Cata, desi acea schema de vopsire e pentru simpla, ea s-a pastrat si pentru dubla, culorile urcind peste noul cocpit. Avionul a fost inmatriculat CP+UL si a fost vospit in noile culori RLM 81/82, desi rolul avionului era de ...vinator! Alte scheme de vopsire interesante sunt cele ale avioanelor gasite tot la uzina Oberpfaffenhofen in 1945 si anume achema RLM81/82 ordonata, mai putin capota superioara a motorului din fata si priza de aer ce au ramas nevopsite, deci aluminiu. Avionul are pe deriva superioara numarul 112 alb, cruce alba, cu laturi groase pe lateralele fuselajului, cruce alba subtire pe extrados aripa si crucea clasica, alb cu negru pe intrados, fara alte indicative. Un altul este avionul cu numarul 121 pe deriva superioara, complect metalic, cu exceptia derivei superioare si inferioare, cu desen ordonat, in RLM81/82. Crucile erau ca mai sus.
Ce nu intelg eu este de ce a vopsit colimatorul in ...rosu, unde este scaunul din cocpitul instrutorului si ce-i cu mansa aia mare, montata pe dos!