Forum Machete,Modelism,Hobby: Navomodele machete pentru incepatori si nu numai - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Navomodele machete pentru incepatori si nu numai diverse despre ce si cum construim

#1 Useril este offline   sobo 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 07-January 08
  • Location:bucuresti

Postat 08 January 2008 - 06:59 PM

salutare sunt si eu incepator si va rog frumos sa ma ajutati si pe mine cu ceva scheme sau orice sursa de inspiratie :) sunt interesat mai mult de schemele din lemn (traforaj) va multumes adresa mea de email este sobo_mic@yahoo.com

#2 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 08 January 2008 - 09:20 PM

Salut sobo_mic!

De ajutat te ajutam daca putem dar nu inteleg ce scheme vrei.

#3 Useril este offline   sobo 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 07-January 08
  • Location:bucuresti

Postat 08 January 2008 - 10:30 PM

vinovat :dribble: Caut planuri pt vase , pentru inceput niste barcute Am facut si eu ceva dar este greu doar din poze .MS

#4 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 09 January 2008 - 08:39 PM

Vezi postareasobo, la 8 Jan 2008, 22:30, a spus:

vinovat :lol: Caut planuri pt vase , pentru inceput niste barcute Am facut si eu ceva dar este greu doar din poze .MS


Ce bine ca intre timp ti-ai completat profilul.
Vada ca esti din Bucuresti asa ca imi este mai usor sa te sprijin cu ceva CD cu documentatii ca sa te ajute si ceva sfaturi chiar in direct la intalnirile lunare si nu numai.
Pana atunci aruncati un ochi pe planurile pe care ti le-am trimis pe e mail.

Bafta!

#5 Useril este offline   sobo 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 34