Forum Machete,Modelism,Hobby: mykyb - Vede profil - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

mykyb's Profile User Rating: *----

Grup:
Members
Postari:
247 (0.05 pe zi)
Cel mai activ in:
Aviatie (194 postari)
Inregistrat la:
27-December 05
Vizualizari:
8871
Ultimul click:
Useril este offline Jan 27 2018 08:45 PM
Actual:
Offline

Informatii despre mine

Titlu User
Membru senior
Varsta
49 ani
Data nasterii
Octombrie 30, 1969
Gender:
Male Male
Location:
Bucuresti
Interests:
Machetism de tot felul

Informatii de contact

E-mail:
Click aici pentru a-mi trimite email

Ultimii vizitatori

Topicele mele

  1. 109 10 ALBASTRU

    04 July 2017 - 12:16 AM

    Salutari tuturor,
    Ultima bucatica gata 95 % ( lipseste ultima figurina din diorama, mai spre finalul pozelor veti intelege :) )A inceput de vreo 3 ani cand am vrut sa fac un 109 G cu motorul la vedere dar pe parcurs au aparut alte probleme si a trebuit sa abandonez proiectul. Anul trecut am m-am apucat de un 109 E3 dupa o poza , mai mult ca o provocare din partea unui prieten si coleg de forum iar G-ul a trecut tot mai la urma.la inceputul anului cand am zarit decalul cu 10 Albastru la 1/32 de la RB am stiut ca voi avea de lucru si m-am apucat de o macheta care era taiata in bucati pentru proiectul vechi si incet incet am progresat , vedeti voi in poze. pana la vopsire a fost OK, stiti voi; lipire ,slefuire, chituire, slefuire , injuraturi si iar chituire , nituri , primer si hai la vopsit, murdarit, de facut toate chichitele ce lipseau si ce cred eu ca mai trebuie, etc...
    Asta a iesit, sper sa vorbeasca pozele.
    P.S. Incerc sa le pun in ordine cronologica iar daca gresesc ,imi cer scuze.
    Joi plec in concediu , in caz ca nu raspund la vreo intrebare , sugestie sau critica va rog sa nu o luati in nume de rau, ma intorc pe 20 a lunii si am sa raspund Pana atunci spor la treaba tuturor!!!!
  2. IAR -330

    20 December 2016 - 03:42 AM

    Buna,

    Are cineva un IAR330 puma de vanzare scare 1/32?Chiar daca este inceput sau cutia deschisa nu are nimic doar sa nu lipseasca piese si partea vitrata sa fie OK ( nu crapata dar nu ma deranjeaza mici zgarieturi ce pot fi scoase)

    Multumesc.

    P.S.
    sarbatori fericite tuturor si un " An Nou ' plin de impliniri de tot felul :crazy: La multi ani !!!! :hi: :hi: :hi: :hi:
  3. Culoarea uniformelor din aviatie WWII

    31 March 2016 - 01:48 AM

    Buna ,
    Va rog sa ma ajutati cu detalii de vopsire pentru doua personaje din poza atasata
    Lucrez la o diorama care vrea sa reprezinte o scena de prin 41 sau 42 Pipera si am ajuns foarte aproape de a vopsi personajele din diorama si aici am intalnit doua probleme.
    1. Culoarea uniformei soldatul cu mana la ochi,
    2.Ce fel de pantaloni si incaltari poarta si ce culori sa folosesc la personajul din stanga soldatului.

    VA MULTUMESC ..

    Miki
  4. Bf-109 E3

    26 December 2014 - 06:35 PM

    Salutari,

    Am inceput un" Emil" la 1/32 si deja am nevoie de putin ajutor :))are cineva ceva poze cu partea din spate a cockpitului?Ma intereseaza in special daca de o parte sau alta a scaunului sunt ceva tevi cum ar fi de oxigen sau combustibil,electrice?Am sapat pe net,am carti si magazine dar nu gasesc ceva concret ,nu se va vedea mult din el dar vreau sa-l fac cat mai apropiat de realitate.Macheta este un Eduard 109 E3 la 1/32, poze pun cum progreses, deocamdata adun date si lipesc mai putin:))Mai vreau sa pun in el setul de la Eduard Brasin( motor,carenaj motor,ansamblu armament,etc) si setul de la Aires pentru cabina,armament de la Master,chingi de la raduB toate puse intr-o mini diorama cu ceva mechanici si posibil piloti (daca v-a fi cazul) inmatricularea v-a fi una din seturile de la raduB,inca nu stiu care dar un E3 nu E7.

    Multumesc anticipat pentru ajutor........
  5. IAR 81C Nr:320 pentru Dm. Dobran

    27 November 2014 - 02:34 AM

    Ok,
    Incep prin ami cere scuze de la Horia pentru intarziere ,aici a-si putea inventa tot felul de scuze dar nu e cazul ,cat despre postari in timpul constructiei a facut-o Florin ( ce rost mai are)La lucrarile suplimentare ( omise de el)care au aparut in timpul ansablarii sau modificarilor aduse de mine am sa fac descrierile de rigoare in rest cam atat am putut acum si nu a fost usor cu toate bataile de cap luate de la Florin, care pe de o parte avea dreptate dar pe de alta stia ca eu nu pot lucra daca sunt grabit (greseala mea ca m-am bagat dar am vrut sa fac si eu ceva pentru Dobran) de aici o carlinga crapata,dupa care rupta si atrebuit sa o pun pe cea din macheta mea( o sa incerc sa trag alta daca reusesc ca pana acum nu am reusit:)))) ,tren de aterizare inalt si nu se potrivea carenajul,decaluri de la RB care la ale mele cel putin cu tot cu solutii de aplicare de inainte si dupa au ramas cam rigide si nu intrau in linii dar amite in nituire ,vorbesc doar de cruci,lipsa de documentatie de culori in carlinga,etc..Care exista acum cu aparitia atator carti de la Branzan (cinste lui)
    Ce sa mai zic,dupa parerea mea este o macheta foarte frumoasa si atragatoare cand este gata dar nu este pentru incepatori decat daca nu vor sa o aduca cat mai aproape de realitate fara update seturi si fara cupru .Doar cu scrath build e greu iar desi pare mai simplu vopsirea intr-o culoare e mai grea decat camuflajul,Aici trebui lucrat in straturi cu adaos de albastru si maro pentru nuanta inchisa si de alb si bej pentru nuanta deschisa,filtre cu vopsea de ulei,etc,etcMult mai greu parerea mea dar spectaculos daca e facuta bine (NU E CAZUL MEU ) .Stiu al doilea v-a fi mult mai usor pentru ca stiu unde sunt lipsurile machetei pe care Florin (nu pe toate )le-a expus in constructia lui.
    Un exemplu ar fi banda de intarire de pe fuselaj(laterale) in chit nu se continua dupa ampenaj,acolo am adaugat pe ambele parti,Locasul pistonului care culiseaza carlinga trebuie construita caci se vede foarte bine de sus trebuie adaugat mecanismul care face legatura intre piston si carlinga.Am refacut patina bechiei si am inlocuit tija telescopului.am facut inelele de intarire din jurul armamentului (aveti grija cu ele sa nu le faceti prea subtiri cum le-am facurt eu caci se incarca de vopsea si aproape ce dispar.Am schimbat si e bine de facut de toti care lucreaza la chit sa schimbati compensatoarele de pe directie si eleroane ,in chit sunt groase,ar mai trebui schimbat pe cupru priza de aer dinaintea cabinei oricum se duce forma cand se lipesc cele doua semifuselaje.Cum am mai amintit mai sus grija la tren daca vreti sa o faceti cu ambele carenaje puse verificati inainte de vopsire ca nu calca una peste alta.In interior se poate lucra cat vreti de mult,o sugestie daca imi permiteti,Bordul este foarte frumos ce trebuie facut ( eu ca prostul nu am facut si acum imi pare rau) este sa o subtiati prin smirgluire cat de subtire va lasa degetele gauriti tabloul (de preferinta inainte de slefuire) si vopsiti-o dupa placul vostru dupa care folositi un set de preducele si scoateti din foaia de decal ceasurile de bors si aplicatile normal ca si restul de decaluiri,dupa uscare un pic de cristal clear sau future si totul v-a arata frumos fara set de cupru.Am refacut porthartul,intariturile ce vin in drept cu scaunul pe care vine sirena si respectiv sigurantele,pe partea cu sirena am facut furtunul de oxigen iar pe partea dreapta am mai tras niste fire inspirate dintr-un post de aici cu o carlinga de IAR la o scara mai mare, cautati postul si inspirativa ( arata superb).Am facut becurilr de iluminat bordul ,un ceas pe partea dreapta si doua intrerupatoare pe partea stanga.Am schimbat pe tevi de cupru ghidajele carlingi si am mai facut o tija sub cea din dreapta iar pe exterior am facut inelul care deschide cupola din exterior.La inceput am nituit toata macheta inclusiv carlinga( nu e greu dar trebuie rabdare) Aici am gasit o greseala de fabricatie pe care am amintit-o si lui Florin dar trecuse si el de faza aceea deci !!!!Pe extrados cum va uitati la capacele ce acopera tunul si mitraliera si va uitati spre capatul aripii dupa primul capac ce acopera munitia este o discrepanta fata de aripa cealalta , nu mare dar e acolo si eu am observat asta cand am nituit zona aceea.A, pe capacele ce acopera tunul si mitraliera trebuie facute doua carenaje mici ,cel putin la cele cu tunuri trebuie nu stiu la alte modele de inarmare.A trebuit sa prelungesc inspre spate carena care este dupa filtru de aer cu 1mm dupa poze este prea scurt ,tot aici am astupat gaurile suportului de bomba dintre roti.Spre final dar inainte de vopsire verificati cum culca cupola caci dupa cum a amintit si Florin pot aparea probleme.la mine a trebuit sa "sculptez" 0.5 mm din garnitura din ambele parti si chiar siasa sta putin fortat si daca apasati cum am facut eu riscati sa apara microfisuri in cupola pe care nu aveti cum o elimina decat cu alta:))A,ar mai fi ceva important,chiar foarte .Dupa vopsire lipiti motorul de fuselaj ,fixati esapamentele mari sa culce egal si simetric dupa care instalati carenajul peste motor( pe care va sugerez sa o testai,ajustati probati.........inainte de lipirea motorului de fuselaj)aici puteti imbunatati chitul cum a facuto Florin facand (nu stiu denumirea techina a pieselor) teava aceea curbata 180 de grade si care coboara aproape de carenaj si o indoiti un pic inspre napoi si o puteti taia la 3-4mm ca nu se vede mai mult de cilindrii,am confectionat suporti inelului naca din tevi de cupru de 0.6(am avut eu,Florin a folosit 0.5) am facut bujiile pe cilindri (aveti grija trebuie fata si spate) si am tras firele la bujii din sarma de plumb de 0.2mm.La filtru de are trebuie lucrat un pic:))) si anume trebuie facut cablul care actioneaza deschiderea si am facut din foita de cupru partu suporti care tin filtrul de aer de carenajul motorului,in poze se vad cele din fata foarte bine iar cele din spate nu prea,,eu l-am facut lafel( aici poate gresesc dar nu am avut documentatie ) Sunt atat de mici ca aproape nu se vad.Antena radioului am schimbato cu una facuta din ac de siringa aplatizata si pilita la forma si binenteles indoita inainte de montare dar trebuie avuta mare grija la unghiul de inclinatie spre exterior ca nu se mai poate ajusta dupa montare,vo spun ca eu nu am putut si aproape am stricat si cealalta carlinga(am crezut ca mor) la mine este putin prea inclinate spre aripa dreapta.Am mai montat si blindaj la parbriz ,centuri RB (foarte bune) si usor de lucrat cu ele.Firul de antena este putin gros desi am folosit fir de pescuit de 0.18mm vopsita in negru dupa care am dat cu metal dar cu prima ocazie cumpar mai subtire, cica este si de 0.09mm,isolatorii i-am facur din teava de cupru si l-am vopsit cu alb.
    La vopsit am folosit Mr.Color fost Gunze,vopsele de ulei ,pentru prespalare (wash)si prafuire unde trebuie produse de la MiG iar AK pentru uleiuri si scursaturi.
    Pentru baza dioramei am folosit rama de tablou de la Hornbach,pamantul este pasta de imbinare rigips intarita cu banda de fibra de sticla,pomul si gardul sunt confectionate de mine ca si calele de roti,tava de ulei,galeata iar butoaiele si canistrele de ulei sunt turnate de mine din rasina dupa un set tamiya.Pilotul este RBLa al meu nu imi place fata.Ochii sunt gresiti,foarte greu de vopsit,acum imi dau cu parerea ca nu sunt expert in figurine si am vazut ca la altii a iesit frumos,eu la celalalt am sa-i schmb capul:))))HAHAHA
    Per total a fost o experienta frumoasa mai ales la sfarsit cand se contura finalul se vedea luminita de la capat si chiar vreau sa mai fac vreo 2 sau 3.O recomand tuturor carora le place IAR-ul si scara 1/ 32 desi fara seturi de corectie si de imbunatatire este mult de lucru cu el dar asta este ,nu poti scoate lunar o macheta frumoasa (acum incerc sa ma scot:))) )

    Multumesc pentru ocazie Horia si te astept sa vi dupa ea.
    Spor la treaba

    SERIA 2

    SERIA3

Prieteni

Comentarii

mykyb nu are comentarii la profil inca.