Forum Machete,Modelism,Hobby: Reconditionare BMW "Ursulet" - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Reconditionare BMW "Ursulet"

#1 Useril este offline   Messerschmitt 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 01-March 07

Postat 06 June 2008 - 09:21 PM

Salut,
De mult timp, de vreo 10 ani am o masinuta "made in china" aproximativ la scara 1:72, un BMW M3 "Ursulet" care arata destul de bine si am vrut sa-i dau o a doua sansa. Prima data am vrut sa-l fac alb, apoi m-am razgandit si am inceput transformarea totala. Adica l-am demontat si am inceput sa lucrez pe el. Pana acum am chituit plafonul, deoarece avea un soi de cut-out pentru trapa dar era tot din tabla asa ca mai bine nu. Am mai umplut bara fata cu poxilina si Humbrol model filler (merci "sponsorului" :p ) deoarece arata aiurea goala si am imbinat acolo langa roata dreapta fata unde era rupta tabla. Mare lucru nu mai am de facut, dar sunt unele probleme, cum ar fi geamul, care e portocaliu :rofl: (e dintr-o bucata) si mai e si crapat... Are cineva idee cum pot face unul nou?
Atasez niste poze sa stiti despre ce e vorba, nu am fost inspirat sa fac poze inainte de a incepe, dar am pus o poza cu masina cat de cat "asamblata".
Astept clasicele aruncaturi cu rosii si pietre si eventualele idei .
Imagine atasata: DSCtw_001.jpg

Aceasta postare a fost editata de Messerschmitt: 06 June 2008 - 09:22 PM


#2 Useril este offline   Messerschmitt 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 01-March 07

Postat 06 June 2008 - 09:25 PM

Poza cu masina asamblata...
Imagine atasata: DSCtw_002.jpg

#3 Useril este offline   MiG 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 827
  • Inregistrat: 19-January 05

Postat 06 June 2008 - 09:29 PM

se pare ca astazi trebuie sa imi depasesc recordurile la postari...si inca fara legatura cu machetele.
De mult voiam sa intreb: de ce se cheama "ursulet" BMW-ul? si parca mai era si BMW "pisicuta". Ala de la ce vine?

#4 Useril este offline   Messerschmitt 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 01-March 07

Postat 06 June 2008 - 09:40 PM

Vezi postareaMiG, la 6 Jun 2008, 21:29, a spus:

se pare ca astazi trebuie sa imi depasesc recordurile la postari...si inca fara legatura cu machetele.
De mult voiam sa intreb: de ce se cheama "ursulet" BMW-ul? si parca mai era si BMW "pisicuta". Ala de la ce vine?

Simplu! Sunt niste porecle! E mai simplu sa zici BMW Ursulet decat BMW M5 e34 si BMW pisicuta decat BMW 750iL .

#5 Useril este offline   MiG 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 827
  • Inregistrat: 19-January 05

Postat 06 June 2008 - 10:18 PM

Bine, dar poreclele trebuie sa vina de la ceva. Eu credeam ca ursuletul e diesel iar pisicuta pe benzina (deci variaza tonalitatea motorului) dar mi-a zis cineva ca nu e de la asta.

#6 Useril este offline   laure 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 22-January 05
  • Location:Craiova

Postat 06 June 2008 - 10:48 PM

Messerschmitt vezi ca le faci varza, "Ursuletul" este seria 3 de la BMW produs pina in 1992, "Pisicuta" este tot seria 3 produsa dupa 1992. Mig am impresia, dar nu stiu exact, ca denumirile au venit de la designul lor.

#7 Useril este offline   Messerschmitt 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 01-March 07

Postat 07 June 2008 - 12:47 PM

Vezi postarealaure, la 6 Jun 2008, 22:48, a spus:

Messerschmitt vezi ca le faci varza, "Ursuletul" este seria 3 de la BMW produs pina in 1992, "Pisicuta" este tot seria 3 produsa dupa 1992. Mig am impresia, dar nu stiu exact, ca denumirile au venit de la designul lor.

Laure,e adevarat ce spui tu, dar eu am spus-o altfel, e34 a fost fabricat pana in `92, apoi au aparut alte modele,750iL ,320i e36,540i,etc

#8 Useril este offline   Messerschmitt 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 01-March 07

Postat 07 June 2008 - 01:51 PM

Acum am observat: in primul post am scris bine, adica M3(seria 3) iar apoi am zis M5(seria 5) . Imi cer scuze de greseala, spar ca nu am confuzat pe nimeni...

#9 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 07 June 2008 - 07:32 PM

Geamul il poti termaforma folosindu-l pe cel vechi ca si model.
Metoda: Umpli geamul vechi (in concavitate) cu ceva - sa zicem plastilina sau ipsos, in care prevezi unul sau doua manere (creioane sau bete).
Prinzi betele (capu' liber) intr-o menghina sau altceva (sertar ). Iei ansamblul langa tine in bucatarie.
Dintr-o sticla pet de 2 litrii tai un patrat mai mare (sa depaseasca destul de mult piesa veche). Ar fi util sa ai si o rama pe care sa prinzi plasticul decupat, dar eu iti zic pe scurt.
Incalzesti la aragaz plasticul plimbandil ca sa se incalzeasca uniform. Cand se inmoaie binisor si se deformeaza, il apuci din cat mai multe parti :p (rama) si il fortezi peste piesa veche care e fixata la locul ei. Astepti sa se raceasca si scoti apoi plasticul (cam 5 min sa fi sigur).
Iti ramane speranta ca piesa noua va incapea unde trbuie. Din cate am vazut ala vechi are ceva luft.
Mai cauta pe net despre termaformare in modelism ca sa vezi desene.

P.S. Ursulet stiam ca eii zice din cauza formei mastii - parca are urechi de urs la faruri.

#10 Useril este offline   Messerschmitt 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 01-March 07

Postat 12 June 2008 - 05:38 PM

Dupa cum se poate observa in poza de mai jos, am terminat de finisat plafonul si aripa stanga...
Imagine atasata: Cluj_023.jpg

#11 Useril este offline   Messerschmitt 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 01-March 07

Postat 12 June 2008 - 05:42 PM

Descoperind o noua problema: niste "bavuri" la geamul spate, fiind din metal. Partea buna e ca banuiesc ca se pot pili. Partea proasta e ca nu am nimic care sa incapa in locul ala. Aveti vreo idee?
Imagine atasata: Cluj_024.jpg

#12 Useril este offline   Messerschmitt 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 01-March 07

Postat 12 June 2008 - 05:48 PM

Totodata am terminat de chituit si finisat bara fata....
Imagine atasata: Cluj_026.jpg

#13 Useril este offline   Messerschmitt 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 01-March 07

Postat 12 June 2008 - 05:57 PM

...si am vopsit nitel scaunele cu RLM 04 de la Gunze ( din nou multumesc "sponsorului" pe aceasta cale) si in interior cu revell 09.
Imagine atasata: Cluj_025.JPG

#14 Useril este offline   Messerschmitt 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 01-March 07

Postat 12 June 2008 - 06:32 PM

Ca sa va faceti o idee despre cum vreau sa fie masina, atasez un scan de la un desen de-al meu facut cu putin timp inainte de a ma apuca de reconditionare.
Imagine atasata: scan0002.jpg

#15 Useril este offline   Messerschmitt 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 01-March 07

Postat 12 June 2008 - 06:38 PM

Cat despre scara, cum am mai spus, cred ca e 1:72, aveti aici o comparatie cu Land Rover Freelander 1:72 de la Hongwell
Imagine atasata: Cluj_028.JPG

#16 Useril este offline   AdyAero 

  • Die-cast 1:72
  • Grup: Members
  • Postari: 1360
  • Inregistrat: 07-August 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto 1:72 plastic & diecast

Postat 22 June 2008 - 07:16 PM

Geamurile le poti face din folie transparenta subtire care se foloseste la indosariere. Tai de o forma aproximativa si apoi le ajustezi pana vzi ca intra. Nu sunt foarte rigide, dar oricum le lipesti pe rama. Ai grija sa le intinzi bine insa pe rama.

#17 Useril este offline   Messerschmitt 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 01-March 07

Postat 22 June 2008 - 07:29 PM

Vezi postareaAdyAero, la 22 Jun 2008, 19:16, a spus:

Geamurile le poti face din folie transparenta subtire care se foloseste la indosariere. Tai de o forma aproximativa si apoi le ajustezi pana vzi ca intra. Nu sunt foarte rigide, dar oricum le lipesti pe rama. Ai grija sa le intinzi bine insa pe rama.

Merci mult, chiar ma gandeam la o alta varianta in afara de crash-moulding, ca aia nu mi-a iesit, dar las in pace Ursu` pana termin LanceRele.

#18 Useril este offline   mersu 

  • Christian von Turela
  • Grup: Members
  • Postari: 1260
  • Inregistrat: 04-April 06
  • Location:Bucuresti (care este!)
  • Interests:StuG fan!

Postat 22 June 2008 - 10:44 PM

Vezi ca ala nu e ursulet! Ce ai tu in lucru e un (se vrea) un serie 6 CSI! Uitate bine la forma caroseriei! Masinuta asta am avut o si eu cand eram copil

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: sean_connerys_bmw_635_csi.jpg

Imagini atasate

  • Imagine atasata: monthly_06_2008/post-240-1214167435.jpg


#19 Useril este offline   ciprian_gl 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 234
  • Inregistrat: 23-March 08
  • Location:Galati
  • Interests:Modelism in general... si tuningul.

Postat 22 September 2008 - 09:05 PM

QUOTE(AdyAero @ 22 Jun 2008, 19:16)
Geamurile le poti face din folie transparenta subtire care se foloseste la indosariere

, Sau sa folosesti folia transparenta de la ambalaje ( hongwell... ) , eu am testat metoda la o incercar de a face un Dac 112/117, si mi-a reusit

#20 Useril este offline   Fane 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 44
  • Inregistrat: 01-June 07

Postat 23 September 2008 - 03:54 PM

referitor la discutia despre ursuleti si pisicute...este si prin alte parti ;)

uite cum m-a lamurit pe mine un nene, cand am intrebat:

"Ursuletul e BMW seria 3 E30 produs din 1982 pana in 1994 ,iar Pisicutza e tot Seria 3 dar modelul urmator produs din 1991 pana in 1999 adica E36 (da se fabrica pisica si in 1999 ,ultima productie)."

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi