Pagina 1 din 1
1/32 Ki61-I Ultima mea creatie
#1
Postat 04 October 2006 - 11:29 PM
Iata masterele unui kit pe care le-am facut pentru MDC. Kitul trebuie sa apara cam prin Noiembrie.
http://www.cybermode...ws061002a.shtml
http://kits.kitrevie...previewbg_1.htm
Detalii despre constructie pas cu pas aici http://forum.largescaleplanes.com/index.ph...pic=8922&st=705
Radu
http://www.cybermode...ws061002a.shtml
http://kits.kitrevie...previewbg_1.htm
Detalii despre constructie pas cu pas aici http://forum.largescaleplanes.com/index.ph...pic=8922&st=705
Radu
#6
Postat 05 October 2006 - 11:18 AM
Ehe...carenajele alea inca mai sunt un proiect viabil. Nu au fost scoase inca pentru ca a trebuit sa ma concentrez asupra kitului astuia. Inca nu am terminat treaba la el, mai am de facut decalurile si instructiunile de montaj care ma tin foarte ocupat acum.
Trebuie sa ii mai amintesc lui Bob de ele dupa ce trece frenezia cu Ki61. Presimt ca o sa fie foarte ocupat zilele astea
Practic, nu cred ca o sa se intample mai nimic cu ele pana dupa Telford. :roll:
Radu
Trebuie sa ii mai amintesc lui Bob de ele dupa ce trece frenezia cu Ki61. Presimt ca o sa fie foarte ocupat zilele astea

Practic, nu cred ca o sa se intample mai nimic cu ele pana dupa Telford. :roll:
Radu
#8
Postat 06 October 2006 - 12:37 PM
Multumsc mult pentru aprecieri Crios.
Macheta este importanta pentru multi din mai multe motive.
In primul rand, Ki61 "Toni" a fost singurul avion al armatei japoneze cu motor in linie racit cu apa, ceea ce il face semnificativ din punct de vedere istoric.
In al doilea rand, pana acum a existat doar o singura macheta la /32 a acestui avion. Macheta a fost scoasa de Revell in Japonia pe la inceputul anilor 70. La un moment dat s-au gandit sa transfere matritele in Mexic iar vaporul care transporta matritele s-a scufundat. In acest naufragiu au disparut alte doua machete la aceeasi scara, un "Jack" si un "George". Instantaneu, aceste machete au devenit raritati, greu de gasit, cam ca "Bourul Moldovenesc" sau viorile Stradivarius. Acest triumvirat "Toni", Jack" si "George" sunt considerate "graalul sfant" sau "sfanta treime" printre modelistii la scara mare. Dintre toate "George" este cel mai greu de gasit si cand apare pe Ebay, atrage preturi imense, cel mai mare pe care l-am vazut fiind $450. "Toni" e ceva mai numeros, si atrage preturi in jur de $100.
Ei, si aici am venit eu. Kitul "Toni" de la Revell este un dezastru, cu forme incorecte si detalii aiurea. La inceput am intentionat sa fac ceva seturi de imbunatatire, in special trenul de aterizare si carlinga, dar pana la urma mi-am dat seama ca de fapt tot trebuie refacut. Asa am ajuns sa fac un kit intreg.
Sper sa fie bine primit.
Radu
Macheta este importanta pentru multi din mai multe motive.
In primul rand, Ki61 "Toni" a fost singurul avion al armatei japoneze cu motor in linie racit cu apa, ceea ce il face semnificativ din punct de vedere istoric.
In al doilea rand, pana acum a existat doar o singura macheta la /32 a acestui avion. Macheta a fost scoasa de Revell in Japonia pe la inceputul anilor 70. La un moment dat s-au gandit sa transfere matritele in Mexic iar vaporul care transporta matritele s-a scufundat. In acest naufragiu au disparut alte doua machete la aceeasi scara, un "Jack" si un "George". Instantaneu, aceste machete au devenit raritati, greu de gasit, cam ca "Bourul Moldovenesc" sau viorile Stradivarius. Acest triumvirat "Toni", Jack" si "George" sunt considerate "graalul sfant" sau "sfanta treime" printre modelistii la scara mare. Dintre toate "George" este cel mai greu de gasit si cand apare pe Ebay, atrage preturi imense, cel mai mare pe care l-am vazut fiind $450. "Toni" e ceva mai numeros, si atrage preturi in jur de $100.
Ei, si aici am venit eu. Kitul "Toni" de la Revell este un dezastru, cu forme incorecte si detalii aiurea. La inceput am intentionat sa fac ceva seturi de imbunatatire, in special trenul de aterizare si carlinga, dar pana la urma mi-am dat seama ca de fapt tot trebuie refacut. Asa am ajuns sa fac un kit intreg.
Sper sa fie bine primit.
Radu
#9
Postat 06 October 2006 - 01:38 PM
Radub, am urmarit pe LargeScalePlanes machetele tale la 1:32 si vreau sa spun ca nu am nimic de spus, am ramas speechless, atata rabdare si talent
Arata atat de bine in poze, nici nu imi pot inchipui cat de bine arata in realitate!
Referitor la Toni, am o intrebare, de curiozitate: spui ca ai pornit de la kit-ul de la Revell si l-ai modificat si obtii un alt kit. Cei de la Revell nu o sa se supere daca faci asta?

