Cuprins:
- Avioane de lupta-MIG 31;
- Avioane ciudate North American X-15;
- Avioane Multirol Eurofighter Typhoon;
- Reportaj Aeroportul Kandahar: o punte spre lume;
- Avioane Speciale Avionul fara pilot MIG "Skat";
- Reportaj Baza Aeriana F17 Ronneby;
- Avioane Multirol Gripen demo;
- Reportaj Politie Aeriana- SUMMIT NATO 2008;
- Tehnologie Tendinte in tehnologie STEALTH ;
- Reportaj Baza Aeriana JUANDA SURABAYA fortele navale indoneziene;
- Elicoptere Evolutia Elicopterelor;
- Tehnologie Conceptul Sys-Fla;
- Reportaj Muzeul aviatiei din Szolnok, Ungaria;
- Reportaj RIAT 2007;
- Aeroclubul Romaniei 8 Martie 2008 - Miting aerian de Ziua Femeilor.
Pagina 1 din 1
Top Gun numarul 2 (Martie - Aprilie 2008)
#2
Postat 22 May 2008 - 07:31 PM
Ca de obicei, cateva articole interesante, restul umplutura jalnica. Culmea stupizeniei mi s-a parut articolul ,,Politie Aeriana - Summit NATO 2008''.
M-a dat pe spate articolul referitor la Muzeul Aviatiei Ungare. De ce? Pai din poze mi se pare ca e de 100 de ori mai bine dotat, aranjat, intretinut etc.
Alta faza de dat pe spate: (tovarasul secretar de partid) Sandachi zice-se ca ar fi intrebat daca e posibil un schimb de genul IAR-93 pe un Mi-24. Nu conteaza ce raspuns ar fi primit. Desi in esenta ideea e formidabila, ma cam indoiesc de sansele de reusita. N-a fost in stare domnul tovaras sa afle ca IAR-317 Airfox INCA mai exista pe la Ghimbav, chiar daca e descompletat. Nici nu se mai pune problema sa incerce sa-l aduca la muzeu. Era infinit mai simplu sa reconditioneze Airfoxul decat sa incerce un schimb de exponate cu un organism similar strain (birocratie, lipsa de fonduri, etc).
PS Tot ce am scris mai sus reprezinta DOAR punctul meu de vedere
M-a dat pe spate articolul referitor la Muzeul Aviatiei Ungare. De ce? Pai din poze mi se pare ca e de 100 de ori mai bine dotat, aranjat, intretinut etc.
Alta faza de dat pe spate: (tovarasul secretar de partid) Sandachi zice-se ca ar fi intrebat daca e posibil un schimb de genul IAR-93 pe un Mi-24. Nu conteaza ce raspuns ar fi primit. Desi in esenta ideea e formidabila, ma cam indoiesc de sansele de reusita. N-a fost in stare domnul tovaras sa afle ca IAR-317 Airfox INCA mai exista pe la Ghimbav, chiar daca e descompletat. Nici nu se mai pune problema sa incerce sa-l aduca la muzeu. Era infinit mai simplu sa reconditioneze Airfoxul decat sa incerce un schimb de exponate cu un organism similar strain (birocratie, lipsa de fonduri, etc).
PS Tot ce am scris mai sus reprezinta DOAR punctul meu de vedere
#3
Postat 22 May 2008 - 10:34 PM
evident, rad pentru ca, din nou evident, nu lipseste gripenul nici din numarul asta :))))
ma intreb, in final, vor ajunge sa ne spuna toate suruburile de pe jucaria aia mica? deja peste partea cu gripenul sar direct....nu vad ce ar mai fi de stiut...in rest...ar fi mai frumos daca ar scrie mult despre noi decat despre alti...
ma intreb, in final, vor ajunge sa ne spuna toate suruburile de pe jucaria aia mica? deja peste partea cu gripenul sar direct....nu vad ce ar mai fi de stiut...in rest...ar fi mai frumos daca ar scrie mult despre noi decat despre alti...
#4
Postat 23 May 2008 - 12:49 AM
jester, la 22 May 2008, 22:34, a spus:
deja peste partea cu gripenul sar direct....nu vad ce ar mai fi de stiut...in rest...ar fi mai frumos daca ar scrie mult despre noi decat despre alti...
pai daca nu ar fi gripen sa sara cu banii, de unde revista? pacat de aeromagazin...asa se intampla cand nu te curv.... ma rog, cand nu te lasi asa la unu si la altu si iti vezi de treaba ta, nu poti rezista...
cat despre MI-24 si Airfox, ar trebui sa facem o petitie, sa i-o trimitem lui G-ral div. aer. Van. Bomb. recce. leg. etc etc, Sandachi, poate mai casca si el ochii la ce are prin ograda... ca deh...
cat despre Top Gun... sa fie sanatosi
Arata acest topic
Pagina 1 din 1