Bazu, la 18 Nov 2007, 12:15, a spus:
4. Mi e pare ca piesa din fata radiatorului jeep-ului (nu stiu ce este)...
Marius, chestiunea aia, este un vas de expansiune pentru lichidul (apa) din radiator. Adaugire britanica, la majoritatea "softskin"-urilor folosite in desert.
Dani, iarasi BRAVO, pentru acest grozav si TOTAL neteuton subiect !
Adevarat, kitul desi batran, inca este fascinant. Subietul insa, cu atat MAI FASCINANT este... pacat ca nu l-ai tratat dincolo de "limitele cutiei" desi am discutat mai demult despre el si... ti-am trimis si ceva documentatie...
Macar despre Jeep ar fi trebuit sa spui ca NU ESTE unul LRDG, ci unul SAS (Special Air Service). Ca sa ma autocitez dintr-un mail mai vechi, catre tine :
"Legat de LRDG... banuiesc ca vrei sa reprezinti un
atac asupra unui aerodrom... Sa stii ca SPECIALISTII
in asta au fost SAS nu LRDG ! LRDG, nu prea au fost
folositi ca si comandouri, ei erau specialisti in
navigatie prin desert si recunoastere/spionaj in
spatele frontului. Si, la INCEPUTURILE SAS-ului, au
fost carausii acestora spre si de la obiective. Apoi,
SAS si-a procurat propriile "transpotoare" care au
fost exclusiv Jeep-uri. De fapt cutia Matchbox este un
amestec ciudat. Ai un Chevy 30cwt "Indian Pattern",
care a fost ULTIMUL MODEL (tarziu) din multele
folosite de LRDG si (desi) LRDG a capatat TARZIU si
cateva Jeep-uri folosite de comandatii de patrula...
cel din cutie este TIPIC unul SAS ! Cele LRDG erau
mult mai "simplut" amenajate. Problema este ca
boarfele purtate de (frumoasele) patru figurine, sunt
TIPIC LRDG !
Asa ca... ai grija cum potrivesti lucrurile..."
Apoi, desi este uratzel sa carcotesc, vezi ca cele doua Vickers-K jumelate sunt montate aiurea si nu sunt aliniate... apoi, in mod "tipic", in fata era montat Browning-ul M2 de 12,7mm iar in spate cele doua Vickers jumelate...
Io-te ceva fotografii, in una din ele puteti vedea pe nea'Stirling, personaj legendar si creeatorul SAS-ului:
Aceasta postare a fost editata de DRAGOS: 18 November 2007 - 07:25 PM