Referitor la Toni, am o intrebare, de curiozitate: spui ca ai pornit de la kit-ul de la Revell si l-ai modificat si obtii un alt kit. Cei de la Revell nu o sa se supere daca faci asta?
#10
Postat 06 October 2006 - 03:24 PM
Multumesc pentru aprecieri AdyAero.
Revell nu are nici un motiv sa se supere.
Ce am eu acolo este kitul meu.
Nu a ramas nimic din kitul Revell. Nu este nici macar un centimetru patrat lasat cum era in cutie. Absolut fiecare parte a trebuit sa fie modificata sau complet refacuta. Kitul Revell este extrem de eronat iar eu am corectat toate erorile.
Daca te uiti la ce am facut eu de la inceput pana la sfarsit o sa vezi la ce ma refer. Ca sa faci o comparatie, uite ce era in cutie http://www.largescal...vell/Ki-61.html
De exemplu, fuselajul meu este complet diferit. A trebuit sa il lungesc, sa il inalt iar in sectiune a fost schimbat de la o forma de ovoid la una de trapez. Carlinga si cupola au fost facute de la zero.
Botul este complet nou. Elicea si coafa sunt complet noi.
Tot trenul de aterizare si cala sunt complet noi.
Toate suprafetele de control au fost facute de la zero.
Aripile au fost lungite, latite, subtiate, complet regravate si multe detalii au fost corectate. E un intreg inventar...
Ca sa fac o analogie, daca eu iau un bolovan de la o cariera si il transform intr-o statuie, cariera nu poate sa se supere. Cu alte cuvinte, chiar daca ei au furnizat materia prima, rezultatul muncii mele este proprietatea mea. Daca nu ar fi asa, nu ar exista artisti, sculptori, constructori, etc.
Revell nu are nici un motiv sa se supere.

Nu a ramas nimic din kitul Revell. Nu este nici macar un centimetru patrat lasat cum era in cutie. Absolut fiecare parte a trebuit sa fie modificata sau complet refacuta. Kitul Revell este extrem de eronat iar eu am corectat toate erorile.
Daca te uiti la ce am facut eu de la inceput pana la sfarsit o sa vezi la ce ma refer. Ca sa faci o comparatie, uite ce era in cutie http://www.largescal...vell/Ki-61.html
De exemplu, fuselajul meu este complet diferit. A trebuit sa il lungesc, sa il inalt iar in sectiune a fost schimbat de la o forma de ovoid la una de trapez. Carlinga si cupola au fost facute de la zero.
Botul este complet nou. Elicea si coafa sunt complet noi.
Tot trenul de aterizare si cala sunt complet noi.
Toate suprafetele de control au fost facute de la zero.
Aripile au fost lungite, latite, subtiate, complet regravate si multe detalii au fost corectate. E un intreg inventar...
Ca sa fac o analogie, daca eu iau un bolovan de la o cariera si il transform intr-o statuie, cariera nu poate sa se supere. Cu alte cuvinte, chiar daca ei au furnizat materia prima, rezultatul muncii mele este proprietatea mea. Daca nu ar fi asa, nu ar exista artisti, sculptori, constructori, etc.

Arata acest topic
Pagina 1 din 1