Cu scuzele de rigoare pentru formularile prescurtate si misterioase...
Sincer m-a impresionat raza de viraj a IAR-ului 99(ca sa spun complet)... mi s-a parut extrem de mică şi, īn acelaşi timp, nu mi-a facut impresia ca avionul era tras īn cel mai strans viraj de care era capabil la viteza si inaltimea la care a evoluat ...
De ce am ramas cu gura cascata la ranvesare...
Pt ca pana acum am vazut manevra asta doar la aviatia sportiva dar fără a fi executata de militari, respectiv nici un avion militar romanesc nu prea a facut asa ceva in cadrul demonstratiilor(pe care le-am vazt eu si aci ma refer la Mig-ul 21-Campia Turzii si Cluj).
De altfel, ranversarea īn sine nu prea face parte din evolutiile avioanelor militare la tot felul de miting-uri.
Stiu doar trei avioane care au īn mod curent asemenea manevra in programul de prezentare Mig 29(de fapt 35), Su 27/30 şi F 18 E/F.
Nu prea am vazut asemenea manevre la Gripen, Typhoon, Rafale şi, să nu uităm, bijuteria de F - 16.
Apropo de F 16, cele de BSDA erau facute īn 1991 si erau Block 40.
Mă apucă frisoanele cand ma gandesc ce vrem sa luam noi
Oricum , ĪNCA O DATA FELICITARI
@Goposaurus
Este un motiv misterios pe care l-ai putea impartasi cu noi pentru care nu au fost lasati baietii de pe 99 sa faca tot ce ar fi vrut?(si Doamne ce ar fi vrut sa mai faca suplimentar?)


Ajutor

Sus



