Forum Machete,Modelism,Hobby: Mig 29M Trumpeter 1/32 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Mig 29M Trumpeter 1/32

#1 Useril este offline   pupetxls 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 07-June 09

Postat 13 June 2009 - 03:57 PM

Salutare tuturor,

Sunt un modelist incepator. Oarecum fac o trecere din RC in machetism.
Daca se poate as avea cateva intrebari, pentru cei care ar putea sa ma ajute.
M-am apucat de constructia unui 29M 1/32, tinand cont ca sunt fan al acestui avion. De fapt 9-12 este favoritul meu, dar n-am mai gasit Revel la 1/32 asa ca am ales varianta M.
Gasesc kitul a fi foarte calitativ, cu cateva photoetched parts in el, trenuri de aterizare, pitot din metal, etc.
Se poate spune ca sufar de 2 maini stangi, dar mi-ar place sa scot din acesta macheta cat mai mult posibil.
Nu doresc sa ma implic in foarte multe detalii de genul replica vreunui avion real, dar imi plac mult 29-urile din Kogalniceanu.
Preshadingul este gata, si am inceput deja coloritul panelurilor.

Intrebarile ar fi urmatoarele:
- Folosesc vopsele acrilice de la Revel, si nu au o priza foarte buna pe fuselaj. Trebuia sa aplic un grund enamel sau ceva inainte?
Unele parti ale fuselajului vor avea cateva pete de camuflaj, foarte pierdut la culoare. Am o dilema, fuselajul este vopsit deja intr-un alb murdar, shadingurile de la panouri au iesit destul de bine, dar, daca mai adaug acel gri in zona camuflata, se vor pierde acele shading-uri. Ce ma sfatuiti? sa liniez iarasi panourile in zona respectiva? preshading de la inceput? sau un fel de aftershading cu ceva foarte diluat?
- inca sunt destul de departe de aplicarea decal-urilor, dar, am vazut pe alte forumuri straine ca se folosesc anumite solutii pentru aplicare etc, pentru a evita rezultatul clasic al decal-urilor. Unde gasesc acele solutii? si care e traducerea lor in romana?