Forum Machete,Modelism,Hobby: Mirage IIIR didactic - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Mirage IIIR didactic

#1 Useril este offline   Constantin 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 135
  • Inregistrat: 09-December 08
  • Location:Iasi
  • Interests:modelism
    biciclism

Postat 25 March 2010 - 12:33 AM

Mirage IIIR, Academy, 1/48

Am vazut de la inceput ca este un kit slab. Totusi am facut macheta ca sa mai invat ceva. Eu sunt inca incepator.
Nu a iesit o macheta grozava dar a fost buna pt scopuri didactice.

Imagine atasata: above2.JPG

Acesta este primul meu camuflaj. Am mascat cu patafix si banda Tamiya. Am incercat sa folosesc "notes" din alea galbene dar nu a mers prea bine pt ca nu au adeziv pe toata suprafata.
Culoarea de baza este Revell Aqua Grey. Am dat-o cu aerograful, a fost destul de dificila. Dupa ce am dat-o am observat ca e sensibila la actiune mecanica, se vad urme de la atingeri.
Verdele e MM 4726, Dark green (acrylic), dat tot cu aerograful. In unele zone se vede o margine dubla, presupun ca din cauza ca am facut mai multe treceri cu aerograful, la un unghi diferit.

Imagine atasata: left2.JPG

La jonctiunea aripii cu fuselajul s-a adunat mai multa vopsea si a capatat un aspect rugos, am observat ca se intampla asta la vopselele MM.
Decalul cu numarul l-am pus in parte peste vopseaua mata MM fara sa o slefuiesc deloc si vad ca a facut ceea ce cred ca se cheama "silvering".

Imagine atasata: under.JPG

Culoarea este Revell Aqua Ligt Grey data cu pensula. Sclipiciul este din cauza ca am folosit o pensula cu care dadusem un Aluminium, si oricat am spalat-o nu s-a dus de tot.

Am deschis topicul asta ca sa primesc pareri/sfaturi de la alti incepatori ... sau de la unii mai putin incepatori.

Pt comparatie uitati aici acelasi kit facut de cineva mai cu experienta: