De pe net, noiembrie 2015
#6
Postat 10 November 2015 - 01:41 PM
„iuţeala cursei trebuie astfel întocmită ca să evite nenorociri şi să nu se împiedice circulaţia”
...........
„întrecerile pe străzile oraşului sunt cu desăvârşire interzise“
Amuzant si altfel, destul de actual.
http://adevarul.ro/l...ex.html?ref=yfp
...........
„întrecerile pe străzile oraşului sunt cu desăvârşire interzise“
Amuzant si altfel, destul de actual.
http://adevarul.ro/l...ex.html?ref=yfp
#7
Postat 10 November 2015 - 03:43 PM
Dacă are cineva banii ăştia şi dorinţa de a avea aşa ceva...
GMC CCKW 353 from 1942, open cab.
12v good running engine with:
New man. fold Exhaust GMC from 2011.
New "John and Mary" canvas from 2011
Totally repaired hydrovac and brakes





Incl.:
50cal gun ring with mount and repro. 50cal gun
Original US barbwire
US camouflage net
Original Danish license plate
new spare parts:
Rubber list to the front screen
V-belt
Cooling pump with 2 wheels
Extra canvas seat
6v generator
PRICE: 65,000 DDK or 6,200 GBP or 8,700 EUR
Located in Denmark, Copenhagen.
GMC CCKW 353 from 1942, open cab.
12v good running engine with:
New man. fold Exhaust GMC from 2011.
New "John and Mary" canvas from 2011
Totally repaired hydrovac and brakes





Incl.:
50cal gun ring with mount and repro. 50cal gun
Original US barbwire
US camouflage net
Original Danish license plate
new spare parts:
Rubber list to the front screen
V-belt
Cooling pump with 2 wheels
Extra canvas seat
6v generator
PRICE: 65,000 DDK or 6,200 GBP or 8,700 EUR
Located in Denmark, Copenhagen.
#8
Postat 10 November 2015 - 04:00 PM

Hmmmm.
La 8700 de oiro...mai ca s-ar merita.
Numai ca mai adaugi "timbru verde" , vignieta,impozitul pe masina plus RCA-ul...si ...

Sau o inmatriculezi (intr-un tarziu) ca vehicul istoric si ...mai vedem.
Nu zic...ar fi fain sa ies "la sosea" cu 6x6 ala. Le-as da ceata la multi. Ma rog,poate chiar la propriu.

#12
Postat 10 November 2015 - 05:27 PM
Colacul acela arată dubios, intr-adevăr.Nu prea are de-a face cu realitatea. L-au pus de decor, cel mai fain arată ațele cu care l-au legat: la prima frână mai adevărată, se duce dreaqu cu ațe cu tot.
Oricum, un pieton ajuns chiar atât de aproape de sârma respectivă, nu mai contează,avînd în vedere vârsta maşinii şi frânele pe tambur.
Cât despre pericol...credeți-mă, am văzut p-aci prin Românica(dar nu numai) bizoni mult mai periculoşi, şi nu erau într-un ww2 old timer soft skin, ci într-un SUV, preferabil un Merțan sau Bi eM dablăYu.
Oricum, un pieton ajuns chiar atât de aproape de sârma respectivă, nu mai contează,avînd în vedere vârsta maşinii şi frânele pe tambur.
Cât despre pericol...credeți-mă, am văzut p-aci prin Românica(dar nu numai) bizoni mult mai periculoşi, şi nu erau într-un ww2 old timer soft skin, ci într-un SUV, preferabil un Merțan sau Bi eM dablăYu.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 10 November 2015 - 05:31 PM
#17
Postat 12 November 2015 - 02:06 PM
Newsletter de la FineScale Modeler:
http://links.mkt746....jM0S0&mt=1&rt=0
Idem de la ITALERI:
http://e5h3a.s83.it/...swn5.b.47g.NCLM
http://links.mkt746....jM0S0&mt=1&rt=0
Idem de la ITALERI:
http://e5h3a.s83.it/...swn5.b.47g.NCLM
Aceasta postare a fost editata de florin44: 12 November 2015 - 02:11 PM
#19
Postat 13 November 2015 - 10:08 AM
http://romanian-spot...roman-ioan-clop
https://www.youtube....h?v=F_GsNspQ-Uw
Frumos din partea lor.
RIP Ioan Clop.
https://www.youtube....h?v=F_GsNspQ-Uw
Frumos din partea lor.
RIP Ioan Clop.
#20
Postat 13 November 2015 - 04:15 PM
Nu inteleg, cum sa scoti dezgropi piese asa cu excavatorul, bagand practic lama in ele
A durat cateva zile operatiunea, daca vroiau sa recupereze piese cat mai intregi ar fi durat 2-3 ani dar parca nici chiar asa.
Cum a ajuns avionul ingropat atat de adanc?

A durat cateva zile operatiunea, daca vroiau sa recupereze piese cat mai intregi ar fi durat 2-3 ani dar parca nici chiar asa.
Cum a ajuns avionul ingropat atat de adanc?