Sfaturi pentru un necunoscator
Postat 12 December 2015 - 11:21 PM
Numele meu este Mihai, am 21 de ani si vreau sa incerc sa patrund in aceasta lume a machetelor(si daca imi place, sa raman :) ). Astfel, am decis de sarbatori sa imi fac cadou o macheta. Am 0(zero) experienta in acest domeniu, dar sunt dornic sa invat. In ultimele 2 zile, am urmarit forumul si am citit cateva posturi foarte interesante.
As vrea sa imi achizitionez o macheta care sa includa toate "tools-urile" necesare si, evident, sa nu fie exagerat de complexa(totusi nici prea simpla, as vrea un challenge). Am vazut pana acum modele de la Revell, insa nu stiu daca sunt bune pentru incepatori. Fiind la inceput, "modelul"(masina/avion/etc) nu e foarte relevant, dar as vrea daca se poate sa imi faceti mai multe recomandari, sa am de unde alege :D (pentru moment, ma gandesc ca nu merita sa investesc mai mult de 150/200 lei; o sa imi para rau daca stric ceva sau daca nu ma pasioneaza)
Astept cu mare interes rapunsul dumneavoastra, si daca mai sunt alte intrebari la care ar fi bine sa raspund, le astept cu drag.
Mihai
Postat 13 December 2015 - 12:41 PM
Pai, prima intrebare ar fi: ce vrei sa faci????? Adica, aviatie, nave de epoca sau moderne, militare, figurine diorame. Apoi, ce scara???? Scara mai mica (1/200...1/720,1/144,1/72), medie (1/48) sau mai mare (1/35, 1/32)? Functie de asta, vin si sculele, vopselele, accesoriile, desi, tehnic vorbind, ele sunt cam generale.
Pentru inceput, poti achizitiona o macheta de avion sau tanc, fara pretentii, pe care sa-l faci direct din cutie, il vopsesti cu pensula si....daca te prinde microbul, ala esti!

Citeste sectinile Tehnici, Unelte si instrumente, Materiale si sectiunea Articole, o sa afli multe trucuri si tehnici privind constructia machetelor.
Postat 13 December 2015 - 01:05 PM