Forum Machete,Modelism,Hobby: Pe 26 Mai 1904 avionul din 1903 al fraților Wright era încă neterminat! - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Pe 26 Mai 1904 avionul din 1903 al fraților Wright era încă neterminat!

#1 Useril este offline   simplex 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 19-March 14

Postat 12 November 2020 - 06:25 AM

Frații Wright și zborurile lor imaginare din 1903-1905.
(Cei doi inventatori au zburat pe 17 Decembrie 1903 cu un avion nefinalizat!)

Imagine atasata: August 12 1908 Le Petit Parisien Wilbur Wright and his plane.jpg

Adrese video: Frații Wright și zborurile lor imaginare din 1903-1905.

Frații Wright nu au terminat nici măcar avionul din 1903 la Kitty Hawk, Carolina de Nord. Flyer 1 nu a zburat niciodată, după cum se poate vedea în următorul articol din 1904:

The Wilmington Messenger, Wilmington, North Carolina, May 26, 1904, col. 1, p. 6.

"Elizabeth City Economist: A gentleman visiting this city whose home is in Kitty Hawk, is responsible for the assertion that the Wright brothers, of airship fame, will return to Kitty Hawk in the near future and resume work on their aerial monster. According to this gentleman the airship has never been removed from Kitty Hawk and nearly all the interviews published in the papers of Norfolk have been erroneous in this respect. This gentleman has assisted the Wrights in all their work and has a general supervision of their property during their absence. He says that they have not completed the ship and that they will return some time within the next month and resume their work. A story is current that they will complete the ship and make the trip from here to St. Louis sometime this fall."

Traducere în Romana:

The Wilmington Messenger, Wilmington, Carolina de Nord, SUA, 26 Mai 1904, coloana 1, pagina 6.

"Elizabeth City Economist: Un domn aflat în vizita în acest oraș, a cărui locuința se află în Kitty Hawk, este responsabil pentru afirmația potrivit căreia frații Wright, de renume în nave aeriene, se vor întoarce la Kitty Hawk în viitorul apropiat și vor relua lucrul la monstrul lor aerian. Potrivit acestui domn, nava aeriana nu a fost niciodată mutata de la Kitty Hawk și aproape toate interviurile publicate în ziarele din Norfolk au fost eronate în aceasta privință. Acest domn i-a ajutat pe frații Wright în toată munca lor și le supraveghează bunurile în timpul absenței. El spune că aceștia nu au finalizat nava și că se vor întoarce în următoarea lună și își vor relua activitatea. Circula știrea că vor termina nava și se vor deplasa de aici la St. Louis cândva în această toamnă."

Textul spune că, potrivit unui om care lucra pentru frații Wright, și avea grije de lucrurile lor lăsate la Kitty Hawk, cei doi inventatori nu terminaseră aparatul Flyer I (cel despre care au pretins ca a zburat pe 17 Decembrie 1903) pana la data de 26 Mai 1904 și de asemenea sugerează ca era posibil ca aceștia sa-și prezinte avionul la expoziția universala din orașul St. Louis. În concluzie, această mașină nu a zburat pe 17 Decembrie 1903!

Imagine atasata: 1903_First_Flight_Wright_Brothers True Date May 1908.jpg

Adevărată data la care a fost făcută fotografia de mai sus este Mai 1908, nu 17 Decembrie 1903.

Faptul că poza a fost realizata în Mai 1908 este susținut și de declarația din 1951 a lui Alpheus W. Drinkwater, un telegrafist care îi cunoștea pe frații Wright.

"Wilbur and Orville Wright are credited with making their first powered flight in a heavier-than-air machine on Dec. 17, 1903. But Alpheus W. Drinkwater, 76 years old, who sent the telegraph message ushering in the air age, said the brothers only "glided" off Kill Devil Hill that day. Their first real flight came on May 6, 1908, he said." Source: New York Times, Dec. 17, 1951.

Traducere:

"Wilbur și Orville Wright sunt creditați că au efectuat primul lor zbor cu motor, folosind o mașină mai grea decât aerul, pe 17 Decembrie 1903. Dar Alpheus W. Drinkwater, în vârstă de 76 de ani, care a trimis mesajul telegrafic ce a introdus omenirea în era aeriana, a zis ca frații doar au „planat" în lungul dealului Kill Devil în acea zi. Primul lor zbor real a avut loc pe 6 Mai 1908, a spus el." Sursa: New York Times, 17 decembrie 1951.

O explicație: Frații Wright au părăsit terenul lor de teste situat pe malul Atlanticului la locație numita Kitty Hawk, în Decembrie 1903 și s-au reîntors abia în Aprilie 1908.


#2 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 12 November 2020 - 07:48 AM

Dacă așa a zis Alpheus Beaapă, înseamna că așa a stat treaba.
Trecem la renumărarea voturilor.

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 12 November 2020 - 07:50 AM


#3 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12486
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 12 November 2020 - 08:16 AM

Prea mult fum, ca sa nu fie si putin foc.

#4 Useril este offline   simplex 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 19-March 14

Postat 12 November 2020 - 02:41 PM

Daca ar fi doar declarația lui Alpheus Drinkwater din 1951 as zice ca acesta avea necaz pe cei doi frați și cauta sa-i denigreze sau că era prea bătrân și încurca datele. A scris și o carte despre ei intitulată "I Knew Those Wright Brothers Were Crazy" (1956). Totuși articolul din 26 Mai 1904, apărut la aproximativ 5 luni, după zborurile din 17 Decembrie 1903 nu avea ce căuta dacă cei doi într-adevăr zburaseră cu motor. Declarația lui Drinkwater și textul din 26 Mai 1904 se confirma reciproc.

Pe urma, exista martorul Amos Ives Root din Medina, Ohio care a scris un articol publicat în Ianuarie 1905 unde pretinde ca l-a văzut pe Wilbur Wright zburând în circuit pe 20 Septembrie 1904, lângă Dayton. Totuși cele aproximativ 75 scrisori ale sale către frați, plus 90 articole legate într-un fel sau altul de activitatea lor, arată ca acesta nu a văzut nici un avion Wright în zbor pana pe 29 August 1910.

Dacă ai nervii tari poți citi toate scrierile lui A. I. Root. în cartea free:

A. I. Root, the liar number four after the Wright Brothers and their mentor, Octave Chanute

Imagine postata

Atât acest personaj pisălog care i-a scos din sărite pe frații Wright cât și Octave Chanute, mentorul celor doi inventatori, au mințit că i-au văzut pe Wilbur și Orville zburând în 1904.

In ceea ce privește brevetele fraților Wright, ele sunt 5 la număr și se ocupă doar de planoare. In nici unul nu apare vreun desen care sa reprezinte ceva legat de zborul cu motor, sa nu mai vorbim ca în afara de eleroanele bazate pe torsionarea aripilor care discutabil pot fi considerate o creație a celor doi, restul lucrurilor pretinse ca inventate sunt fără nici o valoare, unul din patente tratând subiectul stabilizării automate a planoarelor folosind un pendul și o vană de vânt (o imposibilitate fizica cunoscuta, o capcana în care au căzut multi printre care și americanul Robert H. Goddard cu racheta sa pendul).

The Wright brothers' patents and their low importance for aviation

Imagine postata

Pana pe data de 8 August 1908, avioanele fraților Wright au rămas necunoscute publicului și în consecința nu au inspirat nici un alt constructor de aeroplane cu nimic deoarece nimeni nu știa cum arata aparatele în cauza.

Aceasta postare a fost editata de simplex: 12 November 2020 - 02:45 PM


#5 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4720
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 14 November 2020 - 12:50 PM

Simplex, nu stiu unde vrei sa ajungi... Dintotdeauna partea asta de istorie a fost contestata, chiar si in americi. Au fost multi "primii"; mai e si Whitehead, mai e si Langley, mai sunt si o gramada in europa.

Sunt curios, tu cine zici ca a fost primul care a zburat, in adevaratul sens al cuvantului ?

Nimeni nu incearca sa-i fure laurii lui Vuia, care are locul sau asigurat in istorie. Este universal creditat ca a fost primul care s-a ridicat de la sol de pe teren plat, cu motor si tren de aterizare proprii, fara alte ajutoare (sanii, catapulte, planuri inclinate etc). Ce nu a reusit el de fapt, a fost sa zboare - si aici ma refer la zbor sustinut si complet controlat pe trei axe. Doar s-a ridicat in aer. Pana la urma ce e mai important, cum te ridici de la sol sau ca zbori ?

Asa am putea ajunge sa zicem ca F-14 era un avion de rahat, ca ii trebuia catapulta sa decoleze de pe portavion...

Mai in gluma, mai in serios, singurul mod in care se poate distruge definitiv mitul fratilor Wright in 2020 (si crede-ma ca mi-ar placea mult sa vad asta), e mai degraba sa demonstrezi ca erau misogini sau ca fusesera stapani de sclavi, sau ceva de genul, blm...asta sigur ar demola cateva statui, peste ocean.

#6 Useril este offline   simplex 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 19-March 14

Postat 14 November 2020 - 06:31 PM

Frații Wright nu s-au ridicat deloc de la sol cu un avion având motor pana în 1908. Când Wilbur Wright și-a prezentat aeroplanul lângă Le Mans, Franța, pe 8 August 1908, pe pământ și în aer, în lume se zbura deja 20 minute. Cei doi americani nu au arătat absolut nimic înainte de August 1908, cu excepția unor planoare testate în perioada 1900 - 1903.

Traian Vuia are martori de la aeroclubul francez pe 7 Octombrie 1906 pentru o decolare și zbor de 4 metri la 15 cm de sol. Santos Dumont zburase pe 13 Septembrie 1906 intre 4 și 7 m la 50-70 cm înălțime. Faceți un efort și citiți cele doua articole de mai jos:

Primul și al doilea zbor cu martori oficiali din istoria omenirii:

- September 13, 1906, 8:40 AM; Bagatelle, France: Santos Dumont flew for 4-7 meters at a height of 50-70 cm and a speed of 30-35km/h. ("Les grandes journées de l'aviation. L'essor de Santos-Dumont. Pour la première fois, un aéroplane à moteur monté prend son vol librement.",L'Auto, Paris, September 14, 1906, col. 5-6, p. 1)

- October 7, 1906; Issy-les-Moulineaux, France: Traian Vuia flew 4 meters in 2/5 sec at a height of 15 cm. ("Une belle expérience d'aviation. Hier matin à Issy-les-Moulineaux, l'Aéroplane automobile de M. Vuia a réussi à s'enlever par les seuls moyens du bord en expériences publiques et contrôlées.", L'Auto, Paris, October 8, 1906, col. 3-4, p. 5)


Vreau sa vad articolul ala unde se spune ca în fata unor martori imparțiali, credibili, neutri a zburat cu motor fie și 20 cm vreunul din frații Wright, înainte de 1908. Nu exista nici măcar fotografii clare sau desene tehnice ale vreunui avion Wright publicare înainte de 12 August 1908.

Aceasta postare a fost editata de simplex: 14 November 2020 - 07:00 PM


Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi