Fw 190 F8- FARR (in constructie)
#3
Postat 29 June 2007 - 10:01 AM
Daca imi permiti cateva observatii:
- incearca sa inlocuiesti gurile de foc din aripi cu ace de seringa, ar arata mult mai bine
- la motor ar merge poate sa vopsesti barele de langa cilindrii in negru. Desi dupa ce pui ventilatorul, nu prea se mai vede mare lucru....
#4
Postat 29 June 2007 - 12:08 PM
#5
Postat 29 June 2007 - 12:29 PM
- motorul o sa arate mai bine vopsit in gunmetal, apoi spalat cu negru...da impresia de realism mai bine.
- ventilatorul o sa necesite ceva pilire ca are palele cam lungi si o sa te "zgarie" pe interiorul capotajului la motor
- capotajul motorului s-ar putea sa nu se potriveasca corect mai ales in zona curba a lui, acolo unde se imbuca cu fusalejul in partea de jos. Atentie la pozitionatrea motorului.
Oricum succes, asta e o super macheta care aproape ca se face singura...Felicitari pentru cockpit...arata foarte bine!!!
#6
Postat 30 June 2007 - 03:30 PM
#8
Postat 30 June 2007 - 05:38 PM
- pe stinga trebuia pusa maneta de gaze si trimerul acceleratiei;
- pe dreapta porthartul, dispozitivul de deschidere al cupolei si locasul cartuselor de semnalizare;
- parte din aparatura avea marginea cutiei vopsita in culori de avertizare corespunzatoare: rosu, galben, maro si albastru;
- pe podea, in dreptul mansei, se afla o tabla in firma de U intors cu aripioare, ce acopera cablurile
- ai pus cupola si nu stiu daca in "capacul" ce acopera bordul ai practicat ale decupaje ce ajutau pilotul sa se instaleze in cocpit.
Fiind scara mare, este pacat ca aceste treburi sa nu se vada.
Citeaza
Pina nu e prea tirziu, schimba tevile mitralierelor de pe bot cu unele din ace de seringa. De asemenea tubul Pitot sa-l faci tot din ace de seringa. Nu uita pe aripi dispozitivele de semnalizare a pozitiei trenului de aterizare iar pe jambe pune tevatia frinelor.
Ce RLM-uri folosesti? Dupa cum vad eu la mine pe monitor, 76 pare a fi Model Master. (usurel nu dati cu parul , nu aprind nici o discutie!!!!!! )
#9
Postat 30 June 2007 - 08:46 PM
#13
Postat 02 July 2007 - 06:20 PM
Citeaza
#14
Postat 02 July 2007 - 11:47 PM
Z-mare, la Jul 2 2007, 07:20 PM, a spus:
Citeaza
Cu respect te informez ca nu tot ce zboara se mananca, si nu tot ce ti se pare e adevarat Nu inventa daca nu stii, ca poate te ia in serios lumea si invata gresit
In cazul Fw-190, lucrurile stau asa:
- mitralierele din fuselaj - 450metri pentru ochire
- MG 151/20E din aripi - 550m pentru ochire, 600m distanta de incrucisare
- MG 151/20E in gondola - 550m pentru ochire, 800-900m distanta de incrucisare
Mie din calcule imi da asa:
Tunurile din radacina aripilor, la 93centimetri fata de axa... si incruciseaza axa la 600metri in fata avionului...
Rezulta un unghi fata de axul avionului de 0.088 grade, Z-Mare... Imi explici si mie cum replici pe macheta un unghi de 0,088 grade? Ca sa nu mai vorbim, esti in stare sa observi un unghi de 0,088 grade? Las-o mai usor, cand nu stii cum stau lucrurile.
Sursa datelor e manualul original de Fw-190 A-5/A-6, datat 1943, revizuit 1944. Atasat, calibrarea gurilor de foc.
Tine minte, distanta asta era calibrata cam de fabrica, pentru ca tine cont de detalii constructive, si nu prea poate varia prea mult. Lucru valabil si la multe alte avioane.
Paul, lasa-le paralele cu axul avionului...
#15
Postat 03 July 2007 - 07:38 AM
Iar cei 50 - 100 m sunt luati din declaratiile asilor care trageau cind vedeau albul ochilor pilotului inamic!
Am chiar o poza in care se vede cum se "calibreaza" mitralierele de pe aripa avionului si chiar niste fise tehnice, din pacate acum sint la servici ca le-as pune sa te convingi. :roll:
#16
Postat 03 July 2007 - 08:52 AM
Nu confunda distanta de la care trageau, cu distanta la care erau calibrate tunurile sa-si intersecteze traiectoriile de tir. Si mai ales, nu vorbi din auzite, ca induci lumea in eroare
#17
Postat 03 July 2007 - 05:32 PM
Citeaza
Citeaza
Chiar te rog sa gasesti acele fise tehnice, care spun ca axa gurilor de foc se intersecta la 50-100 de metri
Cit despre: Iar cei 50 - 100 m sunt luati din declaratiile asilor care trageau cind vedeau albul ochilor pilotului inamic!, zau, nu ma pune sa rascolesc printre cartile cu povestirile asilor, chiar nu am timp!!
#18
Postat 03 July 2007 - 05:58 PM
Citeaza
Ca sa nu mai zici Si mai ales, nu vorbi din auzite, ca induci lumea in eroare uite, stiu despre ce e vorba. Scuze pentru calitatea copiilor sunt copii ale unor copii temeinic copiate!