Forum Machete,Modelism,Hobby: Poze ARR - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Poze ARR color, alb/negru

#101 Useril este offline   retro 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 45
  • Inregistrat: 04-January 08
  • Location:Craiova

Postat 15 June 2012 - 09:59 AM

Vezi postareahoria, la 14 June 2012 - 09:42 PM, a spus:

Vad ca pozele mele au avut efect. Acum inca una sa va linistesc de tot :lol: Ansaldo SVA, singurul din ARR, primit cadou dupa un turneu de prezentare. Nu stiu daca in poza este cocarda romanesca sau inca persista cea italieneasca.


Este cel prezentat de Comandore Arthuro Ferrarin? Cel care in final a dus la achizitia a 4 avioane din seria 300?




#102 Useril este offline   horia 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2971
  • Inregistrat: 24-April 05

Postat 17 June 2012 - 11:15 PM

Pai daca Ferrarin a prezentat avionul "asta" nu avea cum sa se cumpere alt avion. Adica, eu nu cred ca el a prezentat avionul A si romanii au zis "excelent, cumparam avionul B- adica 300 TER". Tre sa caut undeva cum s-a intamplat. Daca nu ma insel a fost un turneu in mai multe tari, ultima a fost Romania si au zis ca e mai scump sa duca avionul inapoi si mai bine il fac cadou. S-a intamplat asa si cu primul (sau chiar singurul) avion Rumpler de la noi prin 1910-1911.

#103 Useril este offline   retro 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 45
  • Inregistrat: 04-January 08
  • Location:Craiova

Postat 18 June 2012 - 10:33 AM

Vezi postareahoria, la 17 June 2012 - 11:15 PM, a spus:

Pai daca Ferrarin a prezentat avionul "asta" nu avea cum sa se cumpere alt avion. Adica, eu nu cred ca el a prezentat avionul A si romanii au zis "excelent, cumparam avionul B- adica 300 TER". Tre sa caut undeva cum s-a intamplat. Daca nu ma insel a fost un turneu in mai multe tari, ultima a fost Romania si au zis ca e mai scump sa duca avionul inapoi si mai bine il fac cadou. S-a intamplat asa si cu primul (sau chiar singurul) avion Rumpler de la noi prin 1910-1911.


ANSALDO, ca orice mare producator de material aeronautic din acea perioada, se afla in posesia unor stocuri excedentare, iscate de sfarsitul conflagratiei, pe care trebuia sa le vanda.
Nu ar fi pentru prima data in istoria achizitiilor romanesti de material tehnic cand ni s-a prezentat ceva si am achizitionat ceva pe acolo...

Despre ANSALDO cred ca stii articolul asta http://www.aviatori....tails.php?id=14

Aceasta postare a fost editata de retro: 18 June 2012 - 10:53 AM


#104 Useril este offline   horia 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2971
  • Inregistrat: 24-April 05

Postat 18 June 2012 - 04:29 PM

Ca nu s-au respectat caietele de sarcini este adevarat, dar pana la ceva pe acolo e departe totusi.

Uite ce am gasit prin notitele mele, se pare ca Ferrarin a prezentat doar avionul Ansaldo 300 TER

26.05.1921 Gr.2 Av. La ora 14.40 a aterizat Ansaldo pilot si mec.italieni de la Belgrad. Derivat din Ansaldo A300.

Comisia compusa din Col.Rujinski Dir.Sup.Aeron.,Lt.Col.Popovici Andrei Dir.Aeron., Mr.Ing.av.Protopopescu Stefan Dir.AA.,Mr.Av.Giossanu Haralambie Sef M.St.M. al Inspectoratului Aeron.,Cpt.Av.Macavei Petre din Arsenalul Aeronauticei au examinat avionul Ansaldo,s-a constat urmatoarele:
Avionul Ansaldo se prezinta sub forma generala a avioanelor curente si este prevazut cu un motor Fiad de 300 C.P.El se compune din:
1.Un fuselaj dn lemn contraplacat,de sectiune dreptunghiulara pana aproape de jumatate,de unde sectiunea devine triunghiulara prin
etc etc etc -urmeaza tot raportul.

Aparatul condos de pilotul Ferranini si avand 2 pasageri se preteaza cu mare usurinta la toate acrobatiile ca:looping,rastirnari,vrille etc.
Avand in vedere cele de mai sus,comisiunea a conchis urmatoarele: etc etc urmeaza raportul.

Comparativ cu avioanele curente ce le avem si cu ce urmeaza a ne sosi din Franta,in special comparative cu avionul Breguet de recunoastere,avionul Ansaldo prezinta superioritate avand viteza superioara,suplete mult mai mare si fiind construit din lemn permite o reparatie si intrtinere mai usoara.

A ora 7.45 a plcat a Galati Ansaldo Cpt.Ferranini,Min.Valeanu,dl.Mirea.
28.06.1921.
Gr.2 Av.
La ora 7 a sosit de la Constanta Ansaldo Cpt.Ferranini,Aghiotantul Min.,Srg.Osca,Sld. Dumitrache D-tru.
La ora 15.00 a plecat Ansaldo Cpt.Ferrain,Min.Valeanu si aghiotantul lui.
29.06.1921.
Gr.2 Av.
La ora 6.30 a plecat la Galasi Ansaldo Cpt.Ferranini,Cpt.Macavei+un civil.
24.07.1921.



Despre Ansaldo SVA nu am date.

#105 Useril este offline   florin44 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1542
  • Inregistrat: 27-April 10
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Machete 1/48 de avioane, blindate şi alte vehicule militare.
    Machete 1/72 de avioane.

Postat 18 June 2012 - 06:47 PM

Atunci, înseamnă că nu e vorba despre avionul de la postarea 97, a lui Horia?
Fiindcă mie nu mi se pare că acolo a fi un avion cu trei locuri şi nici măcar cu două, ci pare a fi chiar S.V.A. 5.
Mă înşel?

#106 Useril este offline   horia 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2971
  • Inregistrat: 24-April 05

Postat 18 June 2012 - 07:10 PM

Nu. Este vorba de un Ansaldo 300 TER. Poze gasesti in linkul postat deja de retro
http://www.aviatori....tails.php?id=14
pe coloana din dreapta.

#107 Useril este offline   florin44 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1542
  • Inregistrat: 27-April 10
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Machete 1/48 de avioane, blindate şi alte vehicule militare.
    Machete 1/72 de avioane.

Postat 18 June 2012 - 07:14 PM

Aha, m-am lămurit, mulţumesc, Horia. Tocmai voiam să-l sun pe Dan Antoniu, să mă lămurească, dar nu mai e cazul.
Deci, noi n-am avut S.V.A. 5... Păcat... Adică, păcat că nu pot face macheta cu înmatriculare românească.

#108 Useril este offline   horia 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2971
  • Inregistrat: 24-April 05

Postat 18 June 2012 - 07:24 PM

Am avut. E cel postat de mine. A fost unul singur si nu stiu sigur in ce conditii a ajuns la noi. Cel postat de mine apare cu coacrda intaliana, dar probabil au transformat-o in romanesca. Suna-l pe domnul Antoniu, ma intereseaza si pe mine mai multe detalii.

#109 Useril este offline   florin44 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1542
  • Inregistrat: 27-April 10
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Machete 1/48 de avioane, blindate şi alte vehicule militare.
    Machete 1/72 de avioane.

Postat 18 June 2012 - 08:58 PM

Abia acum, la 22:53, am văzut mesajul tău, deci e cam târziu, cred eu, să-l mai sun pe Dan.
Dar n-au intrat zilele în sac, îl sun mâine. Şi, să nu uit, mă bucur că l-am avut şi noi! :yahoo:

#110 Useril este offline   horia 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2971
  • Inregistrat: 24-April 05

Postat 18 June 2012 - 09:01 PM

si eu ma bucur insa pana la gasirea unor poze noi ramane obscur subiectul.

#111 Useril este offline   claudiu_ne2000 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Location:Deva

Postat 20 June 2012 - 11:25 AM

sunteti siguri ca a avut cocarde romanesti?...cocardele sunt insemnele aviatiei militare...din pozele, link-ului postat de Horia...acel ANSALDO are inmatriculare civila, vechea (CV) ...si nu se pot observa cocardele...

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi