Z-mare, la Jul 4 2007, 09:36 AM, a spus:
Daca nu stiam ca traiectoria se uneste nu atrgeam atentia asupra acestui lucru.
Si, daca tot suntem la "exactitati", la 600 de metri si o baza de 0,9m mie mi-a iesit un unghi de "abatere" fata de paralelism de 1,6 grade. Ori cum unghiul nu se reduce la scara......
Dar ca sa inchidem discutia, bine fie ca tine, habar n-am despre ce vorbeam!
Z-Mare, ca stiai ca se unesc, sunt convins. Doar ca nu stiai unde
Si de ce la distanta aia
PS: Apropos, 1.6 grade unghi e o valoare valabila pentru o distanta pe aripa de 0.93metri, si o distanta de intersectare de aproximativ 34metri... Tot nu vrei sa renunti la aia 50metri ai tai, nu?
Si da, asa este, unghiul nu se reduce la scara. Deci si pe macheta, tot 0,088 grade trebuie sa reprezinti. Calculele mele sunt bune, le-am verificat. Tu ai gresit pe undeva cu alea 1.6 grade, vezi pe unde...
Si oricum, am impresia ca ai citit gresit desenele cu 109... In primul rand sunt din manualul de Bf-109 C-3, si valoarea de 200m este exclusiv pentru MG-FF-urile din aripi, in cazul mitralierelor din fuselaj distanta de intersectare este la 400m (scrie chiar in paginile alea, manualul se gaseste pe 109Lair).
Un alt exemplu, ca tot ai adus vorba de 109, in cazul lui 109G-6/U4, cu 2 tunuri Mk108 in gondola, 108-urile NU se incruciseaza, avand axa paralela cu cea a avionului. Mitralierele din fuselaj se incruciseaza tot la 400m...
Dupa cum vezi nici macar "incrucisarea" nu e o regula, stai tu linistit, ca nu se pierdeau gloantele din atata chestie.