WW 2 - foto de epoca, vehicule.
#2207
Postat 04 February 2011 - 10:24 AM
Kfz 13 si Kfz 14 au fost concepute prin 1929, pe baza unui turism Adler 4x4, ca vehicule de recunoastere.
147 au fost produse, intre 1932-1934 de Daimler Benz, utilizand sasiul fabricat de Adlerwerke si caroseria
blindata de la Deutsche Edelstahlwerke AG.
Au vazut Polonia si Franta si au ramas in serviciu pana in 1941. Mai erau numite "Badewanne".
Chiar daca nu au fost apreciate, avand performante relativ scazute, au stat la baza evolutiei vehiculelor
blindate Germane.
Din cate stim noi, roti de schimb pentru modelul Bronco nu fabrica nimeni.
Ne-ai dat o idee buna, avem si noi modelul de facut pentru oarecine si ne gandim sa "amenajam" o roata
cross-country folosind un pneu de Krupp Protze - daca se apropie cat de cat la diametru. Crezi ca se gaseste
asa ceva prin "ograda" ta ?
SdKfz 231-232 la o parada. In spate se pot zari cateva Adler.
#2209
Postat 04 February 2011 - 11:37 AM
danusmaximus, la 4 Feb 2011, 11:24, a spus:
O sa ma uit si cine si ce roti face,de rasina,pt el, in cazul in care dimensiunea e aceeasi cu cea de la Adler.
Dau bine pe orice model astfel de roti,cross country.Parerea mea.
...si a mea!

#2210
Postat 04 February 2011 - 12:20 PM
-anume -pneuri Goodyear tot teren gasiti/greu dar s-ar putea sa fie pe piata pe undeva.Ceea ce nu ati remarcat(poate) ,dar nici eu n-am scris:atentie si la janta din poze.Este un model cu totul aparte. Si nu este de Krupp.Carevasazica,transformarea/conversia este cu mult mai dificila decat pare.
#2212
Postat 04 February 2011 - 02:07 PM
Bronco poseda la interior un singur set de roti, relativ cross-country, deci o modificare nu ar fi neaparat necesara.
Procesul de realizare al unei roti nu este chiar atat de simplu si nu inseamna ca iei o roata de la un model si o pui
altui model. Modificarea inseamna copiere, strunjire, frezare, taiere, toate la greu si de durata. Nu cred ca s-a gandit
cineva, vreodata, ca iei roti de Krupp si le pui la Adler, noi nici atat.
Si, pentru ca AdiP ne-a aratat acea asociere, iata alta, chiar daca nu la fel de ciudata, a unui camion pe un Culemeyer.
#2213
Postat 04 February 2011 - 07:30 PM
#2217
Postat 06 February 2011 - 10:39 PM
O alta observatie. Chiar daca actualul trend in vopsirea modelelor este unul spectaculos, cu un weathering de cele mai multe ori destul de accentuat, foto ne arata niste vehicule cam ... curatele. Foarte adevarat, se observa si urme de murdarie, combustibil scurs sau alte urme dar, ideea generala este ca sunt niste vehicule relativ curatele.
Si, cine stie, poate ca poza va sta la baza vreunui model spectaculos.
Din desert, inapoi in tara. Cateva imagini din Romania, in timpul razboiului.
#2221
Postat 08 February 2011 - 09:05 PM

Mack NO 6x6 - construite de la seria 1 pana la seria 7 ,in numai 2000 de exemplare in total.
Destinate tractarii obuzierelor de 155 si 203 ,astazi se apreciaza ca ar mai fi prin colectii private ,doar 4 exemplare in toata lumea.

Mack NR 6x6 - construite de la seria 1 pana la seria 20 ,au contribuit major la aprovizionarea trupelor aliate in Europa,insa s-au consacrat pe ruta India-Burma-China. Initial aveau o cabina din lemn ,soft top ,dar de la seria 10 au primit cabine inchise ,din metal.Cea mai mare parte dintre cele 16.500 de exemplare a fost utilizata de armata britanica.


Aceasta postare a fost editata de Longinus: 08 February 2011 - 09:16 PM
#2222
Postat 08 February 2011 - 09:17 PM
Interesanta americanismele tale. Personal, agreez foarte tare seria NO. Mai ales NO 7, din motive ... personale.
Frumoase oricum si de facut ... Stiu o caravana pe un Mack, facuta macheta ... cam de 2 banuti micuti si pricajiti.
Pacat de subiect.
Eu am niste ... epave.
Mi se par cele mai spectaculoase, ca model de construit.
#2224
Postat 08 February 2011 - 10:40 PM
Serpent, la 8 Feb 2011, 22:37, a spus:
Care ar putea fi motivul?
era un test.Dupa cum observi,masina din imagine nici nu are inmatriculare (inca).Probabil vroiau sa vada cum se comporta cu roti duble inclusiv pe fata;are vreun avantaj?nu?