DGDaniel, la 2 Feb 2011, 21:29, a spus:
Daca rezultatul este cam acelasi, ceva nu-i in regula cu lacul tau mat. Fie nu e bine amestecat fie este semlucios.
radu_ro1985, la 4 Feb 2011, 03:31, a spus:
Nu inteleg totusi ceva, daca incep sa vopsesc piesele, nu isi schimba culoarea in timp(vorbim de 2 ani totusi), sau parerea mea, oricum vor aparea diferente de culoare si din cauza faptului ca o sa trebuiasca sa cumparam alta vopsea la un moment dat.
Aici vreau un sfat concret: Ce vopsea si ce lac sa cumpar?
Multumesc!
Bine ai venit, radu_ro1985!
Termenul de vopsea folosit de publicatie nu este tocmai cel mai corect. Eu n-am vazut nici cea mai mica urma de vopsea folosita de maestrul care a facut prototipul si nici in indicatiile foto date de DeAgostini.
In afara de bait, revista indica doar lac (nu spune din care) care poate fi mat, semimat sau lucios in functie de preferintele fiecaruia. Exista posibilitatea ca el sa fie livrat cu unul dintre numere, dar daca va fi asa, sigur nu va fi ceva deosebit sau special.
Maestrul DeAgostini foloseste un bait bine diluat asa cum se vede in poza

cat sa inchida un pic culoarea pentru a obtine un oarece contrast intre coaste si filele puntii (ai dreptate DGDaniel, puntea este cam deschisa si pentru gustul meu, dar nu-i o crima).
In poza se vede ca dupa baituire, coastele nu sunt cu mult mai inchise la culoade decat puntea

O alta gaselnita a celor de la DeAgostini este cea cu vitrina din sticla dar parerea mea este ca mai bine ar fi din plexic. Daca cea din sticla se sparge din gresala, adio jumate din lucrare.
Astfel de plastic exista pe la magazinele mari si nu-i musai sa fie aceiasi firma producatoare

Plasticul este protejat pe ambele fete cu folie pentru a nu se zgaria in timpul prelucrarii. Caseta din acest materil este mult mai usoara, mai rezistenta la socuri si poate fi fixata de baza.
Bafta!