radub's Profile
- Grup:
- Members
- Postari:
- 2023 (0.36 pe zi)
- Cel mai activ in:
- Aviatie (778 postari)
- Inregistrat la:
- 13-August 05
- Vizualizari:
- 15536
- Ultimul click:
Jan 17 2021 08:52 AM
- Actual:
- Offline
Informatii despre mine
- Titlu User
- Membru senior
- Varsta
- 49 ani
- Data nasterii
- Decembrie 17, 1971
- Gender:
-
Not Telling
Informatii de contact
Postari ale mele
-
In topicul:Incepand de la un IAR 81
06 February 2017 - 11:28 AM
Norbi, ti-a iesit o macheta superba.
Felicitari!
Radu -
In topicul:Incepand de la un IAR 81
22 January 2017 - 09:00 PM
Z-mare, iar se polueaza inca un topic. Poate face niste curatenie, ca e pacat.
Norbi, tine-o tot asa. E foarte frumoasa macheta.
Radu -
In topicul:Incepand de la un IAR 81
22 January 2017 - 06:00 PM
Z-mare, la 22 January 2017 - 03:19 PM, a spus:
Nu am cerut sa schimbe nimic, am facut doar niste observatii, documentate.
Ai citat niste surse (inclusiv lucrari de-ale mele), dar nu ai documentat nimic. Ai zis ca ai cartea mea. Iata, deci, ca eu sunt ala care a documentat!
Vezi pagina 301. Harnasamentele initiale folosite pana in 1943 NU AVEAU chingi la brau, aveau doar chingi peste umar. Aceste chingi treceau prin fantele din spatar se incucisau in spatele pilotului, treceau peste umeri si se prindeau de o incuietoare ancorata de scaun intre picioarele pilotului.
Harnasamentele introduse dupa 1943 AVEAU si chingi la brau si chingi peste umar. Chingile la brau erau prinse de scaun, in exterior, in lateral. asa cum le-a pus Norbi. Chingile peste umar se prindeau de tetiera. Acum eu stau si ma intreb cum centurile de la brau trecute in jos prin fantele din spatar, apoi rasucite si trecute peste braul pilotului ofereau comfort sau siguranta. Daca ar fi sa fi fost sa fie fante in spatar pentru chingile de brau, acele fante ar fi trebuit sa fie verticale si mai in lateral, nu orizontale.
Daca tu inca insisti ca ai dreptate, ofera dovada.
Radu -
In topicul:Incepand de la un IAR 81
22 January 2017 - 10:42 AM
Z-mare, la 21 January 2017 - 04:45 PM, a spus:
In cea de a doua ta carte, la pag 90, mijloc, exista un desen al scaunului, facut de Dan Iloiu in 1989, unde se vad clar cele doua fante. In revista Modelism, exista un desen in care apare exact acest scaun, curelele superioare fiind prinse pe tetiera, ca la ultimele variante, iar cele inferioare trec prin fanta. In cartea ta, mai sus amintita, in dreptul desenului la care m-am referit mai sus, scrie ca este al scaunelor cu scut, folosite la ultimele variante. E drept, in cartea ta, nu este specificat clar cum sunt montate curelele. Coroborind indormatiile de mai sus (scaun cu fante pentru ultimile tipuri de avioane, desenul din Modelism, facut de cineva care a studiat planurile), am dedus ca acele curele sunt trecute print fanta. Eu cred ca ar trebui sa documentezi cele afirmate mai sus.
Nu! Tu trebuie sa documentezi.
Norbi, crede-ma, nu ai de ce sa schimbi vreo ceva la centurile tale. E frumosa macheta ta. Tine-o tot asa ca o tii bine.
Radu -
In topicul:Incepand de la un IAR 81
21 January 2017 - 10:49 AM
Centurile sunt bine asa, nu trebuie schimbat nimic.
Numai centurile din modelul initial (cele care se incrucisau la spate) treceau prin fantele din spatarul scaunului.
Radu
Comentarii
seems_legit
27 Dec 2017 - 15:10Radu-Dan
15 Jun 2014 - 07:15Am probleme cu adresa mea de mail, refuza parola si nu mai am acces.
Te rog sa purtam corespondenta pe "rdantoniu@gmail.com"
Cu cordialitate Dan
Delutz
11 Dec 2011 - 13:19radub
30 Jun 2011 - 15:51Scuze pentru intarzierea cu care am raspuns - am fost plecat in vacanta si tocmai m-am intors.
Poti comanda din magazinul meu www.radubstore.com sau ii poti scrie lui Alexandru de la machete.ro si sa ii ceri sa stocheze si decalurile astea. Daca nu e cerere, el nu le va stoca - trebuie sa ii dai de stire ca te intereseaza aceste produse.
Cu stima,
Radu
Cassin
28 Jun 2011 - 13:15Vreau sa te intreb cum am putea aranja achizitionarea de catre mine a colii de decal 0.02 RB-D72008 RB. (cruci Mihai pt Hawker Hurricane)- am vazut ca la machete.ro au de vanzare decaluri produse de tine, dar pe asta nu l-am vazut.
Cu respect, Dan Catalin