vopseasca doar intradosul unei singure aripi in negru, de obicei dreapta. Faceau asta deoarece britanicii aveau intreg intradosul avioanelor vopsit in negru (ma refer la avioanele de noapte). Daca avioanele erau "prinse" in proiectoarele antiaerienei, cand vedeau "jumate negru" stiau ca e german iar daca era "tot negru", era britanic.
Cupola pe Do335 B era "dintr-o singura bucata", numai ca pe lateral avea niste "basici" (ca la Mosquito) pe cand Do335 A era "plat" acolo. Dragon a "spart" cupola in trei bucati ca sa poata face amandoua variantele prin simpla schimbare a pieselor respective. Accesul la cabina se facea prin deschiderea intregii cupole (ca la 262 sau 109) nu doar a acelor panouri.
Daca vrei sa o deschizi trebuie sa separi parbrizul de cupola si sa lipesti partile laterale de partea centrala. Alternativ, cauta cupola Falcon vacuformata.
Radu
#56
Postat 25 October 2006 - 12:10 PM
Cit despre cupola tocmai asta e mirarea, la varianta A sunt doua piese, parbriz si cupola, credeam ca si la B o fac tot asa, dar pentru cupola vor face bulbii respectivi. Insa au ales o varinata in trei bucati, cam aiurea zic eu. :-